![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#62 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
![]() Als ik al niet getrouwd was... |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
Klerelijers.
Wat dat dan ook wil zeggen... |
|
|
|
|
|
#65 | |
|
|
Citaat:
Wil ik maar even kwijt Jazeker, alles is relatief. |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Minister
|
Hoeren, drugs en krakers.
|
|
|
|
#67 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Banneling
|
ja viel me op, ik zou graag een Nederlandse hebben als vriendin. Die hebben bijna allemaal blond haar en van die mooie grote ogen. Hoe meer je naar het noorden in Europa gaat, hoe mooier trouwens. Scandinavische landen en een aantal oostbloklanden zoals Oekraïne hebben de mooiste babes. Ik geloof dat het 'Nordic' type noemt.
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
|
Citaat:
Mmmm.... |
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Minister
|
Citaat:
![]() Let vooral op een van de gezeten nepnazi's met z'n skinheadkapsel. Ook de eerste gezetene van links ziet er toch maar een stuk nazi tuig uit. En dan nog die persoon staande met zijn militaire camouflagebroek. Links geteism of nazistisch krapuul? Men zou haast het verschil niet meer merken. Dat deze mini-Hitlertjes erg vuil en met drek besmeurd zijn klopt ook, zie eens hoe de ratten in hun gekraakte holen slapen, badend allicht in hun eigen vuiligheid (foto van de Nederlandse extreem-linkse krakersgroep "rood Nijmegem"): ![]()
|
|
|
|
|
#72 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Oh doe wat u wilt, ik probeer mijn intolerantie niet te verbergen als het om krakers gaat. Ik ben absoluut tegen de hele krakersbeweging met hun gebrek aan discipline en waardigheid. Het is een reden voor mij om nooit naar een anti-demonstratie te gaan tegen neo-nazis. Vaak genoeg zie ik daar volk lopen die echt te vreemdsoortig voor woorden zijn. Bovendien ga ik ervan uit dat als ik daar sta met mijn Israëlische vlag ik nog eerder klappen krijg van die indymedia-idiotjes dan van een groep volksnationalisten.
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
|
Ok, mijn tornooi begint, dan ga ik wat pokeren.
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Minister
|
Citaat:
![]() ![]() Jazeker ![]() ![]() ![]() Jazeker, als je een vrouwke was, dan vraagde ik je ten huwelijk. |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Minister
|
Mijn geboorteland, waar ik met weemoed aan terugdenk als ik hier:
- In een supermarkt afreken. - Een rol vuilniszakken moet kopen bij de gemeente voor 1,- per zak. - Troep in de bossen, langs de wegen, op straat, eigenlijk overal zie. - Op de snelweg weer net te laat uitwijk voor een enorm gat. - Wegwerkers halsbrekende toeren zie uithalen i.p.v. veilige wegafzetting te bedenken of af te kijken van de Nederlanders. - In mijn huidig woonland niet wordt begrepen omdat ik geen Frans spreek. - Mijn gft-afval totaal niet kwijtkan in het inimi-containertje van de gemeente. - Een faktuur krijg van Telenet en er geen goed alternatief beschikbaar is. - De gigantisch hoge verzekeringspremie voor mijn auto moet betalen. - Mijn motor niet all-risk kan verzekeren omdat het onbetaalbaar is. - Zie dat maar een enkeling trots is op zijn land. - Trouw de bewegwijzering volgt van een wegomlegging en uiteindelijk verdwaal doordat de route niet correct is voorzien van bordjes. - Naar het ondeskundige Belgische commentaar van Formule 1 moet luisteren. - Bij ongeveer ieder Nederlandstalig programma toch nog ondertiteling zie staan. - Geen verse melk vind in de supermarkt. - Enzovoort. Overigens niets ten nadele van alle Vlamingen van wiens gastvrijheid en vriendschap ik geniet en waar ik bewondering voor heb. In Nederland hoor ik ook nooit iemand negatief spreken over hun Zuiderburen. Ze roemen o.a. de gezondheidszorg, goede onderwijsinstellingen, goede kinderopvang, correcte opvoeding met gezag, discipline en respect. |
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hollanders waren (en zijn nog steeds voor een groot stuk) supporters van Israel. Vooral in de bijbelbelt. Want Israel is het 'land van de Here' en Jeruzalem de stad waar de parousie zal plaatsgrijpen. |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je vergeet nog een godsdienst, die binnen 10 jaar de grootste zal zijn. De spanning die er vroeger was tussen katholieken en protestanten bestaat vrijwel niet meer. Ik meen dat de mensen die ontkerkt zijn nu de grootste groep autochtonen is.
|