![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedereen weet dat de kapitalisten met opzet een talrijke voorraad doppers opzij hebben liggen. Zij onderhouden die toch niet, dat moeten de arbeiders die wél werk hebben doen. Zij die effectief uitgebuit worden, moeten dan ook nog hun kameraden onderhouden die het "geluk" niet hebben aan de opbouw van het fortuin van de baas te mogen meewerken. En die doppers dienen dan ook nog als bliksemafleider: men geeft hen de schuld van alles wat scheef loopt, zonder de werkelijke verantwoordelijken aan te wijzen. De kapitalisten, de winst-op--scheppers, de winst-in- hun-zakken-stekers ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik ben niet van plan om op mijn oude dag thuis te zitten en de koers te kijken, en daarom wil ik dan ook wat geld hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laat U maar eens goed gaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
Banneling
|
![]() [quote=kamiel spieces;3605008]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#606 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een proactieve levensstijl zal altijd renderen in the long run, zelfs al neem je risico en loopt het eens slecht af. Mensen die niks proberen of ondernemen komen ook nergens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 |
Banneling
|
![]() PS: Ik heb al meer gedaan en gezien in mijn leven als de meeste leeftijdsgenoten van mij die niet verder kwamen als de lokale hogeschool oft fabriek.
En op kosten van unief/werkgever ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat smerig kapitalistisch systeem heeft nooit gedeugen en dat heeft men al meermaals bewezen in het verleden. De geschiedenis herhaalt zich nu ook weer langzaam en ik voorspel nu al dat er een revolutie er dik inzit, als er niets gaat veranderen. Kapitalisten zijn egoïsten die met een ander niets of niets inzitten en de werkmier slechts gebruiken wanneer men ze nodig hebben. De wereld is rond dus vroeg of laat komen ze toch hun eigen tegen! geloof me maar! Wat je zaait oogst je! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ge later niet naar de koers wilt kijken in uwe zetel op uwe oude dag en ge wilt zo royaal gaan leven als ik, dan zult ge uit uw pijp moeten komen en weten hoe de trukendoos van pandora werkt want anders is het kinnebak. ![]() Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 2 augustus 2008 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en het is raar, vaak zijn de banen die dit bieden ook de beter betaalde banen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#611 |
Minister
|
![]() Pipetje jij leeft en woont in België dus jij zult moeten werken/dokken/zwijgen als elke andere werkmier, tot je pensioentje en dan mag je nog een dikke job hebben.
Het probleem is dat werkmieren tegen elkaar worden opgezet en elkaar de huid volschelden, maar die kleine groep van rijken waar wij niet bijhoren die lachen met ons. |
![]() |
![]() |
![]() |
#612 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dan veronderstel ik dat u veel geld verdient met het chatten op forums zoals ondermeer de deze, waar je je frustraties kunt laten botvieren tot je weer even verder kunt tot de volgende dag om dan weer te herbeginnen! Juist hé, niet? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#615 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat geld, wat we aan die mannen verspillen, en kwijtraken in inactiviteit, is broodnodig om er bijvoorbeeld voor te zorgen dat echte behoeftigen eens een betere levensstandaard krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#616 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#617 |
Minister
|
![]() En als jullie me nu willen exuseren want ik heb ne date met een schoewen maske waar ik mee op restaurant ga deze avond!
Het gaat jullie goed amigo's tot later! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |