Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 augustus 2008, 11:04   #881
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Er valt weinig door te hebben aan jullie betoog hoor; verder dan een aaneenschakeling van excuses, is dat niet.
Weer die spiegel!
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2008, 11:14   #882
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone Bekijk bericht
Denk je dat iedereen van 9 tot 5 werkt? Een dagje verlof misschien? Niet mogelijk?
Hij zit hier alle dagen van s'morgens tot s'avonds Dus, �*ls hij werkt, forumt hij vanop zijn werk Dat zijn natuurlijk mijn zaken niet, maar de mythe van de keiharde werker krijgt wel een flinke deuk daardoor
Zo een volwassen baas, die vanop zijn bureau zijn werkvolk aanspoort om harder te werken, en langer, en voor minder geld, en zelf heelder werkdagen op forums zit, ik vind dat wel grappig in feite.
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2008, 11:18   #883
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Absoluut; maar heb ik dan gezegd dat ik tijdens mijn verlof zit te forummen?
Nee, dat hebben we al gesnapt : u forumt vanop uw bureau (volgens mij), terwijl u doet alsof u werkt. Of anders...zit u op den dop. Of gepensioneerd.
Oud 10 augustus 2008, 11:24   #884
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666 Bekijk bericht
Hij zit hier alle dagen van s'morgens tot s'avonds Dus, �*ls hij werkt, forumt hij vanop zijn werk Dat zijn natuurlijk mijn zaken niet, maar de mythe van de keiharde werker krijgt wel een flinke deuk daardoor
Zo een volwassen baas, die vanop zijn bureau zijn werkvolk aanspoort om harder te werken, en langer, en voor minder geld, en zelf heelder werkdagen op forums zit, ik vind dat wel grappig in feite.
Tja idd,

Och mij interesseert het niet of hij van ' s morgens tot ' s avonds zit te forummen, maar a.u.b dan moet men ook niet zo hypocriet zijn dat je een harde werker bent hé en zeker al niet als je elke werkloze over dezelfde lijn scheert dat die te luiis om te werken.

' k zou er nog niet van verschieten als hij zelf aan den dop hangt!

Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 10 augustus 2008 om 11:26.
Oud 10 augustus 2008, 11:38   #885
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces Bekijk bericht
Tja idd,

Och mij interesseert het niet of hij van ' s morgens tot ' s avonds zit te forummen, maar a.u.b dan moet men ook niet zo hypocriet zijn dat je een harde werker bent hé en zeker al niet als je elke werkloze over dezelfde lijn scheert dat die te luiis om te werken.

Het zou de eerste niet zijn die de vijand bewondert uit pure frustratie (syndroom van Stockholm). In dit geval mischien een ontslagen ploegbaas, die de macht van de Grote Baas bewondert dewelke hem nochthans in de miserie stampte, na 20 of 30 jaar hondstrouwe diensten. Ach, de mens zijn ziel is ondoorgrondelijk... een mysterie
Oud 10 augustus 2008, 11:41   #886
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Je moet het niet zeggen want jou berichten die je geplaatst hebt bewijzen het.
Nope; ook niet.
Zelfs ezels stoten zich geen twee keer aan eenzelfde steen, maar jij wil per se nog eens op hetzelfde gat in de lucht schieten, als waar je compagnon het al eens geprobeerd had
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2008, 11:45   #887
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Tja, mijnheer Sfax voelt zich wat beter als de gemiddelde werkman en toont weinig respect voor deze mensen, dit kan men duidelijk vaststellen uit zijn vorige berichten.
Pas op zenne, nu ga je dé logica geëtaleerd zien. Ik voel me beter dan de gemiddelde werkman want:

Citaat:
Hij scheert de werklozen over dezelfde kam en vindt dat het allemaal profiteurs zijn en parasiteren van het systeem.
Iik vind werklozen profiteurs en parasieten. Funny nietwaar; ik heb een mening over één groep, en daarom kijk ik sowieso per definitie neer op eenheel andere groep.

En dan denk jij, na zo'n staaltjes logica in staat te zijn mij een spiegel voor te houden?

Citaat:
Het is voor mij te extreem om iedere werkloze over dezelfde kam te scheren maar bon, als men gefrustreerd is zoals hij, dan doet men dat nogal rap.
Het leuke is, ik ben niet gefrustreerd, maar ik frustreer jou duidelijk
Vind jj het zo erg dat je het systeem nog niet helemaal doorhebt?
Oud 10 augustus 2008, 11:45   #888
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Weer die spiegel!
En het excuus gaat verder!
Oud 10 augustus 2008, 11:46   #889
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, dat hebben we al gesnapt : u forumt vanop uw bureau (volgens mij), terwijl u doet alsof u werkt. Of anders...zit u op den dop. Of gepensioneerd.
Drie keer geschoten, twee keer opphetzelfde doel als gisteren, en nog steeds ernaast

Doe je het erom, of ben je werkelijk zo slecht?
Oud 10 augustus 2008, 11:49   #890
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Tja idd,

Citaat:
Het zou de eerste niet zijn die de vijand bewondert uit pure frustratie (syndroom van Stockholm). In dit geval mischien een ontslagen ploegbaas, die de macht van de Grote Baas bewondert dewelke hem nochthans in de miserie stampte, na 20 of 30 jaar hondstrouwe diensten. Ach, de mens zijn ziel is ondoorgrondelijk... een mysterie

Kijk eens hoe schattig
Net die twee oude kerels uit de muppets die de hele tijd tegen elkaar zitten te zeiken, omdat geen zinnig ander mens ze au serieux neemt. Met dat verschilldat die kerels af en toe nog wel degelijk iets te vertellen hadden .

Sla de handen eens in elkaar en ga eens op zoek naar echte excuses jongens, ipv hier al twee klein kinderen in een hoekje te zitten janken. Je kan ook proberen om nog meer fantasietjes over mij uit te vinden hoor, maar jullie gebrek aan orginaliteit maakt dat wel wat saai

Laatst gewijzigd door Sfax : 10 augustus 2008 om 11:50.
Oud 10 augustus 2008, 11:51   #891
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Drie keer geschoten, twee keer opphetzelfde doel als gisteren, en nog steeds ernaast

Ik weet nog zo niet of ik " er naast geschoten " heb, ik vind toch dat u er steeds als de kippen bij bent om dat te komen beweren. Mischien sta ik wel heel "warm" integendeel
Oud 10 augustus 2008, 11:57   #892
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik weet nog zo niet of ik " er naast geschoten " heb, ik vind toch dat u er steeds als de kippen bij bent om dat te komen beweren. Mischien sta ik wel heel "warm" integendeel
Als het jou happy maakt ommdat te kunnen denken,dan moet je dat denken eh We zouden niet willen dat jouw fragiele wereldbeeld aan diggelen wordt geslagen, en we zouden al helemaal niet willen dat je je excuus om, bij gebrek aan argumenten maar wat op de man te kunnen spelen, zou kwijt geraken

*pat pat pat*
Oud 10 augustus 2008, 12:02   #893
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Kijk eens hoe schattig
Net die twee oude kerels uit de muppets die de hele tijd tegen elkaar zitten te zeiken, omdat geen zinnig ander mens ze au serieux neemt. Met dat verschilldat die kerels af en toe nog wel degelijk iets te vertellen hadden .

Sla de handen eens in elkaar en ga eens op zoek naar echte excuses jongens, ipv hier al twee klein kinderen in een hoekje te zitten janken. Je kan ook proberen om nog meer fantasietjes over mij uit te vinden hoor, maar jullie gebrek aan orginaliteit maakt dat wel wat saai
Tja, ik moet wel fantaseren, hé. Behalve over werklozen lullen en zeggen dat mensen langer, harder, en voor minder geld moeten werken, zegt u hier niets. U laat vaag uitkomen dat uzelf een grote baas bent, en geld als slijk verdient, maar het enige dat ik vaststel is dat u van s'morgens vroeg tot s'avons laat haatberichten tegen werklozen, en ultraliberale meningen zit te posten. Ik vraag mij dan terecht af waar u nog de tijd vandaan haalt om uw grootse zaken te regelen, �*l die uren te kloppen, en �*l die centen te verdienen ? En meer en meer denk ik dat dat gewoon WIND is.
Oud 10 augustus 2008, 12:04   #894
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Idd

Tja, er lopen hier buiten zoveel van die gefrustreerde mafkezen rond die door bepaalde omstandigheden, die ze hebben ervaren in hun leven, niet hebben kunnen verwerken en dan tenslotte als enige optie het forum nog hebben om hun frustraties op bot te werken.
Oud 10 augustus 2008, 12:06   #895
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Nope; ook niet.
Zelfs ezels stoten zich geen twee keer aan eenzelfde steen, maar jij wil per se nog eens op hetzelfde gat in de lucht schieten, als waar je compagnon het al eens geprobeerd had
Waar rook is is vuur zeggen ze hé!
Oud 10 augustus 2008, 12:07   #896
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar rook is is vuur zeggen ze hé!
U hebt zeker nog nooit een houtstoof gehad.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2008, 12:07   #897
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Tja, ik moet wel fantaseren, hé. Behalve over werklozen lullen en zeggen dat mensen langer, harder, en voor minder geld moeten werken, zegt u hier niets. U laat vaag uitkomen dat uzelf een grote baas bent, en geld als slijk verdient, maar het enige dat ik vaststel is dat u van s'morgens vroeg tot s'avons laat haatberichten tegen werklozen, en ultraliberale meningen zit te posten. Ik vraag mij dan terecht af waar u nog de tijd vandaan haalt om uw grootse zaken te regelen, �*l die uren te kloppen, en �*l die centen te verdienen ? En meer en meer denk ik dat dat gewoon WIND is.
Jij mag dat gerust denken
Oud 10 augustus 2008, 12:15   #898
kamiel spieces
Minister

Standaard

[quote]
Citaat:
Pas op zenne, nu ga je dé logica geëtaleerd zien. Ik voel me beter dan de gemiddelde werkman want:
Jou fout is dat je te extreem bent ingesteld en dat je de gulden middenweg niet kunt bewandelen. Dat heeft allemaal te maken met normen waarden. Maar door jou extreem gedachtegoed ga je vroeg of laat wel eens tegen de lamp lopen!

Dreig ik nu weer volgens jou?

Nee totaal niet!

Citaat:
Iik vind werklozen profiteurs en parasieten. Funny nietwaar; ik heb een mening over één groep, en daarom kijk ik sowieso per definitie neer op eenheel andere groep.
Tja dat jij neerkijkt op mensen die werkloos zijn geworden dat moet jij weten, maar ik vind het gewoon hypocriet van je als je dan zelf de hele dag geen klote doet. Alé buiten forummen dan!

Citaat:
En dan denk jij, na zo'n staaltjes logica in staat te zijn mij een spiegel voor te houden?
Waar zit jou logica!

Citaat:
Het leuke is, ik ben niet gefrustreerd, maar ik frustreer jou duidelijk
Vind jj het zo erg dat je het systeem nog niet helemaal doorhebt?
Ja menneke, jij frustreert me mateloos zenne! Ik lig er zelfs ' s nachts van wakker.

Oeps ik heb het systeem nog niet door!

Weet jij dan nog iets wat ik niet weet over het systeem?

Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 10 augustus 2008 om 12:16.
Oud 10 augustus 2008, 12:17   #899
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
En het excuus gaat verder!
Idd,

we gaan verder met spiegelen!
Oud 10 augustus 2008, 12:19   #900
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:

Jij zegt dat we er langs schieten maar wie zegt dat dat effectief ook zo is!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be