![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Of een links equivalent van Pim Fortuyn of Theo Van Gogh?
|
|
|
|
#22 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Alhoewel je zo nu en dan wel hoort van extreemrechtse figuren (wat is extreemrechts? maar zo noemt de media het: waarschijnlijk Blood & Honor, misschien C18?) die weer eens wapens hebben gestolen van de barak waar ze in dienst zaten. Dit is heel zelden, echt 1 keer per jaar ofzo. Er zitten (mijn ervaring) ook wel wat Zionisten in het leger, dus wat mij betreft is het wel kosher. Ik heb echter nog nooit gehoord van "extreemrechste" figuren die wapens hadden gestolen en ze hadden gebruikt tegen weet ik veel wat. Alhoewel ik mij kan herinneren dat er 1,5 jaar geleden een paar skinheads waren opgepakt omdat ze een krakerspand (wat ik geweldig vond), een moskee (wat ik belachelijk vond) en een synagoge (levenslang voor die lullos Ok. Ok. er bestaat dus wel "extreem rechts" "terrorisme" op zeer zeer kleine schaal. Linksterrorisme wordt nogal genegeerd al dan niet goedgepraat en gerelativeerd, denk aan de kraakpanden. Als ik een terreuractie pleeg, ik vraag mij af of het dan ook extreemrechts is? Als ik een palestinashawl omdoe, jointje rook en smerige kleren aandoe dan beschrijven ze mij vast als een "idealistische activist" |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Vreemdeling
|
Waarom importeert links dan nog meer van deze terroristen aan de lopende band?
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik heb geen weet van linksen die deze terroristen importeren.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Vreemdeling
|
Wel, het is zeker niet rechts dat voor regularisatie, volgmigratie of meer van al dat fraais is. Het zullen de kaboutertjes zijn zeker?
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
nee, zeg eens concreet, welke linkse heeft welke moslimterrorist "geïmporteerd"?
Graag namen noemen aub. |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
[urll]http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/do/nph-zoek.cgi?qry=rara+terreur&where=nl&mu=&mi=&cs=UTF-8[/url]
|
|
|
|
#29 |
|
Vreemdeling
|
Het zijn inderdaad de kaboutertjes, niemand heeft het gedaan.
|
|
|
#30 | |
|
|
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kabouterbeweging http://nl.wikipedia.org/wiki/Roel_van_Duijn http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Groenen_(Nederland)
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
blijkbaar, aangezien jij niet in staat bent namen te noemen.
|
|
|
|
#32 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik herhaal mijn vraag: welke linkse heeft welke moslimterrorist "geïmporteerd"?
Graag namen noemen aub. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Concentratie op geïsoleerde gevallen is niet zinvol; "links" heeft een gedoogcultuur geschapen van niet-handhaving van de wetten en regels die ten doel hebben de natie te beschermen en te beveiligen en "dus" moeten zelfs in thuislanden verboden organisaties en haat-imams (om maar een paar dingen te noemen) hier toegelaten worden ten gerieve van onze verrijkende "multi"culturele gasten.
|
|
|
#35 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe kan links nu een gedoogcultuur scheppen als het beleid al jaren lang door rechts wordt bepaald? Als er al een gedoogbeleid is tegenover moslimterroristen dan is dat de schuld van neoliberaal rechts dat aan de macht is.
Ik herhaal dus NOGMAALS mijn vraag: welke linkse heeft welke moslimterrorist "geïmporteerd"?
|
|
|
|
#36 | |
|
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Citaat:
En niet links, je kan veel zeggen, maar nu kan je het beleid de laatste jaren ook niet echt rechts gaan noemen. Hoogstens een hoop politiek-centrum-democratisch geprul waarbij iedereen gelijk moest krijgen en niemand keuzes durfde maken. En neem het hen maar eens kwalijk, het is niet dat er een oppositie bestaat van noemenswaardige omvang. Het Vlaams Blok had dat kunnen zijn, maar die ruilden hun, reeds beperkt uitgewerkt, solidarisme veel te snel in voor strategisch en electoraal gewin.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 19 augustus 2008 om 16:34. |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Oh, ja ooit al gehoord van Ella Vogelaar??? Laatst gewijzigd door Sinistra : 26 augustus 2008 om 13:02. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Minister-President
|
Het ABVV heeft Jahjah inderdaad tewerkgesteld. Tot hij zich te kritisch begon op te stellen. Toen hebben ze hem zonder verpinken ontslagen. Als je een verhaaltje vertelt, moet je het tot het einde vertellen...
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
Links ![]() Links ![]() |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Banneling
|
We hebben genoeg extremisten in eigen land om ons ook nog druk te maken over jullie stoute tuinkabouters.
|
|
|
|