![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#302 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#303 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Denkt u nu werkelijk dat de gelden die ze van daaruit verdelen uit hun eigen zak komen??? ![]() |
|
|
|
|
|
|
#304 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#305 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#306 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#307 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#308 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#309 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#310 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#311 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#312 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#313 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
daar draait de solidariteit om. IEDEREEN moet er voor opdraaien ook gij, net als ik, willen of niet
|
|
|
|
#314 | |
|
|
Citaat:
heeft u al fondsen opgericht? laat is eens zien wat jij al allemaal aan liefdadigheid hebt gedaan? Graag met bewijzen
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. Laatst gewijzigd door Duvelke : 10 augustus 2008 om 16:39. |
|
|
|
|
|
|
#315 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
2 Neen. Ben ik ook niet van plan. Ik geloof in het RECHTSTREEKS hulp bieden aan mensen in nood. ZONDER dure tussenpersonen, logge geldopslokkende organisaties en buitensporig vergoede voorzitters. |
|
|
|
|
|
|
#316 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als jij vb. bij een kaartersclub aangesloten bent als steunend lid, wil dat dan zeggen dat ik daar mee moet voor betalen? Jij wil ze zo graag hebben, wel, betaal jij er dan voor hé. Ik vraag er niet om dus ik zie niet in waarom ik er dan zou voor moeten opdraaien. Het is jou dievenbende, niet de mijne.
|
|
|
|
|
|
#317 | |
|
|
Citaat:
Of beperkt u zich tot 1 euro'ke geven aan een dakloze? of is zelfs dat nog te veel?
|
|
|
|
#318 | |
|
|
Citaat:
Als je denkt dat het hier in Belgie zo slecht wonen is, waarom blijf je hier dan? Ben je te laf om naar het buitenland te trekken? Schrik dat het daar toch slechter is? of vind je het gewoon leuk om op de koning te kakken? een beetje stoer doen op fora
|
|
|
|
#319 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zou een vlieg willen zijn tijdens de onderhandelingen:
Albert: Yves, als je Belgie en de monarchie willen afschaffen, dan moeten wij toch een waardig alternatief hebben, kijk we stellen dit stulpje in toscanie voor. Het kost een peulschil van het huidige paleis, dus daarmee moet belgie toch kunnen akkoord gaan ? |
|
|
|
|
|
#320 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Je zou beter moeten lezen. Ik ben helemaal niet bij een kaartersclub en verder , ik woon meer dan de helft van de tijd in het buitenland, maar dat veranderd er niet aan dat ik in hart en nieren in de eerste plaats Vlaming ben en dit klotesysteem grondig naar de duivel wens samen met al die naïevelingen die hier die verdomde poppenkast zo verafgoden en aanbidden. Idem voor de kerk. Dat zij die daar bij aangesloten willen zijn dan ook maar voor de kosten opdraaien. Mij interesseerd heel die dievenbende, en evennin de kerk, niet, dus waarom zou ik daar dan voor moeten opdraaien. Ik ben er van overtuigd wanneer al die koningsgezinde het kostenplaatje zelf zouden moeten betalen dat er dan plots veel minder koningsgezinde zullen zijn. Laatst gewijzigd door Garry : 10 augustus 2008 om 22:40. |
|
|
|
|