![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() 1. Ben je weleens geil?
2. Masturbeer je soms? 3. Wie van het forum zou je 'willen pakken'? 4. Heb je weleens een trio geprobeerd? 5. Heb je weleens SM gedaan (en wat vind je het leukste binnen SM)? 6. Wat is je lievelingsstandje? 7. Hou je van anaal of oraal? 8. Wat is je lievelingsfantasie? 9. Hoe vaak heb je al ongeveer seks gehad? 10. Over wie fantaseer je? 11. Op welke leeftijd kwam je voor het eerst klaar? 12. Ben je weleens betrapt tijdens masturbatie? 13. Hoe vaak per week/maand zou je seks willen hebben? 14. Heb je liever ruw of zacht? 15. Op welke leeftijd ben je ontmaagd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heet Manneken strikes again
![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik verwijs je door naar Flair.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is dat diezelfde weer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Met beesten, natuurlijk. Spreekt voor zich.
"Wir fahren fahren fahren auf der Autobahn." Laatst gewijzigd door Pantoffeldiertje : 18 augustus 2008 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Domme vraag. Ja, zoals elke redelijk gezonde man
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | ||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
![]() Ik zal als eerste en voorlopig enige uw vragen eerlijk beantwoorden.
Zelden, ik ben vooral bronstig. Zelden. Men doet dat voor mij. Chipie, al bij het zingen der Internationale. Als communist vind ik dat een bourgeois concept. Ik verkies grote, van wodka doordrongen, groepsorgieën. Citaat:
Standje nummer 13. Met zoetzure saus. Anale seks is voor homoseksuelen en voor pubers zonder karakter. Orale seks is altijd welkom, maar, nogmaals, als communist, geef ik vooral, in plaats van te vragen. Wereldvrede. En al de seks die daarbij zou komen kijken. Mijn boekhoudster komt pas volgende maand terug. Ik zal het haar eens vragen. Over alle vruchtbare vrouwen op de planeet. Langs achteren gezien, zijn ze allemaal evenwaardig. Da's een marxistische basisregel. Mijn boekhoudster komt pas volgende maand terug. Ik zal het haar eens vragen. Ik heb me al een paar keer bewust laten betrappen, ja. Citaat:
Zachte ruwheid blijkt altijd te werken. Ik herinner me nog levendig mijn eerste penetratieve sekservaring met mijn nichtje, op mijn twaalfde. Mijn officiële, niet-incestueuze ontmaagding vond enkele jaren later plaats, met behulp van mijn boekhoudster.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||||||||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Andro : 18 augustus 2008 om 15:00. |
|||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Voor Andromeda was er nog een 16de vraag:
Hoe dikwijls ververst ge die pluim in uwe poeper?
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||||||||||||
Europees Commissaris
|
![]() ja en ja.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
in een relatie: amazone. Citaat:
in een relatie: alles is mogelijk. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door DaBlacky : 18 augustus 2008 om 23:59. |
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() 1. Ben je weleens geil?
Zoals iedere man neem ik aan ? 2. Masturbeer je soms? Dat hoort erbij zeker 3. Wie van het forum zou je 'willen pakken'? Hier lopen er ontzettend weinig rond en ken ze niet, dus niemand 4. Heb je weleens een trio geprobeerd? Neen 5. Heb je weleens SM gedaan (en wat vind je het leukste binnen SM)? Neen, enkel afgemot met een vliegenmepper. 6. Wat is je lievelingsstandje? Doggystyle 7. Hou je van anaal of oraal? Ik ben een fan van anaal maar heb nog niemand gevonden die het ook wou. Het is volgens mij echt wel een minderheid! Ik hoop er één te vinden die het uit liefde doet ook al begrijp ik dat het niet zo leuk is voor hen. Hoe die obsessie kwam is volgens mij door het internet. Ik weet het eigenlijk niet want zou het nooit willen bij mezelf. Op één of andere redenen kick op anale maagden De pijn in het begin en hun expressie, het overtuigen en doorbijten... 8. Wat is je lievelingsfantasie? Zie punt 7. Gewoon eens kunnen kontneuken en eventueel sexslaven die me compleet gehoorzamen en afhankelijk zijn van mij. 9. Hoe vaak heb je al ongeveer seks gehad? Tussen de 10 en de 20 keer vermoed ik 10. Over wie fantaseer je? Nu video's, daarvoor mooie meisjes die ik dan in men gedachten uitkleed en de liefde ermee bedreef. Klasgenootjes of lerares bijvoorbeeld. 11. Op welke leeftijd kwam je voor het eerst klaar? Dat was idd iets vreemd, een fontein sperma op mijn bed. Ik begreep het niet goed. Ik weet niet meer wanneer. 12 of zoiets ? Een vriend zei (er was geen internet) dat ik moest blijven trekken en dat mijn penis dan groter zou worden en er na een tijd iets uit zou komen. Ik begon te lachen en geloofde er niets van tot ik het uit probeerde 's avonds. Dat gevoel van orgasme was erg intens en overviel me enorm. Dat was zo lekker dat ik het dan dagelijks ging doen. 12. Ben je weleens betrapt tijdens masturbatie? Ja maar we waren allemaal ooit klein hé. Dat je mama je kamer binnenkomt en je broek open is tja. nu kan je er best om lachen. Pubers hé ![]() 13. Hoe vaak per week/maand zou je seks willen hebben? Voor mij als man liefst iedere dag, omdat ik die natuurlijke serotonine die vrijkomt bij seks echt wel nodig heb om me goed te voelen. Iedereen eigenlijk want het is gezond. 14. Heb je liever ruw of zacht? doe maar het hardere werk, grensverleggend met hier en daar wat kletsen, erotisch bedoelt natuurlijk. Seks is zoals drugs experimenten en elkaars lichaam verkennen. 15. Op welke leeftijd ben je ontmaagd? Ik geloof dat het 19 of 20 jaar was. Heeft me verdorie nog geld gekost ook |
![]() |
![]() |