![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De regering wil absoluut zoveel prosenten groene stroom doen fabrikeren.
We zitten op vlak van groene stroom al flink achter op de buurlanden. Elektrabel heeft senten om er te bouwen, en een goede lokatie (ttz waar genoeg wind is) gevonden. Maar oei oei oei ... er is een papiertje van een andere overheidsdienst niet in orde. D�*t hadden ze niet tijdig kunnen opmerken !! Ai ai ai, enkele omwoners passen het nimby sisteem toe: die omwoners produseren afval, gebruiken varkensvlees, rijden met de auto, bellen met de gsm, maar maar ... waar het afval naar toe moet: zo ver weg als mogelijk; waar de varkens gekweekt moeten worden: liefst op de Meir in Antwerpen da's ver weg genoeg; waar rijden met de auto: nooit in mijn straat, daar spelen mijn kinderen; waar moet de gsm-mast: nergens, heb ik niet nodig; .... Wat is nu de oplossing? Gewoon wachten. Tot die andere overheidsdienst eens de goedheid gevonden heeft om dat papier aan te passen. Dat kon namelijk vorige week niet, zelfs niet deze week. Onnozelaars zijn het. Doet me ook nog denken aan wat ik eer al eens gezegd heb in een andere draad: mochten we nu de gewone ouderwetse windmolen pas uitgevonden hebben, hij zou nooit nergens gebouwd mogen worden. Sjanse dat die na de kruistochten gebouwd werden. Nu doet men veel moeite en spendeert men veel geld om ze als geschiedkundige getuigenissen overeind te houden. We houden onze eigen ontwikkelingen tegen. Liefst met veel juridische prosedures en mensen die zuur reageren gelijk te geven. Goed bestuur !! Mijn gat ja. link: http://www.standaard.be/Krant/Tekst/...823&demo=False Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Petrol en kernenergie zijn toch veel stoerder?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() 5 jaar geleden zette ik ergens op een forum:
Vlaanderern loopt achter op gebied van: -windenergie -toepassen van europese regels -integratie nog ni veel veranderd |
![]() |
![]() |