![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() Maar geen nood ,er wordt geschat dat het fortuin zo rond de 2 miljard euro draait, dus hij zal niet in de problemen geraken. En het fabeltje dat hij maar 12 miljoen euro bezit is goed voor de debielen die in de monarchie geloven. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat me vooral aan dit soort kwesties stoort, is dat de meerderheid der Vlamingen zulke dingen blijft slikken, met een tricolore vlaggetje blijft zwaaien, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Je kan wel eens heel dicht bij de waarheid zitten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zouden diezelfde senators dan het land willen veranderen ??? Hoe zou je zelf zijn ???? Wat flauwe kul verkopen aan de kiezer en schuld van al hun onkosten op de Walen steken en klaar is kees. Weeral een miljoentje voor de volgende 4 jaar/jaar. Opent nu niemand zijn ogen ???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() Laatst gewijzigd door TVlietinck : 4 augustus 2008 om 12:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maak dat de ganzen wijs |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Burger
|
![]() Je neemt 2 rijke families - de kinderen trouwen. Ze krijgen een grote vergoeding om hu werk te doen, en worden een dagje ouder. Dan maak je mij echt niet wijs dat die maar 12 miljoen zouden hebben. De ietwat goed boerende zelfstandige bakker, slager of aannemer die op zijn 57e is gestopt heeft al 3-4 miljoen. Dus dat de koning 120 miljoen zou hebben kan me nu echt niet verwonderen. Ik weet zelfs niet of het goed zou zijn, een bende armoezaaiers hebben als koninklijke familiee.
Wat hij met zijn geld doet - en zelfs waar het vandaan komt - kan me weinig schelen. En 50 miljoen, daar koop je tegenwoordig in Londen een serieus herenhuis voorr, en in Toscane een kasteeltje. Er zijn meer families dan jee zou denken in dit land die heel vermogend zijn. Ik denk eerlijk gezegd dat Ludwig verduyn zijn lijstjes hopeloos achterhaald zijn - er is meer verborgen kapitaal in België dan je denkt. Ik vind het anders wel mooi: dagje ouder, binnenkort de firma overdragen aan de zoon, en dan met de vrouw terug naar haar thuisland |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet mekkeren. Rekenen of zwijgen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Burger
|
![]() 1960 beginnen werken. Zaak uitbouwen. Goed geld verdienen, eventueel een tweede zaak beginnen. Werken vanaf ja 16e, op 22 zelfstandig. Op je 30e een tweede huis kopen - bv een studentenhuisje, paar jaar later een chalet in de Ardennen. En intussen draaien de zaken veder. Tegen je 40 met een deel van je zwart geld een blok appartementen, nog wat investeringsvastgoed enz. Die eigendommen uit de jaren 80 zijn intussen massaal veel meer waard. Nee, niet voor iedereen, maar ik ken er veel die erin geslaagd zijn: hard werken, goede investeringen doen, en risico nemen. Voor iedereen die erin geslaagd is zijn er natuurlijk ook 2 failliet gegaan.
Kijk gewoon eens naar iets hogere klasse: een bedrijf waar een man of 40 werkt. Een grote villa, paar dure auto's voor de deur, groot appartement op de zeedijk, nog een investeringseigendommeke, en alle 3 de kinderen een eigen huisje cadeau gekregen. Aan hoeeveel geld zit je dan al denk je? Aan de huidige vastgoedprijzen is 1miljoen euro aan eigendommen (huis + roerend) voor heel wat goede tweeverdieners op leeftijd niet uitzonderlijk moeilijk meer. Niet dat er zo duizenden rondlopen. Maar het toont voldoende aan hee belachelijk laag dat bedrag van 12 miljoen is dat op de koning wordt geplakt Laatst gewijzigd door stapas : 4 augustus 2008 om 15:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() En waar zijn dan de 12 miljard van Boudewijn naartoe?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Doe eens normaal, ventje. Dat geld heeft hij niet van te werken hoor. Daarom, iedere werkende mens stoort zich daaraan, en terecht ook.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Is dat dan niet jalouzie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerder onrechtvaardigheid .....
![]()
![]() |
#37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik knip en plak hier uit uw eigen post, en ik kleur wat: Citaat:
De ietwat goedboerende kleine zelfstandigen die ik ken, en die hun vermogen niet opbouwden vanuit de vorige generatie, die zijn rijk, maar hebben zich krom gewerkt. Hun direkte nakomelingen hebben de keuze: als een raket omhoogschieten, of den boel om zeep helpen. Maar ik weet nog altijd niet hoeveel ge nu per maand opzij moet leggen om op 40 jaar tot 4 mio € te komen. (ik weet het natuurlijk wel, maar ik zeg het niet). Okee dat dit allemaal of topik is. Als het vermogen van le roi slechts 12 mio € is, dan zijn ze daar allemaal even dom als wij weten hoe dom Filip-den-taaie zich reeds bewezen heeft.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 4 augustus 2008 om 15:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Daar morele termen op plakken verandert niks aan de zaak.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tuurlijk ontkennen ze dat bod , de mensen zouden het maar eens moeten zien als een vlucht ....(Wat het ook is , ze voelen dat de grond hen te warm onder de voeten wordt en zorgen voor hun leven NA belgië ...) Net als zowat alle diktators al hebben gedaan, doet ook albéér het zo ... ![]()
![]() |