![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6061 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja ze zijn niet hyperscherp maar dat is nu net een kenmerk van bewakingscameras. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6062 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef daar eens een bewijs van...kan toch niet moeilijk zijn, zoiets overduidelijks.
![]() |
![]() |
![]() |
#6063 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Getuigen en reddingswerkers zeggen vanwel, en jij gaat vanuit je stoel terwijl je in een ander continent zat zeggen dat jij het beter weet dan hen?
![]() |
![]() |
![]() |
#6064 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben al veel langer dan jij vertrouwd met het concept parcifal
![]() |
#6065 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6066 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6067 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het straf dat je dergelijke dingen niet eens even controleert voor je zo'n uitspraken doet. En je mag mij eens uitleggen hoe jij met een standaard bewakingscamera een voorwerp dat tegen 800 km/h vliegt, scherp gaat filmen. Ik zou dat werkelijk graag weten. Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 25 augustus 2008 om 13:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6068 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En op die die wel zijn vrijgegeven is niet enkel geen vliegtuig te zien, op die waar de ontploffing te zien is, ontbreken zelfs frames waar het vliegtuig wel op te zien zou zijn. Laatst gewijzigd door Akufen : 25 augustus 2008 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6069 | |
|
![]() Citaat:
![]() Daarmee ga je 'het concept percifal' niet overtuigen ![]()
![]() |
![]() |
#6070 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik vrees er ook voor.
Soit, om terug te komen op mijn vorige vraag van de crash van vlucht 93, kan er iemand verklaren waarom die fameuze krater al aanwezig was in 1994? ![]() http://terraserver.homeadvisor.msn.c...11088&z=17&w=2 Laatst gewijzigd door Akufen : 25 augustus 2008 om 14:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6071 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6072 |
|
![]() 't Is een wit-zwart-foto
![]()
![]() |
#6073 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6074 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Echter, later blijkt nu, oa uit deze reply aan Akufen, dat je enkel de scepticus uithangt tov de conspiracytheorie maar tegelijkertijd totaal onkritisch bent tegenover de officiele versie. Ten eerste: Dat krantenartikel haalt geen hypothese maar een FEIT aan, (evaporated steel) waar noch Fema, noch Nist, noch jij, noch iemand anders een verklaring voor heeft weten te geven. Akufen kiest mischien de ongelukkige term “bewijs”, waar ik eerder het woord “aanwijzing” zou gebruiken, maar soit. Ten tweede: Hier komt dus duidelijk naar voor hoe je twee maten en gewichetn hanteert. Het FEIT dat Nist niet eens het staal van WTC heeft kunnen onderzoeken, maw; dat heel dat rapport ook maar enkel berust op hypotheses, dat negeer je. En nu kom ik terug op onze discussie over Ted Olsen. In je verdediging aldaar stel je, dat het “zou kunnen” dat B. Olsen heeft gebeld vanuit één van die 5 unknowed seats. Maw, er is geen enkel bewijs d�*t ze heeft gebeld, maar enkel het feit dat het “zou kunnen” is voldoende voor u in dat geval. Punten die de officiele versie ondersteunen, daarvoor hoef jij geen enkel bewijs. Verder wou ik nog iets zeggen over deze post. Citaat:
En als mocht blijken dat: -de klojo’s van Nist bijna allen dezelfden zijn als de gasten van Fema die hun eerste rapport hebben moeten herzien - Nist niet eens de columns van WTC 7 heeft kunnen onderzoeken - Nist hun computermodellen manipuleert ten einde een resultaat te bekomen dat hun beter uitkomt - Nist zichzelf tegenspreekt ivm met de bereikte temperatuur in de gebouwen - Nist niet eens de moeite neemt te onderzoeken wat er NA het bereiken van collapse ignition gebeurd (daar waar juist de meeste aanwijzigingen voor CD zich voordoen) - Nist (voor WTC 1 en 2) de forensische analyses van het staal simpelweg NEGEERT (omdat de bereikte temperatuur véél te laag ligt om hun stellling geloofwaardig te maken) en dan maar een computermodel ineen flanst waar zo maar uit het niets temperaturen worden bereikt die vele malen hoger liggen dan uit de forensische resultaten blijkt - Nist na 7!!! jaar “onderzoek” zelf moet toegeven dat hun rapport enkel een “hypothese” is, en geen ENKEL vast BEWIJS kan brengen voor hun claims - Enzovoort enzoverder..... Kan jij dan als zelfverklaard scepticus je tevreden stellen met hun conclusies? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6075 |
Parlementslid
|
![]() Akufen interessant.
En hoe zeker is dit de juiste plek? is dat ergens verifieerbaar? coordinaten of zo? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6076 |
Staatssecretaris
|
![]() Flight 93 crash site coordinates: 40N03.291, 78W54.723
Op enkele foto's van de vlucht 93 crash is zelfs zeer duidelijk te zien dat er gras op het "litteken" stond. Ik heb die pas gepost... ![]() Bovendien kan je op die foto's zien dat er 2 verschillende kraters zijn, de lang uitgestrekte, en een ronde krater, die nieuw lijkt. ![]() Laatst gewijzigd door Akufen : 25 augustus 2008 om 16:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6077 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6078 |
Vreemdeling
|
![]() Zou 't niet logisch zijn dat 'als' er beelden van een vliegtuig waren, die evenveel getoond werden als die van de 'twin towers' ?
Kwestie van de impact van het hele 9/11 gebeuren nog wat groter te maken ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6079 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6080 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook gelogen, er ontbreken nergens frames.
![]() |
![]() |