![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Hetzelfde voor jou!
|
|
|
#102 | |
|
|
Citaat:
U zit compleet ernaast. Jullie redeneren niet meer rationeel. Enkel vanuit jullie haat en jaloezie-gevoelens. Ik vind dat zó lelijk!
|
|
|
|
#103 |
|
Banneling
|
en 1 miljoen aan beveiliging van da kot in toscane?
per maand?? of gaat Flahaut in uniform in het bewakershokje staan ??? (en een welgemeende F Y voor alle Soir-lezers die dit lezen ))) |
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze vegen mss niet eens zelf hun gat af .... En ondertussen moet over heel het land de hulpverlening voor minderbedeelden uit de zak van de gewone men betaald worden ... Hoe deden ze het in La France met koningen ???
|
|
|
|
#105 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#106 | |
|
|
Citaat:
Hij is de Koning, Zij is de Koningin. Zij krijgen het zonder dat Zij dit gevraagd hebben. Omdat Zij Koningen zijn. Ze krijgen dit van Staatswege.
|
|
|
|
#107 |
|
|
Als ze geen brood hebben, waarom eten ze dan geen cake?
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
|
Citaat:
Ik zie hem daar al staan in zijn zwembroek terwijl hij streng vermanend zegt, "Wij zijn zeer boos!" |
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De vraag is dus , wat doen ze ervoor !!! ('k Hoor ze nochtans niet nee zeggen tegen een verhoging van hun dotatie , integendeel , 't volk moet maar wat meer doen zei den dief
|
|
|
|
#110 |
|
Banneling
|
Laatst gewijzigd door filosoof : 5 augustus 2008 om 01:43. |
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie hecht er nog geloof aan wat Albert verteld ???
|
|
|
|
#112 |
|
Minister-President
|
Wat me nog minder zou verbazen is dat er nog ergens een reservepotje is.
Maar bewijs dit maar eens... Leopold II was rijk, steenrijk. Stel dat hij een deel heeft omgezet in goud destijds. De rest laat ik aan uw fantasie over. |
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voorlopig blijft het dus bij gissen, veronderstellen, ... Aanwijzingen voor het bestaan van 'reservepotjes' (en w�*�*r die te zoeken) zijn de 'vrienden' en 'relaties' van Zijne Majesteit en Zijne Familie. Misschien is het lezen van Story en Paris Match toch nuttiger dan men geneigd zou zijn te denken
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
IK had over een bakker nergens stond er in mijn reactie iets van een grootwarenhuis. Een warme bakker doet doorgaans goede zaken, en die bij mij in't dorp heeft sinds 2 jaar uitgebreid omdat hij 4 bestelwagens heeft rondrijden om aan huis te leveren. Dus die 300 broden extra is verre van abnormaal. |
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Toen die familie aangesteld werd als koning hadden die wel al geld. Enfin als het u eens overkomt van na te denken, laat het ons dan weten. |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#118 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 augustus 2008 om 08:23. |
||
|
|
|
|
|
#119 |
|
Staatssecretaris
|
Hoe dan ook heeft eender welk koningshuis geen enkele toegevoegde waarde. Integendeel: een belasting voor diegenen die alles maar blindelings en zonder morren moeten betalen. En wat is hun dank voor al dat moois?
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Gouverneur
|
U kan nog steeds niets weerleggen, binnen de adel waren ze niet van de rijksten maar vandaag is dat niet anders iemand van adel met 100 miljoen euro is verre van de rijken binnen de adelijke kringen. Maar toch blijft het iemand met veel geld ten aanzien van de bevolking wat vroeger niet anders was.
|
|
|
|