![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
En van de kleine onvermijdelijke tegenslagen des levens maken ze een groot drama. En altijd moet iemand de schuldige zijn, het zwarte schaap. Ja, zelfs als hun vrouw ongesteld is is dat de schuld van onze Vorst!
|
|
|
|
#322 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#323 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
Inderdaad, omdat we het zo goed hebben mogen we nooit klagen. Ook niet als ze ons meer en meer geld beginnen aftroggelen. En dan opeens binnen een paar jaar betaal je 80 % belastingen. Mogen we pas zagen als we op dat niveau zitten ? De problemen pas oplossen als ze zich "voordoen" ? Ik zie nu van wie jij een fan bent magnificatje. "There are no Americans in Baghdad, everything is fine"
|
|
|
|
|
#324 | |||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik zet ook steeds de afgedankte kledij vóór de containers met op de zak de maat en het type (vrouw/man). Zo kan eenieder deze meenemen. De kledij IN de containers wordt immers toch maar koopwaar en aan relatief dure tarieven verkocht in de arme landen. Citaat:
Citaat:
Als iedereen tracht op een constructieve en toekomstgerichte manier te helpen zijn we een eind op weg. Ik heb echter geenszins de arrogantie dat ik de armoede uit de wereld kan helpen. Ik heb niet de gewoonte om sukkelaars voorbij te lopen om op het einde van de straat mijn geldenveloppe op te sturen naar pakweg Zambia of zo. Wat ik doe moet volledig ten gunste komen van diegenen aan wie ik mijn hulp richt. En -vooraleer u meent me daarop te kunnen aanvallen- dat zijn niet noodzakelijk leden van het 'eigen volk'. |
|||
|
|
|
|
|
#325 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door kizzy : 11 augustus 2008 om 15:47. |