![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | ||||||||||||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
overigens wist je: http://en.wikipedia.org/wiki/Albert_..._and_schooling "Lacking a school certificate, he was required to take an entrance examination, which he did not pass, although he got exceptional marks in mathematics and physics." damn wat een dommerik die man ook ![]() Citaat:
En 'gepest' is een relatieve term in zevenkerke nog steeds trouwens maar da's dan ook weer zo van die goedkope zwartmakerij... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Je antwoord op zo een vragen moet formeel zijn "nee" maar ik ben zeker dat moddersmijters van uw soort daar wel een mouwtje aan brijen "als het aan mij lag mevrouw...". Waarom "nee" omdat de kennis van het frans in onze maatschappij van groot belang is... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oooh en stront kerel veel stront ook... ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
en kom nu niet af met die spellingsfouten van mij gij zagevent bon verder zal ik het in deze discussie niet meer nemen hoor want nu komt het moddergooien wss nog meer op gang en ik ben het een klein beetje beu. Het punt is gemaakt. Het gaat u (ja ook die onbeleefderikken hier) goed allen...
Laatst gewijzigd door largo_w : 31 augustus 2008 om 09:07. |
||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja garry...braaf garry hier een snoepje en loop nu spelen garry...
JEP en kom nu niet af met die spellingsfouten van mij gij zagevent ..[/quote]Waarom leert ge het dan niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
|
![]() Citaat:
![]() Als je niks zinnigs te zeggen hebt: zwijg dan!
![]() |
![]() |
#206 | |
|
![]() Citaat:
Ge zijt toch zo'n mafketel! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Trouwens, dit besef je toch deels: DE GAZET VAN ANTWERPEN IS BROL!!! ![]() Maar ......................... waarom koop je het dan nog?? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#207 | ||
|
![]() Bon, na 200 posts van vooral onzin en vuilbekkerij is ons toch nog deze waarheid aan het licht gekomen:
De diensten van H.M.K.Fabiola controleren of allerlei sociale diensten hun werk naar behoren doen, en grijpt in waar nodig. Vaak zijn Haar diensten het enige lichtpuntje in de duistere tunnel voor de zwakkeren in onze samenleving. En in tegenstelling tot wat Jantje zegt krijgt Zij Haar dotatie's niet omwille voor Haar vrijwilligerswerk, neen, die dotatie is er sowieso, echter: zij gebruikt Haar dotatie's juist om de zwakkeren te helpen in hun ellende. Dat is héél mooi, en dit is toch zó weinig geweten. Maar zoals het een echte Hoogadelijke Dame betaamd blijft Zij eenvoudig en laat zich nooit roemen op Haar weldaden. Stil, eenvoudig en steeds op de achtergrond: Noblesse oblige!! Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#208 | |
|
![]() Citaat:
![]() Als ze echt zo instaat voor de armesten, schaf dan haar dotatie af, en laat ze ook van een OCMW leven -zoals de priesterarbeiders indertijd.
![]() |
![]() |
#209 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door kizzy : 31 augustus 2008 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
politici die niet mogen deelnemen aan het beleid op politieke redenen en hun kiezers die niet mogen wegen op het beleid om politieke redenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Trouwens, het is Nederlands en wat duymtje betreft: u maakt een typisch West-vlaamse fout. Uw 'verantwoording' dat het over duym (met ypsilon) ging, heeft totaal geen waarde. Het is de eind-m die u er toe verplicht het verkleinwoord -pje te vormen. Duym is trouwens gewoon de oude schrijfwijze van duim.. De rest van de fouten laat ik vanaf hier maar zo: ik heb nog belangrijker dingen te doen dan de dorpsidioot bijlessen Nederlands via een forum te geven. Ik heb niet de gewoonte mij in te spannen voor een zaak waarin ik niet geloof. En in U geloof ik niet, aldus... Citaat:
2 maten, 2 gewichten... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ouders hebben natuurlijk wel een keuze te maken. Vooreerst biedt ons systeem een inherente keuzemogelijkheid tussen de verschillende netten, tussen de verschillende types en uiteindelijk tussen de verschillende leerpakketten. Er is niets op tegen dat de toezichtbelastende overheid ook de taalkeuze aan de ouders voorlegt (zoals bijvoorbeeld gebeurde in het VSO-systeem). In de belangrijke zaken kiezen trouwens de ouders. Hun keuze is trouwens soeverein tenzij een klassenraad een beperking heeft opgelegd (die evenwel verantwoord - d.i. resultaatbeoordelend - moet zijn en niet onderhevig kan zijn aan willekeur). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er voor werken alvast niet , een land besturen ook al niet , wat dan wel hé ... ![]()
![]() |
![]() |
#218 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In welk jaar zit ge? in 1960?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Banneling
|
![]() Minder arrogant als die koninklijke snullen zal ik wel niet zijn zeker ? Dommer ? Ik spreek persoonlijk perfekt Nederlands én Frans. Dat kan men van die gedegenereerde koninklijke misbaksels niet zeggen. En achterbaks , In nederlands wil dat zeggen, uw gevoelens verstoppen, in het geheim van alles uitsteken, en zeggen. D�*t kunt u mij toch niet verwijten ? Ik zeg toch klaar en duidelijk wat ik denk over deze bende blauwbloedige oplichters, die nog niet eens het recht hebben om hier koning te zijn. Hun titels zijn immers op onrechtmatige wijze verkregen, toens in de jaren 1830 !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |