![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb alle respect voor alle gelovigen die niet via de macht van het getal (of geweld, maar daar valt het christendom heden ten dage buiten) hun gedachtegoed aan iedereen willen opdringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, dat laten we aan christenen over. Hitler maakte handig gebruik van het al ruimschoots aanwezige antisemitisme dat heerste onder de Duitse christenen om de Jodenvervolging te realiseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verder dan dat ga ik niet. Nu iets anders, waar haalt u het idee vandaan dat ik geweldadig zou zijn? Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Parlementslid
|
![]() [quote=liberalist_NL;3653894]Ik krabbel helemaal niet terug. Mijn standpunt van nu is dezelfde die het altijd geweest is, en als dit niet zo is, citeer maar.
Ik ben niet protestants en het protestantisme kent net zo goed geestelijken. U kunt trouwens van mij aannemen dat ik de Gereformeerde Kerk vele malen erger vind dan de Katholieke, simpelweg omdat de mensen die er lid van zijn er uitzien als levende zombies. En nee, ik zeg dit niet omdat ik intolerant ben, maar omdat ik meelijden met die mensen heb. Toevallig ben ik ook gereformeerd. Blijkbaar weet jij niet zo heel veel van Gereformeerden, want dan zou je ook weten dat er verschillende takken bestaan binnen de Gereformeerde kerk die uiteenlopen van heel zwaar naar heel licht kerkelijk. Je scheert nu wel heel gemakkelijk iedereen over 1 kam. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat maakt niet dat ik iets tegen jou als een persoon heb, ik wens je zelfs veel succes in het jezelf losmaken van je geestensgevangenis; misschien dat je over een paar jaar lacht over de absurditeiten die je vroeger geloofde, die er door je ouders als met een infuus zijn ingebracht. ![]() Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 26 augustus 2008 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Unie der Provinciën;3654232]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zelf na denken is u wellicht even vreemd als pakweg vrijheid tout court. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ziehier de vlag van het Dietse Rijk ! Vroeger had ik eenzelfde vlag met blauw en oranje gemaakt, maar deze vind ik een stuk beter.
![]() Het gelijkt op de vlag van het NSV, maar er is één verschil. ![]() Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 27 augustus 2008 om 18:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Maar die post Preuße, maakt enkel zin wanneer je bedoelt dat Hitler een atheïst was. Waar haal je dat vandaan ? Laat ons aannemen dat mister Adolf Mein Kampf zelf geschreven heeft. Er zijn genoeg passages in Mein Kampf die aantonen dat Hitler was wat jouw klein hartje weigert te geloven. Namelijk een diep religieus figuurtje. Zoals je afgeeft op atheïsten en vrijzinnigen vermoed ik dat ook jij dat religieus spoor in je onderbroek hebt. Willen jullie een walgelijk figuur als Hitler niet in je middens ? Wordt hij daarom maar als een zwarte piet naar de atheïsten doorgeschoven ? Enkele citaten: Citaat:
Wel Preuße, als je geconditioneerd onverdraagzaam vastgeroeste overtuiging nog een klein beetje gezond verstand heeft, dan herzie je jouw feiten zodat ze overeenkomen met de realiteit. De realiteit zal zich niet aan jou aanpassen. Zelfs niet als je misvattingen blijft herhalen en opzeggen zoals een paterke dat doet met 't Onze Vader of een kind met de tafel van 9. Monotoon is een signaal van verveling, niet van geloof.
![]() |
![]() |
#112 |
Minister
|
![]() Waarom zou heel Nederland zich spontaan akkoord verklaren met een vlag die in feite niets meer is dan een Vlaamse leeuw versierd met wat neo-nazi tekens en kleuren?
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een andere draad verkondig je zelf dat aids een straf is om de homosexuelen en promiscue mensen te straffen.
Kortom, Preuts, jij bént de nazi hier.
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop van harte dat u niet bent zoals degene waarin u gelooft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ondertussen was het atheïsche project genaamd Endlösung wel al grotendeels voltrokken. Ook de "parasiet" volgens de vrijzinnigen, Anne Frank, heeft het niet kunnen navertellen. Heimelijk zullen ze en privé er zich wel hebben over verheugd dat dat "insekt" eindelijk "opgeruimd" was, om even de militant vrijzinnige termen te gebruiken.
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#119 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het over uw God, mijn beste. Hij heeft dit te zeggen:
Citaat:
Citaat:
Maar zelfs als Hitler een atheïst was, dan was hij niet gek omdat hij atheïst was, maar ondanks dat hij een atheïst was. Religieuzen voeren geweld echter vaak uit in de naam van hun religie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb trouwens geen enkele reden om een racist te zijn, u kennelijk wel.
|
![]() |
![]() |