Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 augustus 2008, 18:19   #101
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Waarom heb je dan niet van die straten met felverlichte piepkleine panden waar honderden mannen in hun onderbroek staan te pronken wachtend op vrouwen die naar binnen gaan , hen een gekleurd briefje geven en hun ding doen ?

Ge kunt misschien eens proberen hé ! Wedden dat ge het eerste paar uur geenéén vrouwelijke klant gaat zien. Mannen daarintegen!
Wat een vieze praat van u, Moser , en totaal idioot ook nog: het is makkelijker voor een vrouw om een man te vinden om eens te neuken, dan voor een man om een vrouw te vinden voor een partijtje bedsport . Het huwelijk is voor dit probleem een algemeen aanvaarde oplossing, maar soms volstaat het niet, of niet meer, na ettelijke jaren huwelijk, en dan begint de rol van de dames in de "felverlichte piepkleine panden". Ook zijn er mannen die wat van afwisseling houden , of mannen die wel graag met vrouwen neuken, maar er niet mee willen leven. Er zijn ook vrouwen die mannen huren, maar gewoonlijk gebeurt dit ietwat diskreter. Vroeger waren het enkel rijke hete wijven die gigolo's huurden, vandaag is alles veel democratischer geworden dankzij onderandere internet, waar ze makkelijk aan mannen kunnen komen voor vrijblijvende partijtjes stoeien in bed, zonder zich in kroegen en dancings te moeten wagen.
Wat uw fantasmes over mannelijke prostitutie betreft, ga zelf maar eens uw anus verhuren, aan Marokkanen bvb, die zijn daar niet vies van, bij hen is de homo enkel degene die de passieve rol speelt. Veel genot
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2008, 19:00   #102
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Ik heb heel deze draad doorgelezen en nog steeds geen orgasme.

Gewoon het woordje SPa is voor mij al voldoende om geen zin te hebben.
Oud 2 augustus 2008, 19:10   #103
Animalman
Parlementsvoorzitter

Animalman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ik heb heel deze draad doorgelezen en nog steeds geen orgasme.

Gewoon het woordje SPa is voor mij al voldoende om geen zin te hebben.
Beter eens bij de hunks gaan kijken zeker? Daar zal je wel geen stevaert of janssens tegen komen schat ik...

"Lead, follow, or get out of the way."
Animalman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2008, 19:26   #104
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666 Bekijk bericht
Wat een vieze praat van u, Moser , en totaal idioot ook nog: het is makkelijker voor een vrouw om een man te vinden om eens te neuken, dan voor een man om een vrouw te vinden voor een partijtje bedsport .
Gij en redeneren , het wordt nooit wat. Waarom is het makkelijker voor een vrouw om een man te vinden voor sex dan omgekeerd? Omdat de mannen het meer willen hé tiens anders zou het niet gemakkelijker zijn maar even gemakkelijk. Uw vlieger gaat dus niet op. Zeker nog als je weet dat er numeriek meer vrouwen zijn dan mannen.

Citaat:
Het huwelijk is voor dit probleem een algemeen aanvaarde oplossing, maar soms volstaat het niet, of niet meer, na ettelijke jaren huwelijk, en dan begint de rol van de dames in de "felverlichte piepkleine panden". Ook zijn er mannen die wat van afwisseling houden , of mannen die wel graag met vrouwen neuken, maar er niet mee willen leven. Er zijn ook vrouwen die mannen huren, maar gewoonlijk gebeurt dit ietwat diskreter.
Hoe kan er zich nu een probleem stellen als ze allebei evenveel sex nodig hebben. Er kan zich enkel een probleem stellen als 1 van beide geslachten over het algemeen meer zin in sex heeft dan de ander en dat was net de stelling. Ik heb nog niet vaak gehoord van een man in een relatie die altijd koppijn heeft , alhoewel die er ook wel zullen zijn , maar toch een kleine minderheid. En daarom bestaan er voor mannen zoveel vormen en vooral zoveel verscheidene vormen van prostitutie dan voor vrouwen , omdat ze het meer nodig hebben tiens. Nog nooit van vraag en aanbod gehoord ? Eerste les in economie

Ze hebben dat ooit eens getest. Een vrouwelijke studente ging op een campus aan de eerste de beste mannelijke student vragen om sex. 9 op de 10 zeiden van ja. Daarna deden ze het omgekeerde een mannelijke studente ging aan alle meisjes vragen om sex , er was geenéén die van ja zei. Conclusie= Of ze houden niet evenveel van sex of vrouwen zijn hypocrieter dan mannen , dat kan ook.

Citaat:
Wat uw fantasmes over mannelijke prostitutie betreft, ga zelf maar eens uw anus verhuren, aan Marokkanen bvb, die zijn daar niet vies van, bij hen is de homo enkel degene die de passieve rol speelt. Veel genot
Voor een notoir homofoob als u sfinx weet jij wel ontzettend veel over dergelijke dingen. Ge kent zelfs de benamingen en al. Mja , mij lijkt dat toch erg toevallig allemaal.
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2008, 19:34   #105
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gij en redeneren , het wordt nooit wat. Waarom is het makkelijker voor een vrouw om een man te vinden voor sex dan omgekeerd? Omdat de mannen het meer willen hé tiens anders zou het niet gemakkelijker zijn maar even gemakkelijk. Uw vlieger gaat dus niet op. Zeker nog als je weet dat er numeriek meer vrouwen zijn dan mannen.
Moserke toch! Ge moet al die islamitische polygamistische imams niet geloven! Er zijn helem�*�*l niet meer vrouwen dan mannen, tenzij je boven de 75 gaat tellen, want vanaf dan vallen de mannetjes bij bosjes dood. En neen die overlevende vrouwtjes hebben inderdaad niet zoveel zin meer in sex (de overlevende mannetjes trouwens ook niet).

En waarom zouden vrouwen minder zin hebben in sex omdat ze meer kieskeurig zijn?

Citaat:
Hoe kan er zich nu een probleem stellen als ze allebei evenveel sex nodig hebben. Er kan zich enkel een probleem stellen als 1 van beide geslachten over het algemeen meer zin in sex heeft dan de ander en dat was net de stelling. Ik heb nog niet vaak gehoord van een man in een relatie die altijd koppijn heeft , alhoewel die er ook wel zullen zijn , maar toch een kleine minderheid. En daarom bestaan er voor mannen zoveel vormen en vooral zoveel verscheidene vormen van prostitutie dan voor vrouwen , omdat ze het meer nodig hebben tiens. Nog nooit van vraag en aanbod gehoord ? Eerste les in economie
Moserke is duidelijk gebrainwashed door de polygame imam! mannen hebben méér zin in sex dus moeten mannen méér vrouwkes per man hebben..... en zie je wel, d�*�*rom zijn er meer vrouwkes dan mannekes.... pfffff
moserke moserke toch!

Citaat:
Ze hebben dat ooit eens getest. Een vrouwelijke studente ging op een campus aan de eerste de beste mannelijke student vragen om sex. 9 op de 10 zeiden van ja. Daarna deden ze het omgekeerde een mannelijke studente ging aan alle meisjes vragen om sex , er was geenéén die van ja zei. Conclusie= Of ze houden niet evenveel van sex of vrouwen zijn hypocrieter dan mannen , dat kan ook.
Andere conclusie: vrouwen zijn kieskeuriger omdat natuurgewijze ze maar een beperkt aantal eicellen te bevruchten hebben, terwijl mannetjes hun kwakjes overal kunnen rondspuiten in de hoop dat er wel érgens een ei zal te vinden zijn.
Zeg eens tegen je imam dat hij wat meer wetenschappelijke informatie moet lezen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 2 augustus 2008 om 19:36.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2008, 19:40   #106
Animalman
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:

Eerst en vooral: als een mannelijke studente het aan mijn vechtgenote zou vragen, zei ze ook nee. Ik ook trouwens.

En daarbij, uw niveau van 'chance' niet veralgemenen he. Er zijn er hier ook die wel hun snoetje mee hebben, en daarbij nog over een redelijk gevoel voor humor en inleving beschikken. En dat, goeie jongen, is de weg naar het hart van een vrouw. (en niet hoeveel kamelen ge bereid bent er voor te betalen)

Oud 2 augustus 2008, 19:43   #107
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Moserke toch! Ge moet al die islamitische polygamistische imams niet geloven! Er zijn helem�*�*l niet meer vrouwen dan mannen, tenzij je boven de 75 gaat tellen, want vanaf dan vallen de mannetjes bij bosjes dood. En neen die overlevende vrouwtjes hebben inderdaad niet zoveel zin meer in sex (de overlevende mannetjes trouwens ook niet).

En waarom zouden vrouwen minder zin hebben in sex omdat ze meer kieskeurig zijn?

Moserke is duidelijk gebrainwashed door de polygame imam! mannen hebben méér zin in sex dus moeten mannen méér vrouwkes per man hebben..... en zie je wel, d�*�*rom zijn er meer vrouwkes dan mannekes.... pfffff
moserke moserke toch!

Andere conclusie: vrouwen zijn kieskeuriger omdat natuurgewijze ze maar een beperkt aantal eicellen te bevruchten hebben, terwijl mannetjes hun kwakjes overal kunnen rondspuiten in de hoop dat er wel érgens een ei zal te vinden zijn.
Zeg eens tegen je imam dat hij wat meer wetenschappelijke informatie moet lezen.
Circe heeft blijkbaar het 1 en het ander nog niet goed verteerd uit een andere discussie

Als vrouwen kieskeuriger zijn dan mannen , betekent dat dat ze niet zo snel gaan zwichten voor avances dan mannen. Waarom niet ? Omdat de goesting minder is he tiens , terwijl mannen al veel sneller met om het even wie naar bed gaan , daarom dat al die mannelijke studenten direct van ja zeiden. Ge bevestigt dus dat de goesting bij mannen groter is dan bij vrouwen, ahja want die zijn minder kieskeurig. Minder kieskeurig zijn betekent een grotere goesting. Iemand met een hele grote honger gaat gelijk wat eten als ie echt honger heeft. Dan heb je die privélege niet om kieskeurig te zijn. Maar ge hebt altijd uitzonderingen natuurlijk , niet?
Oud 2 augustus 2008, 19:53   #108
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Minder kieskeurig zijn betekent een grotere goesting. Iemand met een hele grote honger gaat gelijk wat eten als ie echt honger heeft. Dan heb je die privélege niet om kieskeurig te zijn. Maar ge hebt altijd uitzonderingen natuurlijk , niet?
dat is toch wel je reinste onzin.

Er is nog een verschil tussen "honger" hebben en sterven van de honger. In het laatste geval eet je alles wat je tegenkomt, in het eerste enkel wat je lust. Ik toch.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 2 augustus 2008, 20:00   #109
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Circe heeft blijkbaar het 1 en het ander nog niet goed verteerd uit een andere discussie
Ikke? ik meende gewoon dat je aan het copy-peesten was geslagen, maar ik zie dat het origineel in het engels was:

Citaat:
Polygamy and Sexual Appetite
Polygamy's advocates, such as Sheikh Al-Qaradhawi, claim that men's "raging sexual appetite" is uncontrollable and might lead them into adultery – as happens in the West - while women's sexual appetites are not equal to those of men. In addition, women have menstrual periods "which in some cases last 10 days or more" and during which their husbands cannot have sexual relations with them. Therefore, it has been determined that a man might have a hard time being satisfied with one woman, and that it is better to rescue him from the sin of adultery by allowing polygamy.

As Sheikh Al-Qaradhawi continued, "In societies prohibiting polygamy… there are many men whose wives have little desire… while their husbands have raging sexual appetites. What can they do? Some men's wives have lengthy menstrual periods, lasting 10 days or more, and so the husbands decide to take an additional wife…"

"Statistics and scientific studies have proven that the man's sexual energy is more vigorous. This is a fact… All women arouse a man, but not all men arouse a woman. Even among animals, the females need sex less than the males. This is the case with cows, buffalo, or she-goats; they desire the stallion, ram, or bull only when they want to become pregnant. Afterwards, their desire passes. In contrast, the stallion or ram is [always] willing. This is nature, and woman is this way too…"[3]
Citaat:
Demographics
Also in support of polygamy is the claim that there are simply more women than men. Without polygamy, many women would die old maids, never experiencing the joys of motherhood. Sheikh Al-Qaradhawi, for example, said, "Doubtless, these marriages meet a certain need of the woman, and satisfy a certain desire, primarily in light of the fact that there are many more women than men require. In some countries, the number of women is greater than the number of men, especially after a war. Even in America, they say, there are 8.8 million more women than men. This is a known fact. The number of marriageable women is always greater than the number of men… What do we do with this surplus of women? We have three options: We deny women partnership and the emotions of motherhood all their lives... Or, we give [them] the freedom to do what [they] want, as the Westerners do – licentiousness and that kind of thing – and [they] are likely to get pregnant as a result of prostitution and bring bastards into the world. Or, maybe, half a husband is better than none…"[9] Personal Reasons for Polygamy Still others insist there is no need to seek out justification for polygamy. Qatari sheikh Walid bin Hadi set out the different rationales for polygamy – barrenness, demographic inequality, preventing adultery, and increasing the birth rate – but, he explained, in the final analysis every man has his own reasons: "The Prophet said: 'Do not ask a husband why he beats his wife'… According to the same principle, 'Do not ask a husband why he takes a second wife.'"[10]

altijd goed voor een uurtje lol die site:
http://memri.org/bin/articles.cgi?Pa...a=ia&ID=IA8202

Laatst gewijzigd door circe : 2 augustus 2008 om 20:01.
Oud 2 augustus 2008, 20:01   #110
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat is toch wel je reinste onzin.

Er is nog een verschil tussen "honger" hebben en sterven van de honger. In het laatste geval eet je alles wat je tegenkomt, in het eerste enkel wat je lust. Ik toch.
Mja ok . Die studenten gaan ook niet met gelijk wat naar bed gaan , dat was misschien overdreven. Het meisje in kwestie zag er best wel leuk uit gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen. Maar ze waren toch een stuk enthousiaster dan die tien meisjes.

Maar zoals ik al zei , het was 9 op 10 bij de jongens . En rarara welk origine had degene die er niet op in ging. Uw theorie van hitsige noord-afrikaanse jongens klopte daar toch niet. Of misschien was ie ook hypocriet, het kan allemaal.
Oud 2 augustus 2008, 20:07   #111
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ikke? ik meende gewoon dat je aan het copy-peesten was geslagen, maar ik zie dat het origineel in het engels was
Ik ben absoluut tegen polygamie. Duizend procent. Dat de sexuele honger volgens mij groter is bij een man gebruik ik niet als excuus , het is verdorie net een gebrek. Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat de man zwakker is dan de vrouw. Mannen kunnen veel leren van vrouwen wat zelfbeheersing betreft. Ik ben feminist , wist je dat niet ?
Oud 2 augustus 2008, 20:17   #112
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar zoals ik al zei , het was 9 op 10 bij de jongens . En rarara welk origine had degene die er niet op in ging. Uw theorie van hitsige noord-afrikaanse jongens klopte daar toch niet. Of misschien was ie ook hypocriet, het kan allemaal.
dat was geen "theorie": dat 14 jarig jongetje dacht gewoon dat ik één van de zovele westerse hoeren was die naar Tunesië kwam om daar EINDELIJK eens van bil te kunnen gaan "omdat de westerse mannen er niks van kennen"..... Ik denk dat ze zo worden opgevoed. Het is niet de eerste keer dat ik die stelling DOOR HEN geponeerd zie.
Enfin, het zal het jongetje dus wel ferm zijn tegengevallen toen daar ineens mijn ridder echtgenoot op het witte paard kwam aangegaloppeerd. (ik zat op zo'n kameel, schip der zee noemen ze dat hé, geloof me vrij, IK weet waarom!).

Die noordafrikaanse pubers zijn volgens mij even hitsig als die van ons, alleen zijn die van ons beleefder opgevoed en vallen ze geen volwassen jonge vrouwen lastig met hun testosteronprobleempjes.

Laatst gewijzigd door circe : 2 augustus 2008 om 20:19.
Oud 2 augustus 2008, 20:32   #113
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat was geen "theorie": dat 14 jarig jongetje dacht gewoon dat ik één van de zovele westerse hoeren was die naar Tunesië kwam om daar EINDELIJK eens van bil te kunnen gaan "omdat de westerse mannen er niks van kennen"..... Ik denk dat ze zo worden opgevoed. Het is niet de eerste keer dat ik die stelling DOOR HEN geponeerd zie.
Mja maar dat is een andere stelling dan die van ik . Dat is de stelling : "wij zijn mannen , onze sexuele honger is groter dus wij hebben het recht om sex te eisen van die en die en die".

Mijn stelling is :"mannen willen sex ietske meer dan dat vrouwen dat willen , maar mannen moeten met dat verschil leren rekening houden."

Laatst raakte ik in een gesprek met een man. Die vertelde vanalles over zijn privé-leven. Toen ie plots zei dat zijn vrouw al 20 jaar geen intiem contact wilde. En ie vroeg daarop : "wat moet ik doen ? dat mag toch niet?". Ik zei daarop :"Als zij dat echt niet wil, dan ga jij niet anders kunnen dan dat te accepteren en uw affectie op een andere manier moeten tonen". Hij was niet echt blij met dat antwoord!

Een grotere sexuele honger hebben is geen vrijgeleide voor meer rechten.
Oud 2 augustus 2008, 20:41   #114
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Sorry moser, maar een vrouw kan best een evengroot libido hebben als een man. Of zelfs een groter.
Of zelfs een héél veel groter, maar dat noemen jullie dan weer een nymfomane en dat blijkt "afwijkend" gedrag te heten.

Geloof me vrij het verschil tussen mannetjes en vrouwtjes ligt niet zozeer in het sexuele appetijt, maar weldgelijk in de kieskeurigheid, als gevolg van

- het beperkt aantal eieren;
- (en sorry dat was ik vergeten te vermelden) de zoektocht naar een "trouwe" partner die dus bij haar zal blijven om de kinderen te verzorgen
- en dan uiteraard de aantrekkingskracht van de succesvolle man die zeer duidelijk brood op de plank kan leggen voor eventuele nakomelingen.

Het is een zuiver natuurlijke reactie, reeds zeer lang wetenschappelijk onderzocht en bewezen.

En hoe denk jij dat het er binnen in het huwelijk aan toe gaat? Het mannetje dat constant op zijn honger moet zitten omdat het vrouwtje "koppijn" heeft? ???

Of dacht je dat die Tarzans daar voor niks lagen ?

Laatst gewijzigd door circe : 2 augustus 2008 om 20:42.
Oud 2 augustus 2008, 20:53   #115
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Socialistische jongeren bezorgt om vrouwelijk orgasme" titelt De Standaard Online...De jongeren maken zich zorgen over de vrouwen hun seksueel plezier, en zijn van plan dit onderwerp eens degelijk uit te diepen tijdens het jaarlijks zomerfestival.
Allen daarheen zou ik zeggen, wie weet wat wij daar nog allemaal kunnen leren ? Mischien de "Stier van Marcinelle " uitnodigen, dewelke met drie vrouwen, en 27 kinderen zeker wel enige ervaring in vrouwelijk plezier zal hebben ? Make Love, Not War ! Bravo Jong-Socialisten ! Geef van draad !
Geen wonder dat er in Knack deze week een artikel staat over de ondergang van de sociaal-democratie.

Wat een bende sukkels!

Laatst gewijzigd door Volksstormer : 2 augustus 2008 om 20:53.
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2008, 21:04   #116
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sorry moser, maar een vrouw kan best een evengroot libido hebben als een man. Of zelfs een groter.
Of zelfs een héél veel groter, maar dat noemen jullie dan weer een nymfomane en dat blijkt "afwijkend" gedrag te heten.

Geloof me vrij het verschil tussen mannetjes en vrouwtjes ligt niet zozeer in het sexuele appetijt, maar weldgelijk in de kieskeurigheid, als gevolg van

- het beperkt aantal eieren;
- (en sorry dat was ik vergeten te vermelden) de zoektocht naar een "trouwe" partner die dus bij haar zal blijven om de kinderen te verzorgen
- en dan uiteraard de aantrekkingskracht van de succesvolle man die zeer duidelijk brood op de plank kan leggen voor eventuele nakomelingen.

Het is een zuiver natuurlijke reactie, reeds zeer lang wetenschappelijk onderzocht en bewezen.

En hoe denk jij dat het er binnen in het huwelijk aan toe gaat? Het mannetje dat constant op zijn honger moet zitten omdat het vrouwtje "koppijn" heeft? ???

Of dacht je dat die Tarzans daar voor niks lagen ?
Ach , ik vind het niet belangrijk genoeg om welles/nietes over te spelen.

Het is alleen zo dat alles in de maatschappij lijkt te wijzen op een groter belangrijkheid van sex voor mannen, dan voor vrouwen. Mannen hebben een aanzienlijk groter aandeel in bepaalde dingen: aantal betaalde-sex-bezoeken , porno-industrie is algemeen genomen toch meer gericht op mannen, sexuele misdrijven enzov.. Dat geeft toch op zijn minst de impressie dat mannen over het algemeen daar meer naar hunkeren dan vrouwen. Dat die impressie misschien bedrieglijk is of dat daar andere redenen achter schuil gaan , dat kan best.
Oud 2 augustus 2008, 22:36   #117
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Animalman Bekijk bericht
Beter eens bij de hunks gaan kijken zeker? Daar zal je wel geen stevaert of janssens tegen komen schat ik...
Waarom denk je dat ik die hunks in mijn avatar zet? Ik heb geen zin om frigide te worden en alle middelen zijn goed, als men hier in België over politiek praat.
Oud 2 augustus 2008, 22:55   #118
Animalman
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Waarom denk je dat ik die hunks in mijn avatar zet? Ik heb geen zin om frigide te worden en alle middelen zijn goed, als men hier in België over politiek praat.
Waarom zou je ook frigide worden? Dat willen ze juist...

Oud 3 augustus 2008, 00:00   #119
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:

Voor een notoir homofoob als u sfinx weet jij wel ontzettend veel over dergelijke dingen. Ge kent zelfs de benamingen en al. Mja , mij lijkt dat toch erg toevallig allemaal.
Mannen zijn tegelijkertijd beschikbaarder en zitten minder in met wat "de mensen denken" omtrent sex, dat klopt wel, maar dat heeft meer te maken met sociale druk dan met het feit dat zij minder van sex zouden genieten dan mannen. Integendeel, een vrouw kan zonder problemen 3 of 4 orgasmes krijgen in een uur tijd, mannen hebben na elk orgasme wat tijd nodig om te herstellen. Hoelang hangt af van man tot man, en vooral van leeftijd.
Verder sta ik u niet toe om mij voor homofoob uit te schelden, en uw insinuaties mag u ook steken waar de zon nooit schijnt
Oud 3 augustus 2008, 00:09   #120
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Mja ok . Die studenten gaan ook niet met gelijk wat naar bed gaan , dat was misschien overdreven. Het meisje in kwestie zag er best wel leuk uit gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen. Maar ze waren toch een stuk enthousiaster dan die tien meisjes.

Jaja, allemaal weer toevallig, hé ? Vergeet u niet te liegen ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be