![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Hij is nu eenmaal de koning, en ja die hebben en krijgen veel geld. Leer er mee leven, of richt zelf een land op en ga daar wat koning spelen en heus niet elke werkende mens stoort zich daar aan hoor...Dus stop maar met je veralgemeningen
|
|
|
|
#222 | |
|
|
Citaat:
hier kan je zien wat het koningshuis voor de anderen doet. Zij zijn dus ook solidiair. Hoe solidair bent u? of gaat het bij u niet verder dan u belastingen betalen?
|
|
|
|
#223 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#224 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De vzw "Hulpfonds van Circe " heeft als doel Circe te helpen in haar liefdadige en sociale werken door, volgens haar richtlijnen, fondsen voor deze werken in te zamelen, tot haar beschikking te stellen of toe te wijzen. Laat maar komen! Volgens Duveltje heet dat "solidair" zijn! “Ouders ondersteunen in de opvoeding van hun kinderen" (Prinses Mathildeprijs 2008) Citaat:
Duveltje, volgens mij blijven ze zelfs voor die fondsen schooien, geen halve eurocent gaat van Alberreke zijn spaarboekske hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 augustus 2008 om 13:04. |
||
|
|
|
|
|
#225 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#226 | |
|
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe zou het ook kunnen. Het is puur georganiseerde diefstal en plundering van de staatskas op grote schaal, in de hand gewerkt door het VLD en CD&V, aangezien volgens de grondwet enkel en alleen de koning recht heeft op een dotatie. Maar dat is natuurlijk maar een vodje papier zeker. Allen wij moeten ons aan wetten en regels houden. Dit land met zijn opeenvolgende bedrieglijke regeringen en zijn uitbuitende parasietenmaffia is ronduit walgelijk en verwerpelijk.
|
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe zou het ook kunnen. Het is puur georganiseerde diefstal en plundering van de staatskas op grote schaal, in de hand gewerkt door het VLD en CD&V, aangezien volgens de grondwet enkel en alleen de koning recht heeft op een dotatie. Maar dat is natuurlijk maar een vodje papier zeker. Allen wij moeten ons aan wetten en regels houden. Dit land met zijn opeenvolgende bedrieglijke regeringen en zijn uitbuitende parasietenmaffia is ronduit walgelijk en verwerpelijk. Wanneer ze over België een boek willen schrijven, en ze moeten eerlijk zijn, dan staat hij vannaf pag. 1 tot en met de laatste pag. vol met schandalen.
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Gouverneur
|
Dom houden is natuurlijk ook een manier van verdedigen.
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Gouverneur
|
Allé ik kan mij dan nog altijd bekeren tot de separatisten.
|
|
|
|
|
|
#234 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#235 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wil jij soms beweren dat de grondwet anders voorziet dan wat ik beweer? Wil jij soms beweren dat de grondwet van generlij betekenis is? Wil jij soms beweren dat niet d e VLD als evenmin CD&v hier een rol in speelde? Wil jij beweren dat dit niet geld is dat tenonrechte toebedeeld wordt vanuit de staatskas? Laatst gewijzigd door Garry : 8 augustus 2008 om 15:08. |
|
|
|
|
|
|
#236 | |
|
|
Citaat:
Ik vind het niet erg dat de koning en zijn familie veel geld krijgen van de staat. Ik ben hier ook niet de enige in..als dat je antwoord zou zijn
|
|
|
|
#237 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zou het ook niet erg vinden wanneer U in dat geval hem uit uwe zak zou betalen, samen dat met die vele die zoals U denken volgen uw bewering. Het staat U vrij van Sinterklaasje te spelen zoveel U wil, zolang ik daar maar niet mee moet voor opdraaien.
Laatst gewijzigd door Garry : 8 augustus 2008 om 15:13. |
|
|
|
|
|
#238 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zonet naar de openingsceremonie van de O.S. gekeken.
Tijdens het défilé van de deelnemers filmde men de aanwezige staatshoofden in het stadion. Ik zag die dan altijd recht staan om naar hun team te wuiven en te applaudisseren. Alleen bij de intrede van België zag je prins Filip gewoon op zijn achterste blijven zitten. Hij leek zelfs niet te kijken. Straks op het nieuws nog eens terug gaan kijken want ik kan het zelf nog moeilijk geloven dat hij weeral eens zo geflaterd zou hebben. |
|
|
|
|
|
#239 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#240 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|