![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
één van de drie "mousquetaires fdf " - (bourgemestre non nomé, non diplômé...)
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
#162 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Free Willy en vrij Vlaanderen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#163 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#164 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
zoals traangas in uw oogjes
|
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Willy is ook een liberaal en burgervader van Lennik
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 14 augustus 2008 om 12:45. |
|
|
|
|
|
|
#166 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
de Lakense familie zal dan wel in het buitenland vertoeven en niet kunnen komen...
|
|
|
|
|
|
#167 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als men ginds verneemt dat zoiets in België minister van sport is, zal men beter begrijpen dat het in deze mini-staat zelfs met zes voltallige regeringen nog niet lukt om de boel recht te houden. |
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
System, ge moet echt niet liegen daarover
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
#169 |
|
|
zo'n mensen zouden ze in de gevangenis moeten steken
|
|
|
#170 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Inbev heeft vandaag bekend gemaakt dat zijn winst hoger ligt dan verwacht, zou Daerden daar voor iets tussen zitten? |
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Minister-President
|
Ik heb het over de topic niet over jouw pizzaverhaal.
|
|
|
#173 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#174 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar goed, zelfs ladderzat rondstruinen in officiëel ornaat (met kotsplekken, weliswaar) op kosten van de belastingbetaler, zal ongetwijfeld enkele voordelen hebben. Is het niet voor de zatlap in kwestie, dan toch voor de locale horeca. |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Banneling
|
Mensen die zeggen dat anderen liegen, liegen (vaak?) zelf wel eens een keertje. Ik zeg gewoon wat ik ben tegengekomen op mijn buitenlandse reizen. En dat was zeker zo in de Arabische landen en in Azië. Vaak weten ze nog niet eens waar België ligt. The Dutch, die kennen ze soms wel wegens de VOC en wegens het koloniaal verleden van de Hollanders in die streken. Maar the Flemish? Nooit van gehoord. Belgen kennen ze dan wel door Antwerpen (diamant) en soms door de koning. En een oude wielerliefhebber zal België ook nog weten liggen door...ja juist, door Eddy Merckx. En dat is authentiek. Maar die wielerfans zijn nu nog maar met weinigen. En nu kennen ze België soms nog door Cleisters (klaisters) of Justine Henin. Maar waar België nu eigenlijk ligt, dat weten de meesten niet. Laatst gewijzigd door system : 14 augustus 2008 om 13:54. |
|
|
|
|
|
#176 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat lijkt me zo logisch dat ik niet begrijp dat daarover enige twijfel kan bestaan.
Zolang niemand letterlijk zichzelf tegen het lijf kan lopen zal dat ook logisch blijven.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
#179 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#180 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is de eerste keer dat ik daarvan hoor, en nu werkt het op m'n zenuwen dat ik dat niet weet. Dank bij voorbaat, djimi
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|