![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 |
|
Parlementsvoorzitter
|
om terug te keren naar de topic.
Voor wanneer is de moskeebezetting ? Moeten warme broodjes en thee voorzien worden ? |
|
|
|
|
|
#182 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
natuurlijk! wie gelooft nog in hongerstakingen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#183 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
En, hoeveel moskeebezettingen heeft de regimepers al verzwegen? Want veel heb ik nog niet opgevangen ze.
|
|
|
#185 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
|
en?
|
|
|
#187 |
|
Parlementsvoorzitter
|
en hoe staat het met de bezettingen ?
Boadicea, meisje, waar ben je ? in een minaret geklommen ? Zie dat je niet naar beneden dondert. Laatst gewijzigd door goodwill : 18 augustus 2008 om 11:49. |
|
|
|
|
|
#188 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
|
Alive and kicking. Alleen heb ik nog wel andere dingen te doen dan heel de tijd op een forum te zitten.
|
|
|
|
|
|
#190 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Veel geblaat en weinig wol..... zoals bij de meeste 'zuren'....! Een beetje kaffen op internet... Ok! Maar tot actie overgaan..... tja... zoooo slecht is et blijkbaar toch nog niet? Of zijn we lafaards?????? Laatst gewijzigd door alvinvdv : 18 augustus 2008 om 16:46. |
|
|
|
|
|
|
#191 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door shaddy : 18 augustus 2008 om 17:49. |
|
|
|
|
|
|
#192 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik ben zeer actief bezig en uw antwoorden hier helpen me echt. Waarvoor dank zodat de autochtone mens ziet hoe de pocos de rode en de groenen in werkelijkheid in elkaar zitten. U beeft niet voor de sharia maar vele autochtone mensen zien de sharia niet zitten en zullen op een andere partij stemmen de volgende maal. hihi ROFL |
|
|
|
|
|
|
#193 | |
|
|
Citaat:
In plaats van me hier wat te zitten verwijten, vraag jezelf eens beter af wat jij hier achter je pc zit aan te vreten. Wat houdt je tegen om actie te voeren? Ik wil gerust meedoen, maar aan een bende hypocrieten heb ik niets. |
|
|
|
|
|
|
#194 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Uiteraard zijn we lafaards. We hebben wetten gestemd die het onmogelijk maken om zonder kans op vervolging voor uw mening uit te komen ten gunste van alle fortuinzoekers die hier toekomen. Wie gaat er in eigen vlees snijden terwijl er van eigen culturele achtergrond komende "landgenoten" klaar zitten om u zowel moreel als financieel de grond in te boren? Waarom zou iedereen het per definitie als aangenaam moeten ervaren als je de paria in eigen straat bent geworden, als het straatbeeld zo uit Turkije of Marocco is geplukt? Als je op eieren moet lopen voor al wat me de moslims te maken heeft? Laat gerust verder op uw hoofd zitten, steek de kop maar verder en dieper in het zand, eens gaan de oogjes open, als het te laat is om er zelf nog iets aan te doen en de erfenis waar de vorige autochtone generaties zich krom voor hebben gewerkt te grabbel is gesmeten. Uiteraard zijn we lafaards.
|
|
|
#196 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Wees actief en constructief, niet passief en destructief. De wereld is een dorp geworde, leer ermee leven en maak er iets van (als je de moed hebt). |
|
|
|
|
|
|
#197 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#198 | |
|
|
Ik schreef in deze draad reeds op 31 juli
Citaat:
|
|
|
|
#199 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Zoals ik al aanhaalde, steek uw hoofd maar verder in het zand.
|
|
|
#200 |
|
|
Zeg mensen, kunnen we niet beter een uur een moskee afspreken, in plaats van elkaar hier te bestoken?
|
|
|
|