Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 augustus 2008, 12:49   #221
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L. J. Brutus Bekijk bericht
Doe eens normaal, ventje. Dat geld heeft hij niet van te werken hoor. Daarom, iedere werkende mens stoort zich daaraan, en terecht ook.
Doe gij eens normaal 'ventje', en besef eens dat er wel meerdere mensen zijn die miljoenen hebben zonder er ne kloot voor te doen.
Hij is nu eenmaal de koning, en ja die hebben en krijgen veel geld. Leer er mee leven, of richt zelf een land op en ga daar wat koning spelen

en heus niet elke werkende mens stoort zich daar aan hoor...Dus stop maar met je veralgemeningen
Oud 8 augustus 2008, 12:57   #222
Duvelke

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Is het dan niet absurd dat er een dakloze vreemdeling vlak naast z'n deur sterft, maar hij dan wel aan de bevolking vraagt om solidair te zijn met armen ???
http://www.monarchie.be/nl/initiatives/
hier kan je zien wat het koningshuis voor de anderen doet. Zij zijn dus ook solidiair. Hoe solidair bent u? of gaat het bij u niet verder dan u belastingen betalen?
Oud 8 augustus 2008, 12:59   #223
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
http://www.monarchie.be/nl/initiatives/
hier kan je zien wat het koningshuis voor de anderen doet. Zij zijn dus ook solidiair. Hoe solidair bent u? of gaat het bij u niet verder dan u belastingen betalen?
Is het nog steeds zo dat als je een briefke schrijft (geen postzegel nodig) dat je arm bent, dat de koning U royaal 100 frank betaalt? Of wat is de prijs tegenwoordig?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2008, 13:02   #224
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De vzw "Hulpfonds van de Koningin" heeft als doel de Koningin te helpen in haar liefdadige en sociale werken door, volgens haar richtlijnen, fondsen voor deze werken in te zamelen, tot haar beschikking te stellen of toe te wijzen.
pfff... hoe flauw

De vzw "Hulpfonds van Circe " heeft als doel Circe te helpen in haar liefdadige en sociale werken door, volgens haar richtlijnen, fondsen voor deze werken in te zamelen, tot haar beschikking te stellen of toe te wijzen.

Laat maar komen! Volgens Duveltje heet dat "solidair" zijn!

“Ouders ondersteunen in de opvoeding van hun kinderen" (Prinses Mathildeprijs 2008)

Citaat:
Het Fonds werd opgericht met giften die werden ingezameld voor de sociale werken van HKH Prinses Mathilde naar aanleiding van haar huwelijk.
Zo heb ik er ook een. Alleen moet ik nog beginnen inzamelen. Alle stortingen zijn welkom.

Duveltje, volgens mij blijven ze zelfs voor die fondsen schooien, geen halve eurocent gaat van Alberreke zijn spaarboekske hoor.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 8 augustus 2008 om 13:04.
Oud 8 augustus 2008, 13:04   #225
Duvelke

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
pfff... hoe flauw

De vzw "Hulpfonds van Circe " heeft als doel Circe te helpen in haar liefdadige en sociale werken door, volgens haar richtlijnen, fondsen voor deze werken in te zamelen, tot haar beschikking te stellen of toe te wijzen.

Laat maar komen! Volgens Duveltje heet dat "solidair" zijn!
ach jong, wat men ook probeert goe te zeggen over het koningshuis, voor u zal het toch nooit goe zijn
Oud 8 augustus 2008, 13:17   #226
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ach jong, wat men ook probeert goe te zeggen over het koningshuis, voor u zal het toch nooit goe zijn

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2008, 13:31   #227
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe zou het ook kunnen. Het is puur georganiseerde diefstal en plundering van de staatskas op grote schaal, in de hand gewerkt door het VLD en CD&V, aangezien volgens de grondwet enkel en alleen de koning recht heeft op een dotatie. Maar dat is natuurlijk maar een vodje papier zeker. Allen wij moeten ons aan wetten en regels houden. Dit land met zijn opeenvolgende bedrieglijke regeringen en zijn uitbuitende parasietenmaffia is ronduit walgelijk en verwerpelijk.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2008, 13:34   #228
monza
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Hoe zou het ook kunnen. Het is puur georganiseerde diefstal en plundering van de staatskas op grote schaal, in de hand gewerkt door het VLD en CD&V, aangezien volgens de grondwet enkel en alleen de koning recht heeft op een dotatie. Maar dat is natuurlijk maar een vodje papier zeker. Allen wij moeten ons aan wetten en regels houden. Dit land met zijn opeenvolgende bedrieglijke regeringen en zijn uitbuitende parasietenmaffia is ronduit walgelijk en verwerpelijk.
Ja tis waar we kunnen beter corrupte politie mensen aan een plaats helpen binnen de politiek.
monza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2008, 13:39   #229
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe zou het ook kunnen. Het is puur georganiseerde diefstal en plundering van de staatskas op grote schaal, in de hand gewerkt door het VLD en CD&V, aangezien volgens de grondwet enkel en alleen de koning recht heeft op een dotatie. Maar dat is natuurlijk maar een vodje papier zeker. Allen wij moeten ons aan wetten en regels houden. Dit land met zijn opeenvolgende bedrieglijke regeringen en zijn uitbuitende parasietenmaffia is ronduit walgelijk en verwerpelijk. Wanneer ze over België een boek willen schrijven, en ze moeten eerlijk zijn, dan staat hij vannaf pag. 1 tot en met de laatste pag. vol met schandalen.
Oud 8 augustus 2008, 13:43   #230
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monza Bekijk bericht
Ja tis waar we kunnen beter corrupte politie mensen aan een plaats helpen binnen de politiek.
Dewelke, die ene die bij het VB zit of die heelder korpsen die men inzet wanner het VB te Brussel vredig wil betogen.
Oud 8 augustus 2008, 13:44   #231
monza
Gouverneur

Standaard

Dom houden is natuurlijk ook een manier van verdedigen.
Oud 8 augustus 2008, 13:46   #232
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monza Bekijk bericht
Dom houden is natuurlijk ook een manier van verdedigen.
Precies een waar jij meester in bent.
Oud 8 augustus 2008, 14:39   #233
monza
Gouverneur

Standaard

Allé ik kan mij dan nog altijd bekeren tot de separatisten.
Oud 8 augustus 2008, 14:49   #234
Duvelke

Standaard

Citaat:
Waarom er dan nog op klagen en over discussieren, als u mening dan toch al gevormd is?
Oud 8 augustus 2008, 14:57   #235
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom er dan nog op klagen en over discussieren, als u mening dan toch al gevormd is?
Dat is geen mening, dat is een bewezen fijt. Ik discussier niet over meningen, ik haal bewezen fijten aan. Aan U van ze te weerleggen als je er anders over denkt.

Wil jij soms beweren dat de grondwet anders voorziet dan wat ik beweer?
Wil jij soms beweren dat de grondwet van generlij betekenis is?
Wil jij soms beweren dat niet d e VLD als evenmin CD&v hier een rol in speelde?
Wil jij beweren dat dit niet geld is dat tenonrechte toebedeeld wordt vanuit de staatskas?

Laatst gewijzigd door Garry : 8 augustus 2008 om 15:08.
Oud 8 augustus 2008, 15:02   #236
Duvelke

Standaard

Citaat:
Dat is geen mening, dat is een bewezen fijt. Ik discussier niet over meningen, ik haal bewezen fijten aan. Aan U van ze te weerleggen als je er anders over denkt.
ik bedoelde dat u het erg vindt dat zij zoveel geld krijgt, en anderen niet.
Ik vind het niet erg dat de koning en zijn familie veel geld krijgen van de staat. Ik ben hier ook niet de enige in..als dat je antwoord zou zijn
Oud 8 augustus 2008, 15:12   #237
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik bedoelde dat u het erg vindt dat zij zoveel geld krijgt, en anderen niet.
Ik vind het niet erg dat de koning en zijn familie veel geld krijgen van de staat. Ik ben hier ook niet de enige in..als dat je antwoord zou zijn
Ik zou het ook niet erg vinden wanneer U in dat geval hem uit uwe zak zou betalen, samen dat met die vele die zoals U denken volgen uw bewering. Het staat U vrij van Sinterklaasje te spelen zoveel U wil, zolang ik daar maar niet mee moet voor opdraaien.

Laatst gewijzigd door Garry : 8 augustus 2008 om 15:13.
Oud 8 augustus 2008, 15:39   #238
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Zonet naar de openingsceremonie van de O.S. gekeken.
Tijdens het défilé van de deelnemers filmde men de aanwezige staatshoofden in het stadion. Ik zag die dan altijd recht staan om naar hun team te wuiven en te applaudisseren.
Alleen bij de intrede van België zag je prins Filip gewoon op zijn achterste blijven zitten. Hij leek zelfs niet te kijken.
Straks op het nieuws nog eens terug gaan kijken want ik kan het zelf nog moeilijk geloven dat hij weeral eens zo geflaterd zou hebben.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2008, 17:20   #239
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TVlietinck Bekijk bericht
Onze koning heeft uiteraard privé-geld, maar volgens het paleis bedraagt dat 12,4 miljoen euro. Hoe hij dan een bod kan doen van 50 miljoen mag jij mij eens uitleggen.

Dit is te vergelijken met een bediende die ineens een Ferrari koopt. De belastingsinspectie zou er snel bijzijn.
Als gij een huis koopt van 300,000 euro hebt gij nl. 300,000 euro prive bezit, right? Of mss. toch niet.
Oud 8 augustus 2008, 17:46   #240
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Zonet naar de openingsceremonie van de O.S. gekeken.
Tijdens het défilé van de deelnemers filmde men de aanwezige staatshoofden in het stadion. Ik zag die dan altijd recht staan om naar hun team te wuiven en te applaudisseren.
Alleen bij de intrede van België zag je prins Filip gewoon op zijn achterste blijven zitten. Hij leek zelfs niet te kijken.
Straks op het nieuws nog eens terug gaan kijken want ik kan het zelf nog moeilijk geloven dat hij weeral eens zo geflaterd zou hebben.
inderdaad, hij was precies met iets heel anders bezig. Zo van: wat gebeurt er hier nu in feite... of: wanneer zou het gaan beginnen?

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be