Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 augustus 2008, 15:03   #21
Ongetemde Leeuw
Gouverneur

Ongetemde Leeuw's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Ongetemde Leeuw
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
soit geen vlaams belanger duidelijk niet iemand die de migrant voorstaat... En ik citeer:
Iemand die de onbeschofte opdringerige migrant idd niet voorstaat. En dat heb ik enkel meegmaakt met Turken of Marokanen. Alle onbeschoften die ik ken van vreemdelingen zijn Islamieten. Maar niet alle Islamieten die ik ken zijn onbeschoft. Dat heb jij gezegd, niet ik,leg me niets in de mond. En tegen bv Georgiers ben ik zeer tolerent (zie ook mij profielpic die hier al staat van voor het goergisch-russich conflict btw)

Citaat:
Uw muil is overigens niet zo beleefd beleefde mensen zeggen uw mond.
Als ze valse beschuldigingen naar hun kop krijgen niet nee.
Oud 26 augustus 2008, 15:05   #22
Ongetemde Leeuw
Gouverneur

Standaard

Sr Telenet flipt door
Oud 26 augustus 2008, 15:40   #23
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Wat een gezever. Een vlag uithangen is een gebruik maken van het recht op vrije meningsuiting en noch de Britse noch de Vlaamse of Belgische regering mag of wil daar iets tegen doen (of is er een decreet gestemd in het parlement misschien?). Volgens mij wordt hier weer van een mug een olifant gemaakt.
Misschien moeten we eens de proef op de som nemen. Een klein sociologisch experimentje.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 15:58   #24
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Misschien moeten we eens de proef op de som nemen. Een klein sociologisch experimentje.

wacht tot volgend jaar , ga dan naar Antwerpen op de Vlaamse feestdag ........... hoeveel Vlaamse Leeuwen zul je dan tegen komen !!!!
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2008, 16:16   #25
Ongetemde Leeuw
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo® Bekijk bericht
wacht tot volgend jaar , ga dan naar Antwerpen op de Vlaamse feestdag ........... hoeveel Vlaamse Leeuwen zul je dan tegen komen !!!!
Jups, Antwerpen heeft nog het meeste vaderlandsliefde voor Vlaanderen. Bij sommigen is dit echter wel als tegenreactie op de migrantenstroom die de eigen cultuur zouden kunnen (/willen) verdringen. Zie ook de massale stemmen voor het VB, waardoor al de rest verplicht is samen te werken (niet dat ik VB ben of zo, ik analyseer gewoon graag)
Oud 26 augustus 2008, 16:17   #26
Ongetemde Leeuw
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
>Wat stel je voor?
Oud 26 augustus 2008, 17:18   #27
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ongetemde Leeuw Bekijk bericht
>Wat stel je voor?
Gewoon een vlag uithangen bij je thuis of op de achterbank van je wagen leggen. Eens zien hoelang dit getolereerd wordt. En als de politie er mij op zou aanspreken dan wil ik zien welke argumenten die boven gaan halen.
Oud 27 augustus 2008, 09:39   #28
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Dat er in de uk druk gepalaverd wordt over de rechten van de moslims, dat wil ik best geloven. Er was zelfs een soort van biskop die pleitte om de moslimwetten (is dat meer dan de sharia ..?) toe te laten passen voor moslims onder mekaar ...

Dat er in Wallonië door de polies een opmerking was over een Vlaamse Leeuwevlag, na klachten van omwonenden, en dat die polies (als ik me goed herinner) zelf afkwam om de uitbuiterstrikolor bij te hangen, dan verwonderde me niet.

Maar dat in Vlaanderen de polies een burger verplicht om zijn vlag te verwijderen, tenzij in omstandigheden (bezoek van le roi en te provokatief dicht bij de belgisistjes of binnen "gooibereik van rotte eieren op de koppen van de leden van de bande de Laeken), dicht nabij een plechtigheid van oud-strijders ...) dan geloof ik pas nadat ik daar verschillende krantenartikelen over gelezen heb.
Want voor zover de wetten in dit (on)land mij bekend zijn, heeft de polies geen poot om op te staan, behalve het voorkomen van rellen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2008, 11:33   #29
Renesse
Minister-President

Renesse's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Enkel in de UK?
Overal eigenlijk, ook in Vlaanderen.
Oud 27 augustus 2008, 15:37   #30
Ongetemde Leeuw
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat er in de uk druk gepalaverd wordt over de rechten van de moslims, dat wil ik best geloven. Er was zelfs een soort van biskop die pleitte om de moslimwetten (is dat meer dan de sharia ..?) toe te laten passen voor moslims onder mekaar ...

Dat er in Wallonië door de polies een opmerking was over een Vlaamse Leeuwevlag, na klachten van omwonenden, en dat die polies (als ik me goed herinner) zelf afkwam om de uitbuiterstrikolor bij te hangen, dan verwonderde me niet.

Maar dat in Vlaanderen de polies een burger verplicht om zijn vlag te verwijderen, tenzij in omstandigheden (bezoek van le roi en te provokatief dicht bij de belgisistjes of binnen "gooibereik van rotte eieren op de koppen van de leden van de bande de Laeken), dicht nabij een plechtigheid van oud-strijders ...) dan geloof ik pas nadat ik daar verschillende krantenartikelen over gelezen heb.
Want voor zover de wetten in dit (on)land mij bekend zijn, heeft de polies geen poot om op te staan, behalve het voorkomen van rellen.
Ze hadden ook geen wettelijke poot om op te staan.
Oud 27 augustus 2008, 16:47   #31
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Het grootste probleem met die vaandelzwaaiers tegenwoordig is dat ze de nationale en regionale vlaggen "gekaapt" hemme.
De gewone mensen en de polies weten da ook.

Het overgrote deel van de middenklasse zal dan ook geen leeuwenvlag of wat dan ook uithangen omdat ze niet met dat "extreem volkje" willen geassocieerd worden en zijn dus te beschaamd om hun identiteit te laten zien.
De politie weet dus ook wel wie die vaandelzwaaiers zijn en zullen daarop proberen te reageren.

De vaandelzwaaiers zelf zullen natuurlijk operen dat hun identiteit en vlag aangevallen wordt door diegenen die ze als hun vijand beschouwen.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2008, 16:53   #32
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Het grootste probleem met die vaandelzwaaiers tegenwoordig is dat ze de nationale en regionale vlaggen "gekaapt" hemme.
De gewone mensen en de polies weten da ook.

Het overgrote deel van de middenklasse zal dan ook geen leeuwenvlag of wat dan ook uithangen omdat ze niet met dat "extreem volkje" willen geassocieerd worden en zijn dus te beschaamd om hun identiteit te laten zien.
De politie weet dus ook wel wie die vaandelzwaaiers zijn en zullen daarop proberen te reageren.

De vaandelzwaaiers zelf zullen natuurlijk operen dat hun identiteit en vlag aangevallen wordt door diegenen die ze als hun vijand beschouwen.
Dit geeft de politie nog geen reden om veralgemenend te zijn. Wie naar voetbal gaat kijken is toch ook niet automatisch een hooligan?
Oud 27 augustus 2008, 17:00   #33
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Ieder met zijn hymne
Ieder met zijn vlag
Ieder in dit landje
zijn eigen feestneusdag...

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2008, 17:15   #34
Ongetemde Leeuw
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Ieder met zijn hymne
Ieder met zijn vlag
Ieder in dit landje
zijn eigen feestneusdag...
Wel jammer dat het van sommigen mag en van anderen niet...
Oud 27 augustus 2008, 17:18   #35
captain jack
Gouverneur

captain jack's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik denk dat dat nog grappige resultaten zou kunnen geven
captain jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2008, 17:48   #36
Ongetemde Leeuw
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door captain jack Bekijk bericht
Ik denk dat dat nog grappige resultaten zou kunnen geven
Moslims die elkaar uitmoorden uit eerwraak, maar het wordt verboden tegen de natuurlijke bevolking. Hmmm.. Interesting

Btw: Wat gebeurt er dan met kruisingen moslim-christen kinderen?
Oud 27 augustus 2008, 17:49   #37
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Enkel in de UK?
In Zweden zijn er ook al moslimstemmen opgegaan om de Zweedse vlag aan te passen: dat kruis is namelijk voor hen een belediging. Want volgens de moslims is hun Jezeke profeet helemaal niet aan het kruis gestorven.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2008, 18:03   #38
captain jack
Gouverneur

captain jack's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ongetemde Leeuw Bekijk bericht
Moslims die elkaar uitmoorden uit eerwraak, maar het wordt verboden tegen de natuurlijke bevolking. Hmmm.. Interesting

Btw: Wat gebeurt er dan met kruisingen moslim-christen kinderen?
Bij doodstraf: halfdood slagen, bij handafhakking: enkel de vingers, ... logisch toch?

Laatst gewijzigd door captain jack : 27 augustus 2008 om 18:03.
captain jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2008, 18:06   #39
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat gebeurt er dan met kruisingen moslim-christen kinderen?
kruisingkinderen tussen een moslimmannetje en een christenvrouwtje zijn natuurlijk MOSLIM: het zijn namelijk ZIJN kinderen.

kruisingen tussen een christenmannetje en een moslimvrouwtje bestaan niet: het vrouwtje wordt geëremoord voordat ze kindjes kan maken.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2008, 18:20   #40
Ongetemde Leeuw
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
kruisingkinderen tussen een moslimmannetje en een christenvrouwtje zijn natuurlijk MOSLIM: het zijn namelijk ZIJN kinderen.

kruisingen tussen een christenmannetje en een moslimvrouwtje bestaan niet: het vrouwtje wordt geëremoord voordat ze kindjes kan maken.
circe =>>> inzicht!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be