![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Van de Vlaamse boeren buiten.
Citaat:
Of met andere woorden om je 'eigen volk' lief te hebben moet je moslims haten. Moslims en Joden zijn al meer dan 1000 jaar vermengd met Europeanen. Kom dus niet af dat ze geen eigen volk zijn. Heel de planeet is eigen volk. Als we dat niet kunnen zien, dan kunnen we ook niet overleven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() [quote=BenIsaac;3597935]Racisme is mij nooit aangeleerd. Ik dacht vroeger altijd dat ik en mijn donkere neefje wel neefjes moesten zijn: we konden allebei snel rennen.
Laatst gewijzigd door sfinx666 : 29 juli 2008 om 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moslims mogen met andere vrouwen trouwen, vermits de kinderen automatisch moslim zijn, moslimas mogen niet met een niet-moslim trouwen. Nog nooit zijn er in Europa zoveel moslims aanwezig geweest als tegenwoordig, en die aanwezigheid word dagelijks meer en meer als over-belastend beschouwd door een steeds groter wordend aantal autochtonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
b) Vanwege de vervolging zijn talloze Joden opgegaan in het Christendom. Wat maakt dat zowat iedereen nu Joods bloed heeft, al was het maar een druppeltje. Wees gerust, jij hebt ook Semitisch bloed. Hitler heeft twee Oostenrijkse dorpen met de grond gelijk laten maken, alleen maar om te verhinderen dat men er zou achter komen dat hij Joodse voorouders had. De Arabieren die lang in Spanje hebben geleefd, hebben zich ook onder ons gemengd. Dat is nog een bron van Semitisch bloed. Er is dus geen ontsnappen aan, we hebben sowieso Semitisch bloed, via de Joodse piste, en via de Arabische piste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door shaddy : 29 juli 2008 om 23:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En we zijn allemaal vermengde bastaards. Ik steek mijn hand nooit in het vuur om te beweren dat bepaalde bloedlijnen niet in me zitten, maar ik bekijk de zaak anders: waar ben ik geboren en in welke cultuur. Daar kom ik voor op en dat wens ik te verdedigen. Men heeft me ooit gevraagd of ik een indiaanse was. Ik wou zeggen dat ik ik geen druppel indiaans bloed ik me had, maar toen herrinnerde ik me dat ik ook viking voorouders heb en dat deze wel ooit in Noord-Amerika zaten, dus ... Een volk is voor mij iets anders dan zuiver de genenpoel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hiermee ga je er van uit dat iedereen maar moet doen wat jij doet. We kunnen daar nog verder in gaan. Ik heb vernomen dat er mensen zijn die geen voedsel meer tot zich nemen. Zij leven direct op zonlicht. Waar of niet ??? Feit is, je zal altijd mensen vinden wiens ecologische voetafdruk kleiner is dan de jouwe. Moet jij je dan ook maar aanpassen aan deze personen? Moeten we onze ecologische voetafdruk allemaal aanpassen aan de persoon die op dit vlak de beste score haalt. Je kan dit wel wensen, maar het is weinig realistisch. Als je de wereld wil verbeteren denk ik dat je best rekening houdt met hoe de mens is, niet met hoe hij zou moeten zijn. Dat neemt niet weg dat je mag proberen in de goede richting op te schuiven. Maar verwachten dat ieder maar moet gaan leven zoals jij zal weinigen overtuigen denk ik. Wat betreft de rest van je post, denk ik dat je gelijk hebt met te stellen dat voor iedereen gelijke rechten en plichten moeten gelden. tevens blijf ik vinden dat inwijkelingen zich aan onze gebruiken dienen aan te passen, zeker als hun manier van leven in strijd is met onze wetgeving. Illegale slachtingen is daar een voorbeeld van. Ik denk dat ik zeker niet alleen ben als ik van mening ben dat onze overheid te vaak bakzeil haalt onder druk van drogredenen als godsdienst, cultuur en dies meer. Er zijn een aantal mensen die van oordeel zijn dat de oplossing in toegeven ligt. Toegeven dat men illegaal slacht, toegeven aan kledingvoorschriften die terroristische activiteiten vergemakkelijken, toegeven aan vandalisme, agressie, criminaliteit. Al dat toegeven heeft de evolutie naar meer spanningen niet doen keren. Ik hoop dat de mensen die van oordeel zijn dat de oplossing in toegeven ligt, tijdig hun mening zullen herzien. De vrijheid die ze nu bezitten om te zeggen wat ze willen zou anders wel eens kunnen ophouden met te bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |