![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zullen wel nieuws hebben maar schokkend...? Ruikt naar een hoax...misschien eerst eens wachten op de bronnen, dan pas kan het geloofwaardig zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heb effe verder gelezen. Als de opwinding enkel slaat op de "bewoonbaarheid" van Mars, dan deel ik dat enthoesiasme, maar vind de trouvaille dan niet echt zo uitzonderlijk.
We wisten toch al langer dat Mars in theorie bewoonbaar zou kunnen zijn voor bepaalde micro-organismen. Heelder boeken over de redelijke haalbaarheid van de "terraformatie" van Mars werden al eerder geschreven. Dus zo uitzonderlijk vind ik dit toch niet. Als het nieuws zou zijn dat Mars sneller en beter bewoonbaar zou kunnen worden gemaakt dan eerst werd vermoed, dan juich ik mee.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Gaat men alle mo's naar ginder sturen
![]() Dat zou pas nieuws zijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() fuck, hebben ze mijn geheime raketbasis ontdekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Wat zeggen we al jaren in de NWO draad. De laatste tijd komt de mogelijkheid van buitenaards leven en UFO's steeds meer in de mainstream. Ze zijn de mensen gradueel aan het voorbereiden om het bestaan van buitenaards leven te accepteren, en dan hun ultieme slag de slaan. Een fake dreiging van buitenaf voorstellen om de wereld te verenigen.
We worden allemaal bij de neus genomen. Ik lach ermee als ik dit lees. Ze weten al lang dat er buitenaards leven bestaat, en niet zomaar bacteriën. Hier wordt eens weer het adagium "kennis is macht" gedemonstreerd. Het publiek wordt al altijd in het ongewisse gelaten over het bestaan van buitenaards wezen en nu wordt dit geleidelijk aan op het publiek loselaten voor hun eigen doelen.
Laatst gewijzigd door exodus : 4 augustus 2008 om 19:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als morgen de NASA toegeeft dat ze al jaren in direct contact staan met lui van Andromeda, dan ga jij hier verkondigen dat dat een nwo-leugen is zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Ik vrees echter dat je conclusies nogal voorbarig zijn. Wellicht heeft men de overblijfselen van enkele ééncelligen of een handvol schimmels ontdekt op Mars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
U doet hier maar mee wat u wil. mvg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() mvg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Zal het gaan ja.
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]()
![]() |
#32 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als je nuchter de houding bekijkt van overheden en bv. NASA tegenover het UFO fenomeen en dan dit (water, bacterieën, ..) dan kan je inderdaad niet anders dan er eens goed mee lachen. Het blijft theater. http://www.ufoevidence.org/topics/cometa.htm Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bacteriën die niet van de aarde afkomstig zijn hebben ze al jaren geleden bovengehaald bij boringen in het poolijs ...Die moeten toch ergens vandaan komen hé ... 'k Ben eerder benieuwd of ze er geen restanten van andere zaken gevonden hebben ... ![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Burgemeester
|
![]() Het 'schokkende' nieuws is dat men perchloraat gevonden heeft, een stof die men gebruikt als raket brandstof.
http://www.nasa.gov/home/hqnews/2008...x_Results.html http://en.wikipedia.org/wiki/Perchlorate Laatst gewijzigd door Nussbaum : 5 augustus 2008 om 07:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Mischien zou me eens de alternatievelingen aan het woord laten, de meenstreem is de firma 'leugen en bedrog'
Citaat:
http://www.expansions.com/QA_Comments.cfm Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 5 augustus 2008 om 07:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() eyes wide shut!
Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() En nu niet meer zeggen dat we niet gewaarschuwd hebben!
Citaat:
http://www.expansions.com/Archives/Q...m?DOP=2008-7-1 Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
The Staged Alien Invasion zal voor volgend jaar zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door satiper : 5 augustus 2008 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Vreemdeling
|
![]() Ik denk het niet. Allerlei gelovigen zullen er vast wel één of andere, in hun ogen, plausibele uitleg voor hebben. Fundamentalisten allerhande sluiten gewoonweg hun ogen, net zoals ze nú al doen betreffende de evolutieleer. Veel zal er mijn inziens niet veranderen.