Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 augustus 2008, 23:43   #141
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666 Bekijk bericht
Mischien is die vrouw masochist ?
Ze kan ook een Dominatrix zijn.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dominatrix
Oud 5 augustus 2008, 00:11   #142
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Wat nog lozer zou zijn: een man die z'n orgasme faked.
BenIsaac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 02:31   #143
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BenIsaac Bekijk bericht
Wat nog lozer zou zijn: een man die z'n orgasme faked.
Doe ik wel soms omdat mijn vriendin er zo op staat.
Oud 5 augustus 2008, 06:10   #144
TomT
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ocharme de vrouwen in jouw omgeving.

Eerst moeten ze een man zijn plezier geven, en als de natuur zijn gang gaat, moeten ze nog eens zeer pijnlijk het nageslacht naar buiten persen.

Eneuh, is het geen optie om je ballen gewoon operatief laten leeg te zuigen om zo de operatief verwijderde eicellen te laten bevruchten ,in vitro.

Het nut van een vrouwelijk orgasme is duidelijk zou ik durven zeggen. Namelijk de vrouwen zelf plezier te geven in iets wat in normale omstandigheden 9 maanden later een baby uit dat vrouwenlichaam laat komen.
of denk je dat elke baby verwekt word uit eigenbelang of verkrachting. Indien zo, stel ik voor dat U Uwzelve in de diepste grot verstopt en nooit een ander mens bekijkt. Want elke persoon die U ziet is of een egoïste die haar lichaam gebruikt om mannen te manipuleren, of een egoïst die vrouwen misbruikt om zijn eigen genot te voldoen.
Verkrachting? Natuurlijk! Zet eens een mannetjeskonijn met een vrouwtjeskonijn in een kooi. Wat je dan te zien krijgt is een verkrachtingsscene. Het vrouwtje heeft geen seksuele driften nodig om de voortplanting te voorzien, het mannetje alleen volstaat. Moeder natuur heeft dat voor al de zoogdieren zo bedoeld. Bij mensen is dat niet anders.
TomT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 06:16   #145
TomT
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
*grin*
En wat als ik nu een minnares heb, die ik geld noch voeding, noch huisvesting noch carrière bied, maar enkel sex en niets anders dan dat?
De meeste minnaressen zijn (in tegenstelling tot mannen alweer) niet blij met die rol en willen liever (en hopen op) een relatie (dus, geld, voeding huisvesting, carrière, enz.).
Oud 5 augustus 2008, 06:16   #146
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk bericht
Verkrachting? Natuurlijk! Zet eens een mannetjeskonijn met een vrouwtjeskonijn in een kooi. Wat je dan te zien krijgt is een verkrachtingsscene. Het vrouwtje heeft geen seksuele driften nodig om de voortplanting te voorzien, het mannetje alleen volstaat. Moeder natuur heeft dat voor al de zoogdieren zo bedoeld. Bij mensen is dat niet anders.
Jongen, zoek eens een lief.
Oud 5 augustus 2008, 06:22   #147
TomT
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth Bekijk bericht
Het is wetenschappelijk vastgesteld dat vrouwen een orgasme krijgen. Dat is 1.
U moet eens naar alle wetenschappers luisteren, niet diegene die je wil horen. En niet teveel showboekjes lezen.

Citaat:
En dan komen we bij punt 3: als jij ervan uitgaat dat je bedpartner niet dezelfde genoegens aan het gebeuren ondergaat dan ben je niets meer dan een ordinaire verkrachter. Want je neemt die persoon alleen maar voor je eigen sexueel genot en je geeft haar niets terug in ruil. Dus verzin je er maar bij dat het de vrouw gaat om het materiële gewin. Heb je zo'n lage dunk van vrouwen ?
Het is waar dat vrouwen geborgenheid zoeken, een partner op wie -en mèt wie- ze kunnen bouwen aan een zekere toekomst. Maar willen mannen dat ook niet ?
U noemt het een lage dunk, ik noem het gewoon normaal, de harde realiteit.

Citaat:
Jouw uitlatingen getuigen van een kleutermentaliteit, waar men in de zandbakjes knokt om een schepje en een emmertje voor het eigen plezier.
Oud 5 augustus 2008, 06:24   #148
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als ge dan toch zoveel wijsheden in pacht hebt: hoe verloopt een vrijpartij dan bij u?
Oud 5 augustus 2008, 06:27   #149
TomT
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Als ge dan toch zoveel wijsheden in pacht hebt: hoe verloopt een vrijpartij dan bij u?
Ik weet wie het plezier ervan heeft, ervoor en erna. Misschien jammer genoeg, maar het is zo.
Oud 5 augustus 2008, 06:30   #150
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik weet wie het plezier ervan heeft, ervoor en erna. Misschien jammer genoeg, maar het is zo.
Dat is fijn voor u maar ik zou dat niet projecteren op andere koppels. Wat dijn is, dijn houdt.
Oud 5 augustus 2008, 06:59   #151
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Je moet maar een een kattin zien die desondanks haar "periode" een kater niet wil.... arme kater. Hoezo, alle zoogdieren?
Oud 5 augustus 2008, 06:59   #152
Babeth
Gouverneur

Babeth's schermafbeelding

Standaard

Tja Tom-de-ongelovige... dan ben ik maar heel erg blij dat ik jouw type niet ben.

Ik ben niet opblaasbaar.

En ik kom klaar.
Oud 5 augustus 2008, 07:04   #153
Babeth
Gouverneur

Babeth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U moet eens naar alle wetenschappers luisteren, niet diegene die je wil horen. En niet teveel showboekjes lezen.
Idem ditto. Jij wilt alleen maar de "realiteit" zien die jij wilt zien. Een andere uitspraak van je elders dat alle zoogdieren elkaar verkrachten kan ik simpelweg ontkrachten, als trotse verzorgster van een bende katten, maar Maddox was me al voor. Ook bij honden lukt de sex niet als de teef niet wilt, heb dat met eigen ogen gezien. Maar ja, jij pakt dan ook als voorbeeld een diersoort dat bekend staat voor ongeremde voortplanting.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomT
En dus is je bed gewoonlijk eenzaam en leeg. Sneu voor je.
Oud 5 augustus 2008, 09:07   #154
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
De meeste minnaressen zijn (in tegenstelling tot mannen alweer) niet blij met die rol en willen liever (en hopen op) een relatie (dus, geld, voeding huisvesting, carrière, enz.).
Maar dit concreet geval hoopt niet op een relatie en wil dat ook niet liever. Wat nu?
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 09:26   #155
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Wat me altijd intrigeert op een forum:

Is die TomT nu wérkelijk zo zielig, of speelt ie gewoon een spelletje "hoe kruip ik op een vrouw"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 10:17   #156
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, als je jezelf vergelijkt met een konijn dan verschiet ik er niet van dat geen enkele vrouw met jou klaarkomt. Size does matter.
Oud 5 augustus 2008, 11:11   #157
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is niet omdat u mischien neukt zoals een konijn dat iedereen dat op die manier doet, Tom. Dit zou wel verklaren waarom uw vrouwelijke partners nooit geen orgasme kennen natuurlijk. Spreek er eens over met uw dokter, er bestaan vandaag wel middeltjes, methodes en medicijnen om de ejaculatie wat uit te stellen. Proberen Tom !
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 11:16   #158
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

nu we toch in de hulpverlenings-sector zitten, wat linkjes voor onze konijnepoeper:

HOW TO AROUSE A WOMAN IN FOUR STEPS

HELP! MY GIRLFRIEND CAN'T HAVE AN ORGASM

en verder: oefenen, oefenen en nog eens oefenen!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 5 augustus 2008 om 11:19.
Oud 5 augustus 2008, 13:37   #159
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
nu we toch in de hulpverlenings-sector zitten, wat linkjes voor onze konijnepoeper:

HOW TO AROUSE A WOMAN IN FOUR STEPS

HELP! MY GIRLFRIEND CAN'T HAVE AN ORGASM

en verder: oefenen, oefenen en nog eens oefenen!
Hij zou zich een opblaasbaar konijn kunnen kopen bvb, en daar zoveel mogelijk opspringen. Bedoeling is: elke neukbeurt een paar seconden langer laten duren, om toch na verloop van tijd tot een beurt van 10-15 minuutjes te kunnen geraken. Moed erin Tom, en goed uw vitaminetjes nemen.
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 14:11   #160
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

vitamientjes nemen? ben je mal?

vasten moet die doen jong! tot hij er bijna bij neervalt. Vast goed voor een extra minuutje.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be