![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De dwang tot integratie wordt gevoeld, en leidt tot een sterkere vastklamping aan de eigen cultuur omdat de identiteit hiermee verstrengeld is. Zo creëer je allerhande sociale problemen (de persoon wordt geïsoleerd uit de samenleving, samen met 'sympathisanten' (=anderen van dezelfde etnische minderheid) en worden deze mensen ook vatbaarder voor psychische problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dan zie ik echt het probleem niet. In de stad waar ik woon is er een sterke high-tech industrie. Jaarlijks komen er hier nogal wat Europeanen werken voor het moederbedrijf en brengen uiteraard hun echtgenote en kinderen mee. Maar het grote verschil is dat gastwerkers in Belgie blijven plakken en meestal laaggeschoold zijn en dus vaak op staatssteun moeten terugvallen en dat toelaten is verkeerd. Ofwel zorg je voor jezelf en je familie ofwel bol je het af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Staat u dat niet aan ga dan toch elders wonen. Eens kijken of ze voor u ook zo lief zullen zijn en centen geven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
??? Verband familiehereniging en 'leegzuigen potjes'? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 24 augustus 2008 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat je een loopje neemt met de mensenrechten had ik wel al begrepen!! Ik zou wel eens willen zien U overbeschermd opgegroeide zwakkelingen het zouden doen in een land als Soedan of Tjetsjenië??? ![]() Dus stop met je pijlen te richten op alles wat niet van Vlaamse bodem is!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Inderdaad maar ze moeten beloven voor hen te zorgen. Na enkele maanden worden ze verstoten door de kinderen en krijgen ze ocmw steun en onderdak. Slim he van die gasten en dom van ons.
![]() Terwijl wij meebetalen voor onze ouders in rusthuizen moeten die gasten dat niet doen. Laatst gewijzigd door shaddy : 24 augustus 2008 om 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
????????????????? Laatst gewijzigd door alvinvdv : 24 augustus 2008 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alvin waar schreef ik dan dat dit geen legale praktijk is?
Wat natuurlijk niet betekent dat we er daarom niets aan ogen doen! Het lijkt me logisch indien een buurland maatregels neemt om de stroom kansarmen wat in te dijken ook Vlaanderen zal moeten bijsturen om te vermijden dat daardoor de stroom naar Vlaanderen toe nog groter wordt. En voor u weer losbarst over uw mensenrechten; volgens mij moeten vooral die landen zelf eens wat doen aan de armoede in hun eigen land! Of is dit voor u op oplossing; alle economische vluchtelingen naar Vlaanderen? Ik hoop van niet; Marokko en Turkije kunnen beter eens werk maken van minimale sociale zekerheid in eigen land!Werkt precies toch beter dan zakaat! Laatst gewijzigd door alice : 24 augustus 2008 om 13:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat heeft dat met gezinshereniging te maken?? Als ik morgen iemand uit Timboektoe huw en wil er conform de Belgische wet (verplicht dat man en vrouw onder een dak wonen) mee wil samenwonen in Belgie... wat heeft dat dan te maken met economische migratie???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat heeft gezinshereniging te maken met economische migratie? >>> Als u huwt eist de wet dat u onder hetzelfde dak woont. Dat is toch heel normaal. Dat heet officiël "echtelijk dak". Nochtans zijn er koppels die hiermee niet kunnen akkoord gaan. Dan zal de vrederechter hierover beslissen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Islamitische huwelijken zijn gearrangeerd. Dat heeft dus niets met liefde of verliefdheid te maken maar alles met een contractuele overeenkomst. en uiteraard is het veel leuker om via huwelijk naar het rijke westen te kunnen dan om met je neef te moeten huwen om de keuterboerderij van je enige nog in marokko overblijvende oom verder uit te baten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 augustus 2008 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |