Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 augustus 2008, 17:37   #101
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

oei de monarchie-lovers zijn daar weer met hun fabeltjes... ik zou liever dat geld van de koning geven aan de armen.. zoals die vent die juist naast het koninklijk paleis is gestorven remember largo_w? hilarisch gezien de koning zijn toespraak de week ervoor over 'delen met de minder bedeelden' HAHAHAHAHAHA...
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
lollysticky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2008, 17:43   #102
L. J. Brutus
Minister-President

L. J. Brutus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Vlaams-nationalisten zijn blijkbaar erg goed in het zagen en klagen. En altijd alles aan geld koppelen, is dat niet wat immoreel? Het lijkt wel alsof ze hun eigen moeder nog zouden verkopen voor de centen. Het grappige is dat al dat Vlaams-nationaal geklaag en vendelzwaaierij in feite niet de minste uitwerking heeft. Zijne Majesteit zal regeren, Belgen willen niet scheiden en de solidariteit blijft gewaarborgd. En zo is het goed.

Jammer alleen dat de man te lomp is om te helpen donderen.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2008, 18:49   #103
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L. J. Brutus Bekijk bericht
Jammer alleen dat de man te lomp is om te helpen donderen.

komkom, daar zijn meer kosten aan dan enkel "te dom".

Welke "dommerik" slaagt er nu niet in om gedurende 9 (NEGEN) maanden te oefenen op de woordjes:
- het is een JONGETJE
- het is een MEISJE

om dan het wereldnieuws te halen door te zeggen: HET IS EEN VROUWTJE

En ook nu weer op de OS: ik kan zelfs mijn hond trainen op een paar weken dat hij op een eenvoudig teken (kijk blacky, de belgische vlag) een poot op te heffen, te zwaaien, te blaffen, te kwispelen, kortom de hond van pavlov gaat er niks aan hebben.
Maar flupke is daarvoor TE DOM?

dat gelooft ge nu zelf toch niet zeker?

China met zijn één miljard driehonderdduizend miljoen inwoners vindt la Belgique géén klein landje hoor! Onthoudt dat goed hé! dat is niet niks hoor

Kijk naar: DE PRINS IN CHINA

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 11 augustus 2008 om 19:00.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2008, 18:54   #104
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vlaams-nationalisten zijn blijkbaar erg goed in het zagen en klagen. En altijd alles aan geld koppelen, is dat niet wat immoreel? Het lijkt wel alsof ze hun eigen moeder nog zouden verkopen voor de centen. Het grappige is dat al dat Vlaams-nationaal geklaag en vendelzwaaierij in feite niet de minste uitwerking heeft. Zijne Majesteit zal regeren, Belgen willen niet scheiden en de solidariteit blijft gewaarborgd. En zo is het goed.

Wie zou dat uniform betaald hebben?
Zeker en vast landsverdediging, en niet hijzelf met zijn dotatie.
Alweer een verborgen kost.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2008, 19:01   #105
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Een raadgeefster voor muurbloempje Matilleke ???
Om wat voor raad te geven? Ga morgen eens naar een gehandikaptenhoom, dat zien de mensen graag.

Waarschijnlijk blijft de pree van madam de raadgeefster betaald door buitenlandse zakken.

Alweer een verborgen kost !!

link: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...ieuwsoverzicht

Diplomate wordt opnieuw adviseur prinses Mathilde
Machteld Fostier, raadgeefster van prinses Mathilde.

Machteld Fostier, raadgeefster van prinses Mathilde.

© Photo News

BRUSSEL - De koning heeft Machteld Fostier benoemd tot adviseur van prinses Mathilde. Dat heeft de persdienst van het Paleis maandag gemeld. Fostier (50) is diplomate. Ze was eerder al eens zes jaar adviseur van de prinses.
Fostier is diplomate sedert 1986. Ze was op post in New York bij de Permanente Vertegenwoordiging bij de Verenigde Naties, in Manilla en in Genève.

Op het ministerie van Buitenlandse Zaken werkte ze voor de dienst GATT, voor de Verenigde Naties en was ze diensthoofd van de sector Ontwapening.

Foster was al adviseur van prinsis Mathilde van juni 2000 tot september 2006. Daarna had ze een topfunctie bij de Belgische ambassade in Washington.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2008, 21:49   #106
VlaamseKracht
Banneling

Standaard

Citaat:

Een skinhead die het opneemt voor de bolsjevieken en zelfs hun propaganda napraat! De politieke scholing van extreem-rechts is natuurlijk nooit echt goed geweest.
Waar neem ik het op voor de Bolsjevieken?
Waar staat er ergens Sovjetpropaganda?
Sinds wanneer is de term "het volk" voorbehouden voor het communisme?

Laatst gewijzigd door VlaamseKracht : 11 augustus 2008 om 21:50.
VlaamseKracht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2008, 21:56   #107
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Belgie is een Monarchie en daar hoort nu eenmaal een Vorst + entourage bij.

Denk je dat een Republiek goedkoper is ?
Ik denk niet. Denken moet ge aan de paarden overlaten, die hebben een grote kop. Ik weet gewoon.
En wat ik weet is, dat de schoonzusters, de dochters, de zonen van een president niet betaald worden. Ik weet ook dat de persoonlijke onroerende eigendommen van een president niet zullen omvat worden in een zo gezegde schenking aan het land met behoud van het eigen gebruik en dat van alle presidentiële nazaten, onderhouden, verwarmd, bewaakt dienen te worden en zo meer, op kosten van de staat met als doel successierechten en kadastrale lasten te omzeilen en niet zelf te moeten opdraaien voor al deze kosten. Ik weet ook dat niet gans de familie van de president te pas en te onpas snoeprijsjes zullen mogen maken ten laste van de gemeenschap.

Bovendien weet ik ook dat men zich, bij het verkiezen van een president, niet noodzakelijk hoeft te spiegelen aan andere landen. Dus, weet ik ook dat, wanneer men niet de fouten maakt in het toekennen van allerhande onverantwoorde voordelen, de kosten van een president zeer beperkt kunnen blijven en dit in verhouding tot de omvang van de staat.

Wanneer je me nu de vraag stelt, zal een president minder kosten dan ons koningshuis, zeg ik je volmondig “JA, VOLSTREKT, maar onder voorbehoud".
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2008, 22:26   #108
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard Zwitserland

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door korvo Bekijk bericht
Henrieke, begrijpend lezen - of beter nog; alle reacties lezen. Zwitserland jongen, Zwitserland! 7 Ministers, 1tje bij beurtrol die "president" speelt, "slechts" een ministerloon en zéér nederige kosten qua entourage.

http://en.wikipedia.org/wiki/Swiss_F...al_Councillors

Die idolatrie toch... compleet verblindend...
Benieuwd of Henrietje hierop antwoordt !

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2008, 22:31   #109
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pierette Bekijk bericht
Koningshuis dubbel zo duur

De globale kostprijs van het Belgische koningshuis bedraagt goed 30 miljoen euro, of meer dan het dubbele van wat tot nog toe werd aangenomen.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-zo-duur.dhtml

In tijden van krisies, armoede, zelfmoorden, oorlog,afslanken, sociale onrust,...krijgt dit sprookjeszothuis dubbel zoveel dan gedacht... wanneer verwijnt die plopsa popppenkast voor goed ?

dat is potverdorie meer dan een miljard oude belgize franken
Werd toegegeven!

Laatst gewijzigd door Garry : 11 augustus 2008 om 22:33.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2008, 07:54   #110
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door korvo Bekijk bericht
Ik heb maar al te goed een idee van wat de kosten van deze monarchie inhouden. In het zwitsers systeem verdient de president (en de 6 andere ministers) zowat 250000€ per jaar. And that's it. Bovendien een véél democratischer systeem.
je blijft hopeloos appels met peren vergelijken maar tis niet erg ik vergeef het u...

Citaat:
Dat laatste is uiteraard execellent om de discussie te ontwijken. Dat er sommige exemplaren op deze aardbol behoefte hebben aan idolatrie, mij niet gelaten, maar U reageert zoals de eerste de beste bakvis wiens favoriete boysband door het slijk wordt gehaald.
Ik moet die discussie helemaal niet aangaan (wat ik dus ook niet ga doen gezien ik niet de nodige kennis heb over het zwitsers systeem...). Ik hou overigens veel van mensen die vaak willen pronken over hun hoog intelect dan weet ik vaak hoe laat het is...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kizzy Bekijk bericht
Lever dan zelf eens een positieve bijdrage om het niveau op te krikken. U kunt beginnen met te staven waarom de uitgaven voor uw dierbare monarchie hoger mogen worden. Let wel: staven is bewijsstukken voorleggen. Gegronde materie die uw stelling onderbouwt en dan zal ik ze met aandacht doorlezen.
je moet ervan uitgaan dat de monarchie één van onze (die van ons land dus hé) handtekeningen is in het buitenland en dus zijn die kosten daaraan gerelateerd. Meer kosten houdt in dat we ons gekender zouden maken in het buitenland door middel van onze monarchie...
Het huis van Oranje kost bvb. meer dan 3x wat onze monarchie ons kost het is dus niet 'zo ongewoon' dat die kosten oplopen. Men mag niet vergeten wat allemaal in die kosten zitten; daarin zitten kosten aan verwarming/onderhoud voor paleizen, de politieagent aan de ingang van het paleis, kosten van recepties (ooit gedaan? enig idee hoeveel je zo zou uitgeven om de keizer van japan bij u thuis uit te nodigen?), verplaatsingskosten,... Ale gewoon dat die bedragen voor u hoog zijn betekenen nog niet dat ze buitensporig zijn. M.a.w. ga het koningshuis niet vergelijken met Jan Modaal ze zijn dat niet en dat is helemaal hun taak ook niet (integendeel).
Fin soit ik verwacht niet dat je deze uitleg snapt hoor maar toch even geven...
Citaat:
Dus u gaat hier beweren dat als pakweg de presidentiële familie van de Frankrijk met z'n allen tegelijk een uurtje gaat tafelen dat de Franse bevolking óók 1.489 euro kost??? Bewijzen graag!
weet jij hoeveel sarkozy kost?
Hij heeft 'de kosten van het elysee' een beetje transparanter gemaakt je zou ze es moeten nazoeken . Vergeet niet dat bij een republiek de campagnes massas veel geld opeisen van de staat en pas daarna de echte kosten komen. Vergeet ook niet dat men in die 100 miljoen € van sarkozy (nog) niet ALLE kosten heeft gestoken hé dat spreekt vanzelf... Daar waar ons professorke echt alles is gaan opzoeken van de flik voor de deur van het paleis tot de kost van het vliegtuig waar onze prins mee vliegt hé...

Citaat:
Zulke flauwekul verkochten ze ook aan de vrouwen toen die opkwamen voor hun stemrecht
?? Helemaal niet dat is een waarheid als een koe de democratie an sich is helemaal geen toverformule ze is zelf gevaarlijk alleen...
Trouwens een waarheid die plato (das al een tijdje geleden hé) al doorhad (hij gebruikte zelf de woorden 'domheid' gelinkt aan 'genot' noteer hoe pijnlijk actueel dat is ).
Citaat:
Ja, en ik vind het érg jammer dat we er ruim twee millennia later nog steeds geen hebben
ze is overroepen hebben we in de geschiedenis al veel mogen zien. Let op ik zeg niet dat we democratie moeten verwerpen alleen is het niet de oplossing voor alles. Maar monarchiën overschrijden de vraag naar democratie in België hebben we een democratie en daarbij nog een monarchie als dat niet perfect is... (over de invulling ervan spreek ik niet want ik ben overtuigd dat het nog beter zou moeten maar dat terzijde).
Citaat:
Wat komt u hier dan zitten te mekkeren? Ù wilt persé de vergelijking kostprijs monarchie tegenover die van een president maken... Dan moet u -om een eerlijke discussie te voeren- ook open staan voor alle neutrale informatie. En mijn 'cijfertjes' zijn neutraal.
Mekkeren? Per sé vergelijken?... Euhm I guess not dat maak jij ervan ik wil helemaal niks vergelijken. Er is er hier één die per sé de rol van onze koning wil linken aan de president van zwitserland dat ben ik niet...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
En ook nu weer op de OS: ik kan zelfs mijn hond trainen op een paar weken dat hij op een eenvoudig teken (kijk blacky, de belgische vlag) een poot op te heffen, te zwaaien, te blaffen, te kwispelen, kortom de hond van pavlov gaat er niks aan hebben.
nog een chance dat gij slim genoeg zijt dan...wat een...een...aanwinst voor ons land ben jij toch.
De aanwezigheid van prins philippe op de opening van de spelen was een wijs idee. Hoe hij onze atleten begroette doet er niet toe... Dat hij niet zoals Georges Bush is rechtgesprongen en is beginnen wapperen met een belachelijk klein vlaggetje is volgend mij maar best ook. Het verschil tussen onze prins en een president is dat hij niet hoeft te doen aan 'populariteitsspelletjes' hij is neutraal en hoeft zich ook zo voor te doen. Wat jij hier (weer eens) opgooit is zo gratuit als kan zijn en meer zelf belachelijk zielig maar ik begin dat in deze draad wel al wat gewoon te worden (de gratuite en belachelijke opmerkingen bedoel ik) ik zal ze dan ook weer negeren vanaf nu...

ps: waar was putin/bush toen hun gewichtheffers een brave 18de plaats kregen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2008, 08:30   #111
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
je moet ervan uitgaan dat de monarchie één van onze (die van ons land dus hé) handtekeningen is in het buitenland en dus zijn die kosten daaraan gerelateerd. Meer kosten houdt in dat we ons gekender zouden maken in het buitenland door middel van onze monarchie...^
Men kent ons al met een clown als Prins Flup.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2008, 11:22   #112
korvo
Gouverneur

korvo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
je blijft hopeloos appels met peren vergelijken maar tis niet erg ik vergeef het u...
Ik moet die discussie helemaal niet aangaan (wat ik dus ook niet ga doen gezien ik niet de nodige kennis heb over het zwitsers systeem...). Ik hou overigens veel van mensen die vaak willen pronken over hun hoog intelect dan weet ik vaak hoe laat het is...
Maar ik vergelijk geen appels met peren: het koningshuis blijkt té duur, en bij deze stel ik een goedkoop én democratisch alternatief voor. Niet meer niet minder; enkel en alleen al om diegenen, die beweren dat een presidentschap even duurder (of duurder) dan een monarchie is, de mond te snoeren. Omdat dit manifest onwaar is.
Bovendien pronk ik niet met hoog intellect in welke zin dan ook; ik heb gewoonweg geen behoefte aan idolatrie.
korvo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2008, 11:31   #113
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De globale kostprijs van het Belgische koningshuis bedraagt goed 30 miljoen euro, of meer dan het dubbele van wat tot nog toe werd aangenomen.

In tijden van krisies, armoede, zelfmoorden, oorlog,afslanken, sociale onrust,...krijgt dit sprookjeszothuis dubbel zoveel dan gedacht... wanneer verwijnt die plopsa popppenkast voor goed ?

Goh, per Belg 3 euro per jaar...
Oud 12 augustus 2008, 11:55   #114
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Geen gigantische som (alhoeweld at wel niet de reële prijs zal zijn) als je het zo bekijkt neemt niet weg dat je met 30 miljoen betere dingen kan doen.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2008, 12:00   #115
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Ik vind zelf ook dat 'het Zwitsers model' van �*lle politieke systemen die dezer dagen op deze aardbol bestaan verreweg het meest verkieslijke is. Over Nieuw-Zeeland weet ik niet zoveel, maar wat ze ginder hebben ziet er ook niet zo slecht uit.

Wat 'ons' koningshuis betreft: het wordt hoog tijd dat het naar de geschiedenisboekjes en de musea verdwijnt, en dat die mensen zèlf ook maar eens een geschikte job zoeken, zodat ze ècht kunnen bijdragen tot een meer solidaire samenleving, en niet langer de schijn hoeven op te houden.

Over het familiefortuin kunnen we kort zijn: de éne helft moet volledig terug naar 'de Kongo' (en de inkomsten van het Afrikamuseum in Tervuren moeten ook maar eens eerlijker verdeeld worden), de andere helft behoort toe aan de bevolking van het land.

Concreet zou dat kunnen betekenen dat 'het roerend goed' naar Afrika gaat, terwijl 'het onroerend goed' zonder schadeloosstelling onteigend wordt en in handen komt van de - voorlopig nog - Belgische 'Staat'. Voor mijn part worden van de landgoederen natuurreservaten gemaakt, en de kastelen en villa's kunnen een bestemming krijgen als sociale woning, museum, school, hospitaal, ... ; dat kan geval per geval beslist worden.

En daar hoeft helemaal geen bloed bij te vloeien, wij blijven een beschaafd volk.

Ja, ènkele persoonlijke bezittingen zoals dagboeken en familiefoto's mogen ze gerust houden. Uit hun uitgebreide garderobe mogen ze ook best wel enkele lievelingskleren kiezen, maar de rest wordt openbaar verkocht.
En laten we grootmoedig wezen: de Ferrari en de rest van de luxe (vergulde pispotten en kristallen bollen en zo) kunnen ze eventueel afkopen (ze krijgen de eerste keuze), maar ook daar moeten we redelijk blijven: gewone dieven krijgen dergelijke kansen toch ook niet?

Laatst gewijzigd door djimi : 12 augustus 2008 om 12:01.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2008, 12:23   #116
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik word er pissig van als ik alleen al die foto bekijk!

Wat zitten zij er mee in dat er nog steeds Vlamingen in armoede leven. Zolang zij maar in weelde kunnen leven en in luxe.

Als ik hoor wat een bedragen ze jaarlijks opstrijken van ons geld, dan word ik misselijk en dan doen ze nog geen klop.

Dus, voor mijn part mag dat poppentheater verdwijnen voor goed!

Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 12 augustus 2008 om 12:43.
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2008, 12:30   #117
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces Bekijk bericht
Ik word er pissig van als ik alleen al die foto bekijk!

Wat zitten zij er mee in dat er nog steeds Vlamingen in armoede leven. Zolang zij maar in weelde kunne leven en in luxe.

Als ik hoor wat een bedragen ze jaarlijks opstrijken van ons geld, dan word ik misselijk en dan doen ze nog geen klop.

Dus, voor mijn part mag dat poppentheater verdwijnen voor goed!
Als ze nu nog eens wat asielzoekers zouden opnemen in die gebouwen he
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2008, 12:31   #118
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Genoeg geld om honderden mensenlevens te redden in 3e wereld landen.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2008, 12:42   #119
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
komkom, daar zijn meer kosten aan dan enkel "te dom".

Welke "dommerik" slaagt er nu niet in om gedurende 9 (NEGEN) maanden te oefenen op de woordjes:
- het is een JONGETJE
- het is een MEISJE

om dan het wereldnieuws te halen door te zeggen: HET IS EEN VROUWTJE

dat gelooft ge nu zelf toch niet zeker?

China met zijn één miljard driehonderdduizend miljoen inwoners vindt la Belgique géén klein landje hoor! Onthoudt dat goed hé! dat is niet niks hoor

Kijk naar: DE PRINS IN CHINA
Mijn tante haar papegaai sprak al Nederlandse woordjes op paar weken tijd!

Misschien kan flupke daar eens wat lessen gaan volgen.
Oud 12 augustus 2008, 12:49   #120
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Als ze nu nog eens wat asielzoekers zouden opnemen in die gebouwen he
Asielzoekers niet maar eigen volk!

Ze laten die honderden kamers liever allemaal leeg staan, dan dat ze het moeten delen met mensen van eigen volk, die geen dak meer boven hun hoofd hebben.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be