![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#681 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#682 |
|
|
Meestal is het zo, hoor. Op jonge leeftijd zwaaien ze met belgische vlaggetjes en hebben ze de mondvol over de Eenheid Van Ons Prachtige Land, maar met het ouder worden groeit dat er wel uit om plaats te maken voor een gezonde Vlaamse reflex.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
#683 | |
|
|
jeps dat klopt... allemaal dommerikken vaak die belgicisten.
|
|
|
|
|
#684 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#685 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als er mensen zijn die de gewoonten hebben met vlaggen te zwaaien, dan weten we ondertussen wel wie deze zijn. Ze geven zelfs kosteloos vlaggen weg. En dan zijn het nog vlaggen, betaald met belastingsgeld. Laatst gewijzigd door system : 27 augustus 2008 om 11:53. |
|
|
|
|
|
|
#686 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Belastingsgeld van diegenen die voor hen gestemd hebben.
|
|
|
|
|
|
#687 | |
|
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#688 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#689 |
|
|
Zit er ook geld van u bij Kim?
Ik dacht dat u nog naar school ging? |
|
|
|
|
|
#690 |
|
|
So? Mijn belastinggeld gaat ook naar het koningshuis, sport, Wallonië, etc etc.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
#691 |
|
Banneling
|
D�*t zal wel. Mijn belastingsgeld zit er ook voor iets tussen. En er is geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt op uw soortgenoten te stemmen. Om maar te zeggen dan 'vlaggenzwaaien' niet eigen is aan de 'belgicisten'.
Laatst gewijzigd door system : 27 augustus 2008 om 12:28. |
|
|
|
|
|
#692 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik studeer inderdaad nog, maar het zijn wel mijn ouders die bijdragen aan dergelijke onzin zonder dat ze ervoor gestemd hebben.
|
|
|
#693 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik studeer inderdaad nog, maar het zijn wel mijn ouders die bijdragen aan dergelijke onzin zonder dat ze ervoor gestemd hebben.
|
|
|
#694 | |
|
Minister
|
Citaat:
heb ik gestemd voor leden van het koningshuis? toch gaan mijn belastigen ernaar toe hé >_> that is life my friend!
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 27 augustus 2008 om 12:43. |
|
|
|
|
|
|
#695 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar gratis vlaggetjes uitdelen die in China (!) werden gemaakt is toch nog iets anders... Dat ze dan tenminste hun vlaggen in eigen land laten maken, dan brengt onze economie nog iets op.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 27 augustus 2008 om 12:43. |
|
|
|
|
|
|
#696 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#697 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#698 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Had u ook bezwaar toen bert bibber zijn boot - kostprijs 2 miljoen euro - in het buitenland ging kopen? Laatst gewijzigd door daiwa : 27 augustus 2008 om 12:54. |
|
|
|
|
|
|
#699 |
|
|
Hah die Kim, eigen volk eerst zegt ze.
|