![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19961 |
Banneling
|
![]() Darpa, CIA, NSA, Dharma Initiative, Gladio, you name it.
![]() Yep, ik ben een echte 'Black Operator'. Babylonia, ge moogt u wel eens scheren trouwens. En was dat weeral een chocoladepudding dat ik je deze middag zag eten? Niet goed voor uw lijn hé.... ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 22 augustus 2008 om 12:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19962 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
We kunnen het er allemaal over eens worden dat er idioten rondlopen, maar sommigen brengen het naar zo'n niveau dat we moeilijkheden hebben om aan te nemen dat het nog realistisch is. Grappig hé, als uw manier van discussiëren ons tot die 2 triestige conclusies brengt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19963 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie niet tussen de regels kan doorlezen kan misschien best naar het Joepie-forum vertrekken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19964 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik denk ook niet dat hij dat serieus meende, maar zoals ik zei, het alternatief is veel bedroevender en onrealistischer. Het is niet zozeer dat we denken dat jij betaald wordt om hier te zitten, we hopen het, voor u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19965 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19966 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19967 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dat nog niemand dit gepost heeft:
Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19968 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19969 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19970 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Deze had ik hier ook al gepost: http://www.livescience.com/space/080...arp-speed.html Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19971 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Quantum teleportation is een mogelijke verklaring zonder dat de lichtsnelheid overschreden wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19972 | |
Europees Commissaris
|
![]() Niet dat her dermate van belang is maar ik wil toch nog eens mijn voorstel aan Sodomis herhalen...
Ik heb al naar de academie gebeld, maar namen niet op... Ik heb intussen al achterhaald dat filmen + geluid £ 3,250 kost. Voor de rest vergat ik nog de kosten van ticketing, en de commissie die aan de box office, ticket agents en drukkers moet betaald worden. http://www.brixton-academy.co.uk/dow...clientinfo.pdf Citaat:
![]() |
![]() |
#19973 |
Europees Commissaris
|
![]() David Icke, dat is toch die gast die beweert dat de wereld gedomineerd wordt door zogenaamde reptilians? Klaar voor het gesticht, meer niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19974 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jullie kennen mijn mening daaromtrent he. "een vete met illwill?". Ik denk dat men de helft van het forum dan moet bannen. Er is iets veranderd aan de moderatie sedert enkele maanden. Blijkbaar heeft men hier liever participanten (zoals de door u aangehaalde persoon) die nog nooit ofte nimmer 1 enkele interessante bijdrage of stelling of idee of enerlij link hebben aangebracht, maar enkel komen provoceren, afbreken, zeveren, liegen en lullen, dikwijls zeer sluw, sluiks en achterbaks. Dat mag allemaal wel. Maar ja, feit is dat dit door buitenstaanders niet makkelijk gedetecteerd kan worden. We zijn absoluut niet goed bezig als iemand geband wordt omwille van een geweldloze maar minder conforme mening, want uiteindelijk is het dat wat gebeurt. Men verweet hier Pindar honderd keer per maand een psychopaat te zijn en dat kon allemaal wel. Zoals steeds het geval is wanneer het over psychiatrie gaat: echte psychopaten zijn meesters in het camoefleren van hun anti sociaal gedrag. Bottom line: is het hier een discussieforum waar andersdenken het recht hebben hun mening te komen verkondigen en verdedigen? Dat maakt het toch juist interessant en de moeite waard? Soit, weer een interessant persoon met een andere mening weg van het forum. Het is spijtig. Doe hem de groeten.
![]() |
![]() |
#19975 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit bedoel ik nu juist.
![]() |
![]() |
#19976 |
Europees Commissaris
|
![]() Het klopt toch wat ik zeg, of niet soms?
Dat er kartels, complotten etc bestaan, geloof ik best; maar daar gaat hij een brug te ver. En dat bedoel ik nu juist: dat het blijft bij beweringen, maar dat de bewijzen vaak ontbreken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19977 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het feit dat men hem - na alles wat hij openlijk en zwart op wit verkondigt over tal van prominente figuren- niet voor de rechter sleurt voor laster en eerroof wil toch ook wat zeggen. Dat betekent dat wat hij zegt een waarheidsgehalte bevat en dat de betrokkenen liever hebben dat het potje toe blijft. Er zou wat te veel rotzooi dat het daglicht niet mag zien naar boven kunnen komen.
![]() |
![]() |
#19978 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het gegeven dat hij daarbovenop ook nog eens prijzige dvd'tjes aan de man brengt, maakt hem des te dubieuzer. Je kan de stelling zelfs omdraaien. Hij opent wat potjes en verzint er zoveel onzin bij dat alles ongeloofwaardig wordt. Zo kan ik stellen dat hij een poppetje is van de nwo; zodat mensen zoals ik gaan denken dat de dingen die hij beweert niet waar zijn, omdat hij er zo veel maffe, haast onmogelijke zaken bij betrekt. Ik ken de achtergrond van D. Icke niet zo goed, maar onderzoeksjournalistiek vergt wel wat werk en research. Het is haast lachwekkend dat hij op 1-2-3 de meest verstopte wereldgeheimen opspoort, ontdekt en blootlegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19979 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sorry voor de wat late reactie Turkje, but here goes: Wat ik in feite echt wil zeggen is dit: je spreekt over "vooruit komen". Ik wil vooruit komen met alles wat ik doe en het is een ingesteldheid die in mij ingebakken zit. Vooruitkomen doe je o.a. door methodisch te werk te gaan zoals je evengoed en wellicht beter weet dan ik. Uit ervaring heb ik geleerd dat met trial en error werken, wetenschappelijk of niet, mij het meeste opgelevert. Sorry voor de klisjee, maar, door " to think outside the box" kom je pas vooruit, doe je nieuwe ontdekkingen, vindt je de deeloplossingen of de aanzet naar nieuwe ontdekkingen. Het onorthodoxe wordt gebruikt om tot het orthodoxe te komen. Als ik echter enkel inside the box te werk ga en wacht tot dat anderen orthodoxe middelen leveren om tot een orthodox resultaat te komen, dan lopen we achter en zijn we te laat, i.e. anderen zijn ons weeral voor en we komen dus niet echt vooruit. Dit principe kan je imho ook toepassen op al die vreemde ideeen die in de NWO draad aan bod komen. Trial en error. Niets uitsluiten en zelf op zoek gaan, ook al klinkt het op het eerste zicht belachelijk of waanzinnig: je spit bepaalde zaken ZELF uit, en je wacht niet tot een ander het u komt vertellen. Akkoord, als je dat principe toepast, dan ga je af en toe eens grondig op je bek en je staat voor zot. Het ego kan gekrenkt worden. Maar so what? Ik weet intussen al uit ervaring dat ik het laatste lach en dus het beste lach. Ik heb dit simplistisch voorgesteld, maar ik heb dit steeds professioneel toegepast, en niet zonder success mag ik zeggen. Zelfs de dag van vandaag nog. Ik kan u wel zeggen dat dat niet makkelijk is gezien de enorme tegenwind die je moet trotseren. Ge moogt u absoluut niks maar dan ook niks aantrekken wat men van u denkt.... Amen! ![]()
![]() |
![]() |
#19980 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Zelf met verplaatsingskosten & editering kom je nog goedkoper uit! Citaat:
Maak er dus 2x 10.000 Euro van. Moest je daar nog eens inkom voor betalen of was dat inbegrepen in de 30£? En het event van Icke ging NIET door in de CONCERTZAAL toch? ![]() Citaat:
![]() |