![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
RaSSisme ten top ... Maar dat ziet u niet in of wat ??? Wat de rest van die tabel betreft , al die puntjes kan u zelf weerleggen door de topics deftig door te nemen ... Nuanceren kan een poco alvast niet , iemand die Vlaamsgezind is , is voor een poco al direkt een nazi ![]() Iemand die klaagt over iets is een verzuurde ... En dan die gelijke rechten en plichten , da's helemaal een farce , maar ik neem dan ook aan dat uw post hier als een grap bedoeld was ook ... ![]()
![]() |
![]() |
#142 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat ik je ongelijk moet geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ja , en waarom dan wel ?
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() een mantra is een gebed om spiritueler te groeien - hierin blijf je 1 uur achter elkaar in "gebed-volgens vast stramien" ... ik begrijp dat sommige woorden moeilijk zijn maar aub verwar geen mantra met het vertellen van de realiteit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() oeps daar zullen de doorsnee pocos moeten over nadenken. Hoe kan je "1 miljoen" vlamingen negeren - hoe laat je "1 miljoen" andersdenkende verdwijnen.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 1 augustus 2008 om 17:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Hoe denk je andere partijen te verplichten , een coalitie met het blok aan te gaan, tegen de wil van hun kiezers, om het blok aan de macht te brengen?
Laatst gewijzigd door filosoof : 1 augustus 2008 om 17:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() tegen de wil daar ben ik zo zeker niet van. vele stemmen omdat er politieke postjes aan vast zitten. de meesten willen dat er paal en perk wordt gesteld aan het extremisme van de islam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
welke partij heeft ofwel al een referendum gehouden onder "hun" kiezers om te weten of die kiezers dat cordon wel willen? of welke partij heeft het cordon al ooit in hun programma geplaatst?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bij elke verkiezing wordt het cordon herbevestigd, en tot nu toe hebben alle traditionele burgerlijke partijen telkens bevestigd aan het cordon te houden. Kom niet zeggen dat er ook maar één kiezer is die niet op de hoogte is van het CS. De kierzers kiezen in het volle besef en met volle kennis van zaken. Er zijn weinig zaken die zo democratisch goedgekeurd zijn als het CS.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 1 augustus 2008 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het probleem is dan natuurlijk weer dat mensen die daarom niet direct op het VB wilden stemmen, maar wèl tegen het cordon zijn, in feite geen andere keuze hebben dan op het VB te stemmen nietwaar?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. Bovendien durven ze niet omdat ze anders hun job kunnen verliezen. Ik weet hoeveel dramas er soms aan vast hanegn. Ik deed het uit ideologie maar velen voor het geld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 1 augustus 2008 om 23:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja doei!
Dat cordon is helemaal niet goedgekeurd door de kiezer, maar het werk van de politieke elite die daarmee de democratie verkracht uit pure betweterigheid. Zij weten het dus beter dan de kiezer zelf doen want kijk; omdat jullie op een 'foute' partij stemmen beslissen wij dat die niet mag mee regeren!Omdat wij het beter weten dan de kiezer zelf! |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Staatssecretaris
|
![]() Daar ligt het! De bedoeling is de macht te concentreren in een paar partijcenakels...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die krijgt dat ook niet zomaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, ik ben geen aanhanger van het Vlaams belang. Ik ben voor euthanasie, voor abortus en hier niet geboren dus ' de Vlaamse zaak' is niet echt aan me besteed.
Maar nergens wordt zo krampachtig gereageerd op een politieke partij als op dat Vlaams belang! Volgens mij helemaal niet uit ' ethische' overwegingen, politiek gaat zover ik heb kunnen beoordelen niet zozeer over ethiek , idealen en een programma maar over winst, stemmen! Vandaar dat een cordon veel opbrengt aan degenen die eigenlijk verkeizingen verloren hebben en op die manier eigenbelang beschermen.En cordom is in de eerste plaats protectionisme van partijen die hoe dan ook de macht willen behouden. Dat is niet democratisch en heel veel mensen, links of rechts zijn het daarmee eens. Bovendien zitten er ook standpunten in hun programma waar ik het wel mee eens ben, zij het daarom nog niet met de oplossing die het belang voorstelt. Ze heeft groot gelijk als ze bijvoorbeeld wijst op islamitisering, op de ontevredenheid die de multuculturen geven in wijken waar vooral zwakkere groepen het maar met elkaar moeten uitvechten. In ieder geval is het in Vlaanderen een erkende politieke partij waarop kiezers mogen stemmen, wel respecteer dan ook de keuze van die kiezer en zeg niet' maar wij weten het beter'! Schaf dan het stemmen maar af, want waarom doen we dit dan nog? Als de kiezer niet beslist, waarom dan de illusie hoog houden dat dit wel zo is? |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het VB heeft goede ideeën , maar 't is makkelijk om dat te negeren... Ondertussen staat het land op de rand van de afgrond, en nog blijft men de zwarte piet bij het VB steken ... Op wat wacht men nu eigenlijk , op een "Joegoslavische" burgeroorlog , met Vlamingen, walen en een hoop moslims die ineens maar een eigen stuk van belgië opeisen ??? ![]() Lijkt me geen tof scenario , dus is't de hoogste tijd dat ALLE Vlaamse partijen eens gaan kijken wat er kan gebeuren ...
![]() |
![]() |
#159 |
Staatssecretaris
|
![]() Tja!... maar dan kan onze Leterme geen eerste minister blijven... Waarom denkt ge dat ze dit creatuur op dergelijke plaats hebben gezet? Men heeft zelfs de stelling geopperd, een regering met alleen de CD&V met VLD in de regering .. waardoor er een Vlaamse minderheid met een Franstalige meerderheid zou zijn. Zou dergelijk scenario zelfs maar mogen geuit worden door de Franstalige partijen?... dan zou België te klein zijn...
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 2 augustus 2008 om 13:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het % vreemdelingen is evenredig stijgend met % blok-stemmers. |
|
![]() |
![]() |