Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 augustus 2008, 15:56   #301
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Flup heeft toch een heli en naar het schijnt zelfs een vliegbrevet om er zelf mee te vliegen.
Ideetje: De Coburgs met de hele familie op reis met Filip als piloot. Geeft dan toch al één rechtvaardiging voor zijn 'loon' en hoeven we geen extra personeel in te zetten om hen rond te vliegen. Mathilleke kan met haar stralende glimlach als stewardess optreden, Astridje verleent de eerste hulp als er zich iets voordoet, Laurent kan dienen als chauffeur om hen rond te rijden. Nu nog een functie verzinnen voor de andere drie en we zijn halfweg!
kizzy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2008, 15:58   #302
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
Doe gij eens normaal 'ventje', en besef eens dat er wel meerdere mensen zijn die miljoenen hebben zonder er ne kloot voor te doen.
Hij is nu eenmaal de koning, en ja die hebben en krijgen veel geld. Leer er mee leven, of richt zelf een land op en ga daar wat koning spelen

en heus niet elke werkende mens stoort zich daar aan hoor...Dus stop maar met je veralgemeningen
HEBBEN is niet hetzelfde als KRIJGEN
Oud 10 augustus 2008, 16:00   #303
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
http://www.monarchie.be/nl/initiatives/
hier kan je zien wat het koningshuis voor de anderen doet. Zij zijn dus ook solidiair. Hoe solidair bent u? of gaat het bij u niet verder dan u belastingen betalen?
Qua naïviteit kan dit tellen!
Denkt u nu werkelijk dat de gelden die ze van daaruit verdelen uit hun eigen zak komen???
Oud 10 augustus 2008, 16:02   #304
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
ach jong, wat men ook probeert goe te zeggen over het koningshuis, voor u zal het toch nooit goe zijn
Misschien omdat er niet veel 'goe' over te vertellen valt...
Oud 10 augustus 2008, 16:07   #305
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Zonet naar de openingsceremonie van de O.S. gekeken.
Tijdens het défilé van de deelnemers filmde men de aanwezige staatshoofden in het stadion. Ik zag die dan altijd recht staan om naar hun team te wuiven en te applaudisseren.
Alleen bij de intrede van België zag je prins Filip gewoon op zijn achterste blijven zitten. Hij leek zelfs niet te kijken.
Straks op het nieuws nog eens terug gaan kijken want ik kan het zelf nog moeilijk geloven dat hij weeral eens zo geflaterd zou hebben.
Ge moet dat zo niet bekijken: hij zal zich hebben willen indekken voor het geval er tussen de atleten flaminganten zouden zitten he. En om te vermijden dat hij die enig respect betuigde, betuigde hij er geen enkele respect...

Oud 10 augustus 2008, 16:08   #306
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thorum Bekijk bericht
Het was Flip dat ik het over had. En vandaag heeft hij nogmaals bewezen dat hij NIET voldoet.
Had dat dan nog bewijs nodig?
Oud 10 augustus 2008, 16:10   #307
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Ewel, als je niet content bent, maak dan dat je hier wegkomt, ipv constant te zagen, reclameren, te kermen.......

Tja, dat is toch archidom: ons land zou verwerpelijk zijn, maar je zit hier toch nog altijd eh.

Please, maak dat je hier wegkomt, hoe minder zuurpuimen, hoe beter.
Als jij je zo stoort aan de Garry's en consoorten: waarom trek jij dan niet weg??? Laat iedereen eens voor zichzelf beslissen!
Oud 10 augustus 2008, 16:11   #308
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Tjah, missch wist Hij niet eens dat het de Belgen waren. Het is ook zo'n vreselijk groot plein, met zovele honderdduizenden mensen. Dan is het weleens moeilijker mensen te herkenen van in de verte eh.
Oud 10 augustus 2008, 16:16   #309
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Alsof Zijn positie afhangt van JOU gratie? Welwelwel..............
De koning in België is wel degelijk aangesteld bij de gratie van het volk, u en ik en vele anderen dus
Oud 10 augustus 2008, 16:19   #310
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Welk onderwerp? Een onderwerp waar gewoon niet over te discussiëren valt?

Interessante discussie.
Wat zit u hier dan al de hele tijd te doen??????

Laat hen discussiëren die hier over willen discussiëren: dat is het doel van dergelijke fora!
Oud 10 augustus 2008, 16:24   #311
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Het is al een tijdje geleden dat we hier een madame Blanche hadden.
Een kristallen bol v.h. failliet Val st lambert is nu voorzeker geld waard.
Magnificat, morgen is het 9 augustus. Dat is exact 10 maanden nog tot aan de regionale verkiezingen !
Ik heb géén bol maar ik vrees voor jou en je soortgenoten dat dan Der Untergang von Belgien begint...

He, he, geen connotaties met die periode aub. Straks beginnen ze weer met hun zwarte verwijzingsskes. Ze stellen nu al alle flaminganten gelijk met neo-nazi's en dergelijke en daar voel ik me nu eens niet toe geroepen
Oud 10 augustus 2008, 16:28   #312
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Bij de intrede werd in elk geval "Belgium/Belgique" omgeroepen, dus is hij niet alleen blind maar ook doof.
Al is het waarschijnlijker dat hij het gewoon niet nodig vond om de Belgische atleten te begroeten. (Als enige van 205 deelnemende landen ? -- toch de enige die ik gezien heb.)
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat voor dit lang en minutieus voorbereid massaspektakel, de aanwezige hoogwaardigheidsbekleders niet op voorhand meegedeeld is dat ze gefilmd zullen worden bij intrede van hun team.
Welke hoogwaardigheid bekleedde hij dan?
Oud 10 augustus 2008, 16:36   #313
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ik zou het ook niet erg vinden wanneer U in dat geval hem uit uwe zak zou betalen, samen dat met die vele die zoals U denken volgen uw bewering. Het staat U vrij van Sinterklaasje te spelen zoveel U wil, zolang ik daar maar niet mee moet voor opdraaien.
ikke, ikke, ikke
daar draait de solidariteit om.
IEDEREEN moet er voor opdraaien
ook gij, net als ik, willen of niet
Oud 10 augustus 2008, 16:37   #314
Duvelke

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kizzy Bekijk bericht
Qua naïviteit kan dit tellen!
Denkt u nu werkelijk dat de gelden die ze van daaruit verdelen uit hun eigen zak komen???
niet, alle gelden, maar ze richten wel fondsen op
heeft u al fondsen opgericht? laat is eens zien wat jij al allemaal aan liefdadigheid hebt gedaan? Graag met bewijzen

Laatst gewijzigd door Duvelke : 10 augustus 2008 om 16:39.
Duvelke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2008, 17:27   #315
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
1 niet, alle gelden, maar ze richten wel fondsen op
2 heeft u al fondsen opgericht? laat is eens zien wat jij al allemaal aan liefdadigheid hebt gedaan? Graag met bewijzen
1 Als ze er al -bij de oprichting- gelden zouden hebben ingestopt, zal het niet veel zijn. Ik sta open voor UW bewijsvoering.

2 Neen. Ben ik ook niet van plan. Ik geloof in het RECHTSTREEKS hulp bieden aan mensen in nood. ZONDER dure tussenpersonen, logge geldopslokkende organisaties en buitensporig vergoede voorzitters.
Oud 10 augustus 2008, 21:09   #316
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ikke, ikke, ikke
daar draait de solidariteit om.
IEDEREEN moet er voor opdraaien
ook gij, net als ik, willen of niet
Als jij vb. bij een kaartersclub aangesloten bent als steunend lid, wil dat dan zeggen dat ik daar mee moet voor betalen? Jij wil ze zo graag hebben, wel, betaal jij er dan voor hé. Ik vraag er niet om dus ik zie niet in waarom ik er dan zou voor moeten opdraaien. Het is jou dievenbende, niet de mijne.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2008, 21:26   #317
Duvelke

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kizzy Bekijk bericht
1 Als ze er al -bij de oprichting- gelden zouden hebben ingestopt, zal het niet veel zijn. Ik sta open voor UW bewijsvoering.

2 Neen. Ben ik ook niet van plan. Ik geloof in het RECHTSTREEKS hulp bieden aan mensen in nood. ZONDER dure tussenpersonen, logge geldopslokkende organisaties en buitensporig vergoede voorzitters.
ah, bent u dan al persoonlijk naar een dakloze geweest, en hem onderdak aangeboden? of bent u al mensen in rampgebieden bijstand gaan geven?
Of beperkt u zich tot 1 euro'ke geven aan een dakloze? of is zelfs dat nog te veel?
Oud 10 augustus 2008, 21:29   #318
Duvelke

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Als jij vb. bij een kaartersclub aangesloten bent als steunend lid, wil dat dan zeggen dat ik daar mee moet voor betalen? Jij wil ze zo graag hebben, wel, betaal jij er dan voor hé. Ik vraag er niet om dus ik zie niet in waarom ik er dan zou voor moeten opdraaien. Het is jou dievenbende, niet de mijne.
waarom blijf je dan bij je 'kaartenclubs' en ga je niet op een ander wonen?
Als je denkt dat het hier in Belgie zo slecht wonen is, waarom blijf je hier dan?
Ben je te laf om naar het buitenland te trekken? Schrik dat het daar toch slechter is? of vind je het gewoon leuk om op de koning te kakken? een beetje stoer doen op fora
Oud 10 augustus 2008, 21:36   #319
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Ik zou een vlieg willen zijn tijdens de onderhandelingen:

Albert: Yves, als je Belgie en de monarchie willen afschaffen, dan moeten wij toch een waardig alternatief hebben, kijk we stellen dit stulpje in toscanie voor. Het kost een peulschil van het huidige paleis, dus daarmee moet belgie toch kunnen akkoord gaan ?
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2008, 22:23   #320
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
waarom blijf je dan bij je 'kaartenclubs' en ga je niet op een ander wonen?
Als je denkt dat het hier in Belgie zo slecht wonen is, waarom blijf je hier dan?
Ben je te laf om naar het buitenland te trekken? Schrik dat het daar toch slechter is? of vind je het gewoon leuk om op de koning te kakken? een beetje stoer doen op fora
Hahahahaha,tjongejongejonge. Nog iets? Nog zo'n mop en het is weer Kerstmis.

Je zou beter moeten lezen. Ik ben helemaal niet bij een kaartersclub en verder , ik woon meer dan de helft van de tijd in het buitenland, maar dat veranderd er niet aan dat ik in hart en nieren in de eerste plaats Vlaming ben en dit klotesysteem grondig naar de duivel wens samen met al die naïevelingen die hier die verdomde poppenkast zo verafgoden en aanbidden.

Idem voor de kerk. Dat zij die daar bij aangesloten willen zijn dan ook maar voor de kosten opdraaien. Mij interesseerd heel die dievenbende, en evennin de kerk, niet, dus waarom zou ik daar dan voor moeten opdraaien.

Ik ben er van overtuigd wanneer al die koningsgezinde het kostenplaatje zelf zouden moeten betalen dat er dan plots veel minder koningsgezinde zullen zijn.

Laatst gewijzigd door Garry : 10 augustus 2008 om 22:40.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be