![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#721 |
|
Banneling
|
SSSSssSssSSSTTTTtttttttt...niet verder vetellen hé maar de Gordel is eigenlijk een Vlaams Offensief om Brussel te bezetten.
In de plaats van fietsers komen er Vlaamse Panzer Divisies. Zie hier de Gordel! http://nl.youtube.com/watch?v=b-_ixdAzAAY |
|
|
|
|
|
#722 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Morgen vraag ik het na ...
|
|
|
|
#723 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#724 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
De petitie mag alleszins een succes genoemd worden: als we alle dubbels, niet-Lennikenaren (genre Franstaligen en Dansaert-Vlamingen), stemmen die volgens de commentaar een tegenstem zijn, en "zever-stemmen" (genre Frans Kiljon, J. Milquet, en Mark Sist) schrappen, raken ze zeker aan 50 stemmen. |
|
|
|
|
|
|
#725 |
|
Vreemdeling
|
Op een bepaald moment zijn er in Lennik her en der zwarte graffiti opgedaagd, meestal op nogal afgelegen plaatsen zoals achter de sporthal en langsheen de voormalige trambedding. Het ging niet alleen om hakenkruisen maar ook om teksten als "RSCA" en dergelijke. Het lijkt mij hier dus eerder om hooligans of skinheads (hoe noemen ze die types die rond het voetbalstadion tekeer gaan?) te gaan dan om politieke activisten.
Laatst gewijzigd door Frans Kiljon : 29 augustus 2008 om 15:39. Reden: Toelichting |
|
|
|
|
|
#726 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#727 | |
|
|
Het Nieuwsblad
Citaat:
|
|
|
|
#728 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
En voor zover de -nochtans vlijtige- pers tot nu toe heeft meegedeeld, kan men bij het VB niet van omkooppratkijken spreken. Mocht dat wel zo zijn, zou dat allang uitvoerig wereldkondig gemaakt zijn Laatst gewijzigd door kizzy : 29 augustus 2008 om 22:57. |
|
|
|
|
|
|
#729 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#730 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#731 |
|
Vreemdeling
|
Deze namiddag gesignaleerd op de markt van Lennik: de mannen van B Plus, die kleine Belgische vlagjes aan het uitdelen waren. Je kreeg er gratis hun analyse van de huidige politieke actualiteit bij, maar die zal ik jullie besparen.
|
|
|
|
|
|
#732 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#733 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#734 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die mening is wel ondergeschikt aan de wet.
|
|
|
#735 |
|
Burger
|
|
|
|
|
|
|
#736 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#737 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#738 |
|
|
Nu begrijp ik het beter.
Ik vroeg me af waarom juist in Lennik; maar nu zie ik in Knack van 9 april 2008 dat Lennik een gemeente is met slechts 2,5 % werklozen (6de plaats). Typisch dus de reactie van mensen bij wie het momenteel voor de wind gaat en denken dat alle anderen onbenulen zijn. |
|
|
|
|
|
#739 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Wel grappig hoe ze het gemeentehuis bestormden met hun belgische vlag. Ze beginnen dezelfde technieken te gebruiken als TAK, hoe erg ze TAK ook verafschuwen. |
|
|
|
|
|
|
#740 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Lennik voelt de hete adem van de verfransingsdruk. Dilbeek vecht dapper, Sint-Pieters-Leeuw heeft het moeilijk: als de francophonie door die fronten breekt (wat misschien niet lang meer duurt) is Lennik aan de beurt, en Lennik wil zich daar tegen wapenen. Gelukkig, anders staan de Franstaligen binnenkort aan de poorten van Aalst. |
|
|
|
|