![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door BenIsaac : 5 augustus 2008 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grote probleem met Micosoft is, dat zij tegen zo'n vrij systeem zijn. Ze doen er alles aan, om hun programma's/bestanden/... incompatibel te maken met andere systemen. In een poging om zo de rest uit het speelveld te duwen. Maar vooral OpenOffice is de laatste tijd toch aan een serieuze klim bezig. Het schandalige is, dat kinderen op school uitsluitend Windows aangeleerd krijgen. Stel je eens voor dat je bij de autorijschool enkel les zou krijgen om met een Volvo te rijden?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 5 augustus 2008 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Volgens jouw logica gaat de wereld vergaan, als we de gemeente Zichem-Zussen-Bolder boycotten. Want de zus van de vriendin van de pastoor van Zichem-Zussen-Bolder kende de werfleider waar de eerste kogge ontworpen werd. En dus mogen we geen schepen meer gebruiken. En de ontdekker van de luchtballon bleek voor 0,27% ZZB's genetisch materiaal in zijn DNA te hebben, dus mogen we geen lucht meer inademen. ![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier zomaar Arabische cijfers hanteren? Foei, foei! Je weet toch dat je zo Hamas steunt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dit topicje was als komisch bedoelt, maar wat jij hier nu vergelijkt is volstrekt idioot. Ik spreek sowieso een beetje Arabisch, dat zegt niks over mijn politieke achtergrond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk ben ik meer voor Gentoo, omdat ik superieur wil zijn aan de ubuntu gebruikers. Jeroen
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor Google Earth was dat moeilijker, daar moest ik eerst een programma starten als "root", maar dat was ook maar aanklikken.
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Good things comes for those who wait. ![]()
![]() |
![]() |
#53 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik alles moest boycotten waar ik tegen ben, kan ik me evengoed al ophangen
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Moet je dat ook niet boycotten?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Trouwens, doe mij maar een rondje girlcotten. Veel interessanter.
![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangt er vanaf wie het koord heeft uitgevonden
![]()
![]() |
![]() |
#58 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Chance dat ik tot hierentoe geen Israëlische wapens in mijn bezit heb. Ik heb het niet zo met die Desert Eagle. De UZI heeft wel iets, maar die is hier verboden ![]()
![]() |