![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Het zit in een hoekje en wordt steeds kleiner?
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een baby die met een kaasschaaf speelt
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Soms denk ik wel eens, waarom ben ik niet als Nederlander geboren, dan kon ik ook trots zijn op mijn volk. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Het zit in een hoek en zijn glimlach wordt breder en breder?
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ja. Of kleuter/mongool/whatever. Je vergat de flessenlikker nog trouwens.
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De walletjes
![]()
|
|
|
|
#27 |
|
Banneling
|
als ik aan holland denk wil ik meestal zo rap mogelijk aan iets anders denken
. staat dat er ook bij? (geen zin om al die antwoorden te lezen). |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die heldere "A". Ik weet nog toen ik naar het middelbaar ging (in de Noorderkempen), en tja, ik sprak toen relatief plat (Als ik nu geen moeite doe nog steeds)
Jeroen! Herhaal: "Het Spaanse graan heeft de orkaan doorstaan." Ik natuurlijk: "Het Spoans Grooan hee d'orkoan derstoooaan". En tot zover de les dan...
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 18 augustus 2008 om 15:08. Reden: Enorme spellingSfout |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nog een, van een Hollander.
Jeroen, ik heb een verschrikkelijke rotschurft aan jou.
|
|
|
#30 |
|
Banneling
|
enkel en alleen aan één ding: weed
holland denk ik aan coffeeshops, gedoogbeleid, goede hoeren, smartshops, headshops en growshops. Een Nederlander heeft het Europees hoogste gemiddeld IQ (100) En een blik op youtube leert dat gans de wereld dat zo ziet. Holland eh ? isn't it that place where you can smoke legally ? In de film pulp fiction zegt men het ook in het begin van de film 'did you know there is a place on earth where you actually buy hash legally? In holland" lol Enkel daarvoor zijn al een pak mensen verhuisd, mensen die het bv medicinaal gebruikten of in den bak vlogen in usa wegens gebruik. Nederland is gewoon het mekka van de wiet. Hash zal wel beter zijn in Marokko maar soit. Voor de rest lekkere blonde grieten. Lange mensen ook die Nederlanders. Ik kom er eerlijk gezegd wel graag. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Minister-President
|
Helaas moet ik toegeven dat dat ook voor een groot deel van de rest van de wereld geldt. Coffeeshops komen al snel ter sprake als buitenlanders vernemen dat je uit Nederland komt. De Franse president Chirac noemde Nederland al eens een narco-staat. Een geweldige reputatie om te hebben, dat van Sodom en Gomorra.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
* Slech eten
* mijzelf (omdat ik er woon) * saaiheid * collaboratie (WOII) * politiek correctheid * krakers * mijzelf weer |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Oranje tanks
...oja, "Tenks"
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 18 augustus 2008 om 16:31. |
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Meisjes!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Europees Commissaris
|
Wiet
Mosselen PSP Amsterdam Balkendende Water |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#39 | ||
|
|
Citaat:
Geen stijl gewoon.
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Vooruit dan maar:
• Erasmus - Coornhert - Spinoza e.a. • Rembrandt - Van Gogh - Rietveld e.a. • Willem van Oranje - De (water)geuzen - Michiel de Ruyter e.a. • Vrijheid van Godsdienst - Vrijheid van drukpers - tolerantie e.a. • Multatuli - W.F. Hermans - Maarten 't Hart e.a. • De Waal - De Maas - De Linge en De Lek e.a. • De Noordzee - De Zuyderzee - De afsluitdijk - De polders e.a. • Piet Zwart - Wim Crouwel - Hard Werken - Dutch Design e.a. • Provo's - Hippies - Kabouters - Witte fietsen e.a. • Het huis van Thorbecke - het tientje van Lieftinck e.a. • Het Vredespaleis - Vredesconferentie - Internationaal gerechtshof • Acte van Verlaetinghe - Unie van Utrecht - De Republiek - De grondwet van 1848 Kortom, vrijheid. |
|
|
|