Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 mei 2008, 09:00   #501
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Is mijn schoonfamilie Afghaans misschien?
Ja, als u zelf niet eens weet waar uw schoonfamilie vandaan komt, hé...Daar kan ik u niet mee helpen, hoor. Vraag eens aan uw echtgenoot, als dat toegelaten is.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2008, 09:02   #502
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Ik kom deze draad pas tegen en heb geen zin om er 25 pagina's lang naar te zoeken, maar weet iemand waar die "Bank van Marocco" uit de openingspost gevestigd is in Brussel?
Ik dacht dat ik van spookie verstaan had dat het in de Brabantstraat gevestigd is.

Laatst gewijzigd door goodwill : 16 mei 2008 om 09:02.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2008, 09:06   #503
forumspook
Banneling

Standaard Marokkaanse Banken in Brussel

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Ik kom deze draad pas tegen en heb geen zin om er 25 pagina's lang naar te zoeken, maar weet iemand waar die "Bank van Marocco" uit de openingspost gevestigd is in Brussel?
U hebt de keus :
1/ Attijariwafa Bank Europe NV - Anspachlaan, 198. 1000 Brussel
2/ Banque Chaabi du Maroc - Zuidlaan, 62. 1000 Brussel

Laatst gewijzigd door forumspook : 16 mei 2008 om 09:09.
Oud 16 mei 2008, 09:08   #504
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
Ik dacht dat ik van spookie verstaan had dat het in de Brabantstraat gevestigd is.

Nee, de Brabantstraat, dat is om hasjisj van slechte kwaliteit te gaan kopen, of om in elkaar geslagen te worden. Ga daar maar eens naar toe, het zal u deugd doen
Oud 16 mei 2008, 09:34   #505
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Nee, de Brabantstraat, dat is om hasjisj van slechte kwaliteit te gaan kopen, of om in elkaar geslagen te worden. Ga daar maar eens naar toe, het zal u deugd doen
Bedankt voor de tip.

Spreek je uit ervaring ?

Laatst gewijzigd door goodwill : 16 mei 2008 om 09:35.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2008, 09:54   #506
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
Bedankt voor de tip.

Spreek je uit ervaring ?
De generatie marokkanen van 30 jaar geleden verkochten in de gebuurte van het Zuid station hasjisj van de bovenste plank (double zero). De schoften die hen opgevolgd hebben zijn geen schop onder hun kloten waard, hun marsjandies ook niet, iedere ervaringsdeskundige zal u hetzelfde zeggen. Vroeger bestond dat gevoel van vijandigheid niet zoals vandaag. Men kon rond de Gare du Midi in café's en eethuizen binnen, zonder speciaal risico, ook s'avonds laat, en s'nachts. Vandaag, als blanke, raad ik dit niemand aan, behalve als men masochist is. Spijtig...

Laatst gewijzigd door forumspook : 16 mei 2008 om 10:18.
Oud 16 mei 2008, 10:23   #507
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
[/i]U hebt de keus :
1/ Attijariwafa Bank Europe NV - Anspachlaan, 198. 1000 Brussel
2/ Banque Chaabi du Maroc - Zuidlaan, 62. 1000 Brussel
Oud 16 mei 2008, 19:54   #508
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb ook niets tegen mensen die vuil werk doen. Behalve als het allochtonen zijn: die pakken dan het werk van ongeschoolde autochtonen af....
Ik haat ook allochtonen. Ze zijn allemaal aan den dop, en bovendien pakken ze ons werk af. Per slot van rekening heb ik een doctoraat in de logica.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2008, 19:57   #509
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
I.p.v. onzin uit te kramen over "schuld" in het verleden, [b]neem ik liever mijn verantwoordelijkheid op voor de toekomst!
Aha ! En wat houdt dat zoal in voor u ?
Nadenken bij al wat men zegt en doet. Nooit zuiver reflexmatig handelen. Begin daar al eens mee.
Oud 16 mei 2008, 22:22   #510
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik haat ook allochtonen. Ze zijn allemaal aan den dop, en bovendien pakken ze ons werk af. Per slot van rekening heb ik een doctoraat in de logica.
1/ Ik h�*�*t geen allochtonen. Ik bekijk die mensen als een probleem, maar op zeer nuchtere, emotieloze wijze.
2/ze zijn OF op de dop, OF ze pakken ons werk af, OF ze leven van de misdaad. Kortom, en we komen steeds daarop terug, ze zijn een PROBLEEM.
3/ Zeg mij nu eens, "doctor", wat niet logisch aan deze gedachtengang is ?
Oud 17 mei 2008, 20:26   #511
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
1/ Ik h�*�*t geen allochtonen. Ik bekijk die mensen als een probleem, maar op zeer nuchtere, emotieloze wijze.
2/ze zijn OF op de dop, OF ze pakken ons werk af, OF ze leven van de misdaad. Kortom, en we komen steeds daarop terug, ze zijn een PROBLEEM.
3/ Zeg mij nu eens, "doctor", wat niet logisch aan deze gedachtengang is ?
Je gedachtengang is zeer logisch, mijn beste (op de laatste exclusieve "of" na, dat moet een inclusieve zijn; men kan én legaal werken én bijklussen in de misdaad, of én misdager zijn én werklozensteun ontvangen).

Maar ze is ook van toepassing op de Antwerpenaren: deze zijn namelijk allemaal of aan de dop, of aan het werk (en dan pakken ze ons werk af), en/of ze leven van de georganiseerde misdaad. Kortom, en we komen steeds daarop terug, ze zijn een PROBLEEM.

Ze is ook van toepassing op de West-Vlamingen: deze zijn namelijk allemaal of aan de dop, of aan het werk (en dan pakken ze ons werk af), en/of ze leven van de georganiseerde misdaad. Kortom, en we komen steeds daarop terug, ze zijn een PROBLEEM.

Ze is ook van toepassing op de linkshandingen: deze zijn namelijk allemaal of aan de dop, of aan het werk (en dan pakken ze ons werk af), en/of ze leven van de georganiseerde misdaad. Kortom, en we komen steeds daarop terug, ze zijn een PROBLEEM.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 17 mei 2008 om 20:28.
Oud 17 mei 2008, 22:22   #512
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Je gedachtengang is zeer logisch, mijn beste (op de laatste exclusieve "of" na, dat moet een inclusieve zijn; men kan én legaal werken én bijklussen in de misdaad, of én misdager zijn én werklozensteun ontvangen).

Maar ze is ook van toepassing op de Antwerpenaren: deze zijn namelijk allemaal of aan de dop, of aan het werk (en dan pakken ze ons werk af), en/of ze leven van de georganiseerde misdaad. Kortom, en we komen steeds daarop terug, ze zijn een PROBLEEM.

Ze is ook van toepassing op de West-Vlamingen: deze zijn namelijk allemaal of aan de dop, of aan het werk (en dan pakken ze ons werk af), en/of ze leven van de georganiseerde misdaad. Kortom, en we komen steeds daarop terug, ze zijn een PROBLEEM.

Ze is ook van toepassing op de linkshandingen: deze zijn namelijk allemaal of aan de dop, of aan het werk (en dan pakken ze ons werk af), en/of ze leven van de georganiseerde misdaad. Kortom, en we komen steeds daarop terug, ze zijn een PROBLEEM.
Als het Vlamingen betreft, is dat allemaal géén probleem: die zijn in Vlaanderen thuis.
Import doppers, en/of boeven hebben we niet nodig, we hebben die al in voorraad. En het werk kunnen we ook zelf doen, men moet er enkel een eerlijk loon voor betalen. En dus lieten de Kapitalisten liever hordes allochtonen aanrukken. Op elke tien die er komen, is er één die werkt, en voor een armoezaaiers-loon als het moet, de 9 anderen , die van de sociale hulp leven, of van wat ze kunnen pikken & trafikeren links en rechts, daar zit de kapitalist niet mee in, hij betaalt die mensen hun onderhoud niet, dat doet de autochtoon, met zijn belastingen...
Oud 20 mei 2008, 22:27   #513
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als het Vlamingen betreft, is dat allemaal géén probleem
Toch wel, zoals ik met jouw logica heb aangetoond!
Oud 20 mei 2008, 22:58   #514
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is nu eens iets waar de politiek iets mag aandoen.
Mag je als Belg een andere Belg de toegang tot een openbare plaats ontzeggen ?

Bij mijn weten niet.

En kan het dus dat er enclaves ontsaan in Belgie waar wij Belgen niet welkom zijn ??? Men sprak vroeger altijd van getto's. Me dunkt dat sommige groepen graag de getto's maken.

Nochthans is dit concept expliciet verboden dacht ik toch in onze wetgeving ???

Waarom doet de politiek daar niets aan... En zeg nu niet dat het allemaal de schuld is van VB, want dat is er helemaal onder.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2008, 09:22   #515
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Dat is nu eens iets waar de politiek iets mag aandoen.
Mag je als Belg een andere Belg de toegang tot een openbare plaats ontzeggen ?

Bij mijn weten niet.

En kan het dus dat er enclaves ontsaan in Belgie waar wij Belgen niet welkom zijn ??? Men sprak vroeger altijd van getto's. Me dunkt dat sommige groepen graag de getto's maken.

Nochthans is dit concept expliciet verboden dacht ik toch in onze wetgeving ???

Waarom doet de politiek daar niets aan... En zeg nu niet dat het allemaal de schuld is van VB, want dat is er helemaal onder.
Het verschil tussen bvb de Duitse joden-ghetto's, waar men joden dus opsloot, met een omheining of een muur rond het joden-gebied, en waar zij niet zonder speciale toestemming buiten mochten,en de "moslim-ghetto's" hier in België, en elders in Europese steden, is dat de moslims zelf allemaal gaan samenhokken in een buurt, er de autochtonen wegwerken/pesten, en dat stadsgedeelte, wijk, of dorp gebruiken als versterkte basis, waar zij als enigen thuis zijn, en waar men als autochtoon beter niet komt rondwandelen,op straffe van slaag, beroving of erger. Die buurt word dan als uitvalsbasis gebruikt om regelrechte raids uit te voeren, op autochtonen-buurten. De politie...staat erbij en kijkt ernaar, ze mogen niets doen van hun bazen. Persoonlijke initiatieven worden bestraft met gerechterlijke vervolging, en kwijtspelen van hun job (kijk de zaak Debie).
Deze moslims zijn enkel opportunisten, ze maken gebruik van de gelegenheden, die hen op een gouden schaal aangeboden worden door corrupte politici, in ruil voor hun stembrief.

Laatst gewijzigd door forumspook : 21 mei 2008 om 09:23.
Oud 21 mei 2008, 17:49   #516
Graziëlla
Schepen

Graziëlla's schermafbeelding

Standaard

Het is algemeen geweten dat de Vlaming altijd de dupe moet zijn in dit Vlaming-onvriendelijk land.
Oud 21 mei 2008, 21:14   #517
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graziëlla Bekijk bericht
Het is algemeen geweten dat de Vlaming altijd de dupe moet zijn in dit Vlaming-onvriendelijk land.
Daar komt Calimero weer op de proppen.
Oud 21 mei 2008, 21:23   #518
undiscovered
Gouverneur

undiscovered's schermafbeelding

Standaard

Oud 22 mei 2008, 19:35   #519
Neptunus
Gouverneur

Standaard Dit is discriminatie

Citaat:
Hoe komt dat toch dat Marokkanen in Brussel zoveel huizen kopen ? met welke centen ? Heel simpel: de Bank van Marocco functioneert niet zoals een westerse. Bij ons, als je een huis, of een bedrijf wil kopen, moet je de bank overtuigen je het geld te lenen, dit tegen interest, en je krijgt de lening enkel toegewezen als je voldoende garanties levert om terug te betalen.
De Bank van Marocco, en de andere arabische banken, die op islamietische wijze te werk gaan, d.w.z. zonder interest te heffen, gaan als het volgt te werk: neem dat u een woning van 3 etages wil kopen, waarin 4 appartementen staan, met het doel één apprtement te betrekken, als woning, en de rest te verhuren. U trekt naar de bank, zet uw plan uitéén, de bank onderzoekt uw plan, en als het goedgekeurd is, koopt de bank het huis in kwestie. U betaalt hen terug in de vorm van huur, maar voor de Belgische wet bent u wel eigenaar, en mag u de appartementen verhuren.
En zo komt het dat marokkanen die geen nagel hebben om aan hun gat te krabben, van de één op de andere dag huisjesmelker kunnen worden, en daarvan leven...En zo kunnen ze de hele stad opkopen.
Maar een échte Belg mag niet van die bank hun systeem gebruik maken. Een kerel met dubbele nationaliteit wel. En dit ondanks dat die bank in belgië succursalen heeft!

Indien Niet-Marokkanen geen gebruik mogen maken van de diensten van de bank van Marocco in Brussel, dan is dit een flagrante overtreding van de aniti-discriminatie en anti-racismewet en dus dient die bank te worden aan geklaagd door het CGKR wegens disriminatie en racisme!
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2008, 12:01   #520
Abdul Malik
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
Indien Niet-Marokkanen geen gebruik mogen maken van de diensten van de bank van Marocco in Brussel, dan is dit een flagrante overtreding van de aniti-discriminatie en anti-racismewet en dus dient die bank te worden aan geklaagd door het CGKR wegens disriminatie en racisme!
Is er eigenlijk al eens een belg binnengestapt bij Bank Chaabi en de Wafabank in Antwerpen of bij Banque du Maroc in Brussel??

Ik zou wel eens willen weten of dit echt zo is?
Abdul Malik is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be