![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dan had ge mijn vader eens bezig moeten zien. Hij had eens aan zijn 2PK een trambel aangesloten. Geweldig is dat. Sommige mensen sloegen gewoon tilt.
|
|
|
#42 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
(K. Bruyn; J.A. Schipper) RCA 74-15096 In m'n droom zal ik mij nooit vervelen Dan bouw ik de raarste luchtkastelen Ik neem de hele wereld in m'n handen En ik zweef weg naar verre vreemde landen Op de wolken ga ik in pyjama In 'n uur zomaar naar Yokohama En zo beleef ik in die kleine uren Dolle, dwaze, vreemde avonturen Maar dan die toeteraar Die man met z'n tuba van boven Die blaast, 't is even maar M'n droom met een klap uit elkaar Nu en dan ga ik naar Cartagena Voor die matador in de arena Maar in een tel ben ik daar weer verdwenen Want ik neem naar Mexico de benen Speel daar tric-trac met de Indianen Ik dans de cha cha cha met Mexicanen En zo beleef ik in die kleine uren Dolle, dwaze, vreemde avonturen Maar dan die toeteraar Die man met z'n tuba van boven Die blaast, 't is even maar M'n droom met een klap uit elkaar Babababababa bababababa bababababa Tududu tududu tudududu Babababababa bababababa bababababa Tududu tududu tudududu
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gisteren nog in mijn stadje... vrouw komt een vriendin ophalen met de wagen. Wat denk je? Uitstappen en naar de deurbel gaan? Nee hoor. Gewoon parkeren en blijven staan toeteren tot de vriendin buitenkwam. Een paar minuten heeft dat geduurd. Volgende keer sleur ik zo'n mens uit haar auto. |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vind wel dat ze de plaats van de klakson moeten reglementeren. Bij de ene auto moet je een van de pookjes rond het stuur induwen, op de andere moet je op het stuur zelf drukken. Iedere keer als ik een nieuwe wagen heb en ik kom in een bijna-accident situatie is het dan weer koortsachtig zoeken naar waar dat ding nu weer zit. (enfin... je zoekt dat wel op als je een nieuwe hebt, maar voordat het een automatisme is om die handeling uit te voeren bij gevaar... |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ah... had deze niet gelezen. Dusseh... die claxon heeft me wel al een paar keer gered in die zin. A la minute en zonder pinkers voor mijn voorbumper schieten zodat ik alles moet dichtslaan, is ook iets wat ik niet laat doen.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kan ook onoplettendheid zijn (dode hoek, enz...).
|
|
|
|
|
|
#47 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Twee nieuwe VL-stickertjes kan ik wel gratis krijgen
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 12 augustus 2008 om 17:45. |
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik claxonneer nooit, en als ik dan toch moet claxonneren voor een zonder zien overstekende voetganger komt dat omdat elke mens recht heeft op een muziekje tijdens zijn laatste ogenblikken in dit aardse tranendal... |
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Edinburgh is niet Brits!
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Slechte bediening van de wissels. Klagen bij seinhuisje.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik kan begrijpen dat er wel eens wordt getoeterd bij een wegversperring. De meeste mensen zijn tegenwoordig gehaast, en er moest maar eens iemand aan het bevallen zijn/een hartaanval krijgen in één van de wachtende auto's.
Waar ik niet tegen kan is dat als ik eens ergens naartoe moet met de fiets, er altijd wel ergens een voertuig met grijs/zwart/bruine uitlaat waar god weet wat in zit exact dezelfde route als mij rijdt en vlak voor mij. Zo mag je fijn op het hele traject fijne roetdeeltjes inademen. Brommertjes zijn het ergste, en bussen (wat daar soms uitkomt als ze stoppen en dan terug vertrekken) en vrachtwagens. Proest! Het probleem is dat je in zo'n situatie moeilijk anders kan dan het inademen... zeker als het warm weer is heb je het aan je been, want de uitlaatgassen blijft dan hangen. |
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wachten tot je thuis bent of maat 37 nemen, oops tram 37 |
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je zal maar eens op een terrasje buiten proberen te eten: d�*n komt er alle 5 minuten zo'n stinker voorbij en mag je blij zijn als hij niet "even" blijft staan met draaiende motor(taxis!): smakelijk Laatst gewijzigd door filosoof : 13 augustus 2008 om 01:23. |
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Buiten de stad mag je je autotoeter gebruiken zoveel je wil In de bebouwde kom moet je zelf TOETTOET roepen door je open raampje. Het roepen van TUTTER-TETTEN bij het passeren van een dame is ten strengste verboden Laatst gewijzigd door Crochettie : 13 augustus 2008 om 02:56. |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat verboden is, is aantrekkelijk
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
NOT!! Ik zie nooit agenten op kruispunten toeteraars op de bon gooien. Zouden ze wel moeten doen, zoals in NYC. |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Soms werkt grijnzen beter als toeteren.
Als ik dan toch in de fille zit, dan ga ik de flauwe uithangen in de wagen. Dansbewegingen en praatjes maken met die wagen naast jou, soms ook met de mensen in de wagen.
|