![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
och, het is vast even leutig om gekweekte beesten af te schieten als wilde. ze bloeden even hard hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die tamme blijven zitten , en als het te ver is om er een stuk af te schieten en dat een uur te laten kreperen strooien ze wat broodkuimels zodat ze dichter komen ... Jagen is een sport hé ... (Maar ge moet er ni al te sportief voor zijn ...) ![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() ge hoeft zelfs niet eens goed te kunnen schieten om die tamme beesten te raken.
die zitten daar maar wat, die vluchten niet eens weg. gewoon richten naar zo'n nietsvermoedend rondscharrelend dier en knallen. als ge zo slecht kunt schieten dat ge het nog niet met een schot doodt, kunt ge nog es proberen om het hinkend of spartelend dier te raken. zoveel ge maar wilt. kunt ge u voorstellen hoe plezant zo'n jachtpartij moet zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je een draad ziet in K&K met de titel "De Stones moeten dood...", dan klik je daar in het vervolg niet meer op. Want als die nog bovenaan staat dan betekent het dat er nog mensen op hebben gereageerd en dat is blijkbaar slecht voor je bloeddruk. mvg, Jazeker |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind jagers niet bepaald leuk. Maar het heeft net dat ietsje perverser om ze te kweken om ze achteraf op te jagen dan in het wild te gaan. Maar net dat ietsje he...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gek dat de jachthond de beste zorgen moet krijgen terwijl de dieren in het bos prooi zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij ben jij perfect in staat om de dieren in't bos te gaan bewapenen ook ...
![]() Konijn met ne katapult , eekhoorns als snipers ...
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om nu gewoon te knallen op halfgedrogeerde everzwijnen , tamme snippen of weet ik veel wat er nog in't bos zit (kaboutertjes en hier en daar een naakte vrouw die erotische spellekes speelt) ... Dan kan je op de foor ook gaan schieten hé...
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er stond toch iets van "canned hunt" wat ik begrijp als: uitgezet in een afgesloten gebied om te worden afgeschoten (bejaagd in het proper vloms). Van mij mag men jagen, schieten, slachten etc... want ik ben vleeseter. Wat men van mij niét mag is beestekes opkweken als "ho schattig lief huisdierke", het met de kindjes laten spelen "hé daar komen de kindjes, kom we gaan spellekes doen" en er dan een kind op af sturen om pang pang te doen, maar dan niet zoals het Belgische leger, maar met échte kogels.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 augustus 2008 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nogmaals, die foto is zo fake als maar kan zijn. Ongetwijfeld een groot zwijn, zeker en vast, maar niet de reus die de foto impliceert. Die jongen knielt gewoon enkele meters achter het arme dier.
Een dier dat trouwens tam was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hogzilla
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 2 augustus 2008 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nog een link naar de wikipagina gezet , daar staat een foto op van de originele hogzilla ... Niet schrikken hé , die was ongeveer 350 kilo ...
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige dat telt is dat men daar 11-jarige jongens een geweer in handen geeft en er nog fier op is. Een andere jager zou dat zwijn vroeg of laat ook wel hebben neergelegd. Ik vind dat quasi elke persoon een wapen mag dragen, maar 11-jarige kids met een geweer? WTF?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die dikke Amerikanen hebben dat waarschijnlijk zelf opgegeten ... ![]()
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat mij niet om het geld... die amerikanen kopen maar wat in hun budget ligt... maar als jouw kroost de 11 jaar raakt... geef je hen een jachtgeweer in handen? kdenketnie, eh? En het zou je doel niet zijn om zwijnen af te schieten ook niet.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 2 augustus 2008 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |