Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 augustus 2008, 23:07   #321
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
waarom blijf je dan bij je 'kaartenclubs' en ga je niet op een ander wonen?
Als je denkt dat het hier in Belgie zo slecht wonen is, waarom blijf je hier dan?
Ben je te laf om naar het buitenland te trekken? Schrik dat het daar toch slechter is? of vind je het gewoon leuk om op de koning te kakken? een beetje stoer doen op fora
Och duvelke, de Vlaming is veel te rotverwend tegenwoordig. ze hebben alles en klagen nog.

En van de kleine onvermijdelijke tegenslagen des levens maken ze een groot drama. En altijd moet iemand de schuldige zijn, het zwarte schaap.

Ja, zelfs als hun vrouw ongesteld is is dat de schuld van onze Vorst!
Oud 10 augustus 2008, 23:15   #322
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Och duvelke, de Vlaming is veel te rotverwend tegenwoordig. ze hebben alles en klagen nog.

En van de kleine onvermijdelijke tegenslagen des levens maken ze een groot drama. En altijd moet iemand de schuldige zijn, het zwarte schaap.

Nee, maar misschien wel van zijn worst. Dag CaT, ben je er ook weer? Kan nog plezant worden dan.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2008, 10:44   #323
Calle
Parlementslid

Standaard

Citaat:

Inderdaad, omdat we het zo goed hebben mogen we nooit klagen. Ook niet als ze ons meer en meer geld beginnen aftroggelen. En dan opeens binnen een paar jaar betaal je 80 % belastingen.

Mogen we pas zagen als we op dat niveau zitten ? De problemen pas oplossen als ze zich "voordoen" ? Ik zie nu van wie jij een fan bent magnificatje.

"There are no Americans in Baghdad, everything is fine"
Calle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2008, 15:44   #324
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
ah, bent u dan al persoonlijk naar een dakloze geweest, en hem onderdak aangeboden?
Ja: wilde hij niet. Kleren en eten nam hij wel aan.
Ik zet ook steeds de afgedankte kledij vóór de containers met op de zak de maat en het type (vrouw/man). Zo kan eenieder deze meenemen. De kledij IN de containers wordt immers toch maar koopwaar en aan relatief dure tarieven verkocht in de arme landen.
Citaat:
of bent u al mensen in rampgebieden bijstand gaan geven?
Neen: doe ik alleen als ik geld of goederen RECHTSTREEKS zonder tussenorganisaties als Rode kruis en dergelijke kan bezorgen. Bijvoorbeeld meegeven aan een bekende die er naartoe gaat.
Citaat:
Of beperkt u zich tot 1 euro'ke geven aan een dakloze? of is zelfs dat nog te veel?
Eenieder die ik zonder omwegen kan helpen met logistieke steun, geld of goederen bied ik -zover mijn middelen reiken- mijn hulp aan en dat beperkt zich absoluut niet tot één euro. Ik kan het evenmin aftrekken van mijn belastingen, maar ik heb dan wel voldoening van het feit dat mijn hulp 100% bij de behoeftigen terechtkomt.

Als iedereen tracht op een constructieve en toekomstgerichte manier te helpen zijn we een eind op weg. Ik heb echter geenszins de arrogantie dat ik de armoede uit de wereld kan helpen. Ik heb niet de gewoonte om sukkelaars voorbij te lopen om op het einde van de straat mijn geldenveloppe op te sturen naar pakweg Zambia of zo. Wat ik doe moet volledig ten gunste komen van diegenen aan wie ik mijn hulp richt. En -vooraleer u meent me daarop te kunnen aanvallen- dat zijn niet noodzakelijk leden van het 'eigen volk'.
kizzy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2008, 15:47   #325
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Toch een vreselijk volk he, die Vlamingen? Ik zou me daar snel van afmaken: daar wil je toch niet mee geassocieerd worden, zeker!

Laatst gewijzigd door kizzy : 11 augustus 2008 om 15:47.
Oud 11 augustus 2008, 15:50   #326
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calle Bekijk bericht
Inderdaad, omdat we het zo goed hebben mogen we nooit klagen.
Op die basis moet elke rijke tiest zich vanaf nu koest houden wanneer hij bestolen wordt of -door 'per ongeluk' verkeerde beursinformatie- de helft van zijn vermogen verliest. Benieuwd of Bébert en Co ook van dat idee zijn...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be