![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 |
|
Gouverneur
|
Wat is de toegevoegde waarde van een president? We hebben er al 3 en er gaat niets meer vandaag de dag. Maar omdat die verkozen zijn is het ok dat ze meer kosten dan 1 koning.
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
En die kan tenminste verkozen worden wat van de bende van Laeken niet kan gezegd worden. Mocht Albert een geestelijk gestoorde geweest zijn dan was die nog koning geweest. |
|
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Banneling
|
Citaat:
zou niet de eerste keer zijn, toch? |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Gouverneur
|
Waarom zou die minder kosten? We hebben er al 3 hé. Die kosten meer dan 12 miljoen/jaar.
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
als béber het opgeeft hebben we ook drie koninginnen... wat is hùn toegevoegde waarde?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Staatssecretaris
|
Iemand moet toch het bericht gelanceerd hebben dat ze het domein willen kopen.
Het koningshuis heeft daarna het bericht gelanceerd dat het een hoax is. Vraag: wie heeft het eerste bericht in de wereld gestuurd? Dat komt toch niet uit de lucht gevallen? Waar zijn hier de speurneuzen? |
|
|
|
|
|
#132 | |||||
|
|
dievenfamilie? Een paar jaar geleden zat heel vlaanderen nog te roepen om de koning te mogen houden... Je mag trouwens eens hardmaken wat je hier beweerd namelijk dat deze familie ooit diefstal heeft gepleegd.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
T'is overigens "onze" koning en niet alleen M's koning. Een beetje meer respect zou dan ook aan de orde zijn maar tsjah dat schijnt niet meer in te zijn. Citaat:
overigens een bod van 50 000 000€ bieden op een huis dat huurprijs 1500€/dag waard zou zijn (550 000€/jaar) is nogal belachelijk hé. Plus laat staan dat meneer Fanini het verschil kent tussen Nederland, België en duitsland. Maar alé kom als hij een document kan tonen om zijn uitleg te staven dan kunnen we nog zien. Echt ik vraag me af hoe laag onze media nog gaat vallen... Bij deze ben ik weer dan bos in!
|
|
|
|
|
#133 | |
|
|
Citaat:
Wilt u dat is even hardmaken? |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#136 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Een extra vakje op je belastingsbrief: "Ik wil bijdragen aan de dotatie van de koning - Ja / Neen", lijkt mij de oplossing. Laat dan de mensen die voor dat ondemocratisch wangedrocht willen betalen maar in hun buidel tasten, en verplicht de mensen niet om bij te dragen aan iets waar ze een afkeer van hebben. Eens zien hoeveel er dan nog van zijn dotatie zal overschieten. Tot op het moment dat dit gebeurt, heeft elke belastingbetalende inwoner van dit land het recht om zoveel op de koning te kakken als hij wil. Laatst gewijzigd door TVlietinck : 5 augustus 2008 om 10:40. |
|
|
|
|
|
|
#137 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat DOEN die mensen in feite een hele dag?
Laten we nu nog aannemen dat Béber zich met de politiek bezighoudt (wat hij niet mag, maar kom) en de wettekes moet tekenen. Maar wat doét Paola? wat doet Mathil? wat doet de Flup? De Lorre? ons Faby? : met "doen" bedoel ik: iets NUTTIGS verrichten waardoor ze onze uitkeringen waard zijn. Ik kan mijn kat ook een uitkering betalen. Dat Astrid aan de basis van de verhoging van hun uitkeringen ligt weet ik nu ook. Naar het schijnt zat de enige werkende Coburgh zonder job! en tja, wat moet een mens dan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 augustus 2008 om 10:48. |
|
|
|
|
|
#139 |
|
|
Helemaal niet aan meegedaan, niemand in de familie of vriendenkring. Men kan bezwaarlijk stellen dat heel Vlaanderen stond te roepen om de koning te mogen houden.
Wou die toen weggaan misschien dat heel Vlaanderen riep om hem te mogen houden? |
|
|
|
|
|
#140 |
|
Minister-President
|
Welke feesten?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
|
|