Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 augustus 2008, 09:03   #201
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Inderdaad, ik kan uitleggen hoe de laatste deliberatie van Filip verliep en welke onrust er toen ontstond. Uit eerste bron heb ik die informatie.
BOOORRRIINGG peet echt da's echt praat tegen de vaak ik hou mij niet bezig met zo een goedkope modder smijt acties. Echt waar "onrust bij de deliberatie" who cares de examens deed hij; hij is gewogen en is voldoende gequoteerd. En dan nog 'van een eerste bron' waarschijnlijk weer zo een eenzijdige lapzwans die je op een vlaggenactie hebt tegengekomen (als je al waarheid verteld)...

overigens wist je: http://en.wikipedia.org/wiki/Albert_..._and_schooling
"Lacking a school certificate, he was required to take an entrance examination, which he did not pass, although he got exceptional marks in mathematics and physics." damn wat een dommerik die man ook
Citaat:
Ik denk trouwens ook niet dat u vroegere medeleerlingen van Filip kent. En dus al evenmin weet hoe fijntjes Filip (en trouwens ook Laurent) tijdens hun jaren in Zevenkerken werden gepest.
zeker... op hetzelfde niveau plaats ik uw "eerste bron" hoor wees gerust...
En 'gepest' is een relatieve term in zevenkerke nog steeds trouwens maar da's dan ook weer zo van die goedkope zwartmakerij...

Citaat:
In de grond geboord... O ja? Door wie dan wel? Of heeft het Paleis een verklaring de wereld ingestuurd? Ik denk dat u er weer eens volop op los fantaseert.
Nope je blijkt gelijk te hebben ik dacht dat Verhofstadt deze roddel al had tegengesproken maar blijkt niet het geval sorry. maar dat maakt hem nog geen grotere waarheid hoor wees gerust. Een goedkope marketingstunt die trouwens (weer) goed lijkt te werken...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miguelito Bekijk bericht
dat is helemaal niet mijn argument, maar wel dat franstaligen het nederlands altijd stiefmoederlijk en met minachting hebben behandeld en behandelen.
De marginaliteit van het belang van het nederlands kan zelf de meest doordreven taalnationalist niet ontkennen. maar u heeft best gelijk dat dat in ons land niet zou mogen... Franstaligen beginnen dat ook te snappen. Trouwens u mag dat veralgemenen achterwege laten hoor niet alle franstaligen bekijken het nederlands met minachting...
Citaat:
Van de Vlamingen wordt gewoon verwacht dat ze frans kunnen,
Dat zal wel zijn. En niet "een beetje" maar heel goed zelf frans maakt deel uit van de geschiedenis van onze regio's en frans is zeer belangerijk in ons staatsverband dus ja de kennis van het frans is belangerijk voor iedere vlaming.
Citaat:
terwijl elke franstalige die nederlands spreekt een adeltitel zou moeten krijgen.
Daaróm hebben franstalien Vlamingen geen lessen te spellen in de kennis van de andere landstaal.
Ze hebben er al heel zeker geen te geven ook niet...

Citaat:
Merkwaardige kronkelredenering toch die u voortdurend aanhoudt. Als een ouder er bewust voor kiest Engels te verkiezen boven Frans om als eerste taal aan zijn kinderen te laten onderwijzen, is dat volgens u "onwil". En zelfs "onkunde".
De ouders hebben die keuze niet te maken als het aan sommigen lag dan moesten hun kinderen gewoon niet naar school. De keuzevrijheid is geen optimaal wapen; in afrika daar hebben ze volledige keuze voor hun kinderen niet per ongeluk is daar een groot deel van de kinderen ongeletterd. Onderwijsinstanties moeten keuzes maken voor de kinderen die bij hen les komen volgen niet de ouders of toch zeker niet op belangerijke zaken.
Citaat:
Schijnbaar zit u ergens vastgeklonken in uw ivoren toren, want u meent dat ouders eigenlijk geen keuzes horen te maken.
Jawel keuzes mogen ze genoeg maken...
Citaat:
U zult wel voorschrijven wat goed is voor de opvoeding van hun kind.
IK??? Ik ga helemaal niks... De samenleving zal dat wel.
Citaat:
Van arrogantie en wereldvreemdheid gesproken. Ouders zijn zich meer dan ooit bewust van de mogelijkheden die de toekomst voor hun kinderen kan bieden. Daarom ook dat ik bij oudercontacten steeds meer ouders de vraag hoor stellen of er geen mogelijkheid bestaat Engels in het lager reeds te geven, naast of in plaats van Frans.
hehe tis weer "ik hoor vaak..."-tijd.
Je antwoord op zo een vragen moet formeel zijn "nee" maar ik ben zeker dat moddersmijters van uw soort daar wel een mouwtje aan brijen "als het aan mij lag mevrouw...". Waarom "nee" omdat de kennis van het frans in onze maatschappij van groot belang is...
Citaat:
Maar goed, zoals al eerder aangestipt, bent u dus als de dood voor de vrije keuze.
Dat ben ik niet ik overschat de mensen gewoon niet...Daarom ook geloof ik niet in referenda en dergelijke. De mens is zo makkelijk corrumpeerbaar die zaken werken niet er moet nog steeds een wet zijn boven alles die de regels aangeeft. Eenmaal de regels aangegeven doet u ernaast wat u wilt maar bepaalde richtlijnen dienen eerst vastgesteld te worden. Onze regels en wetten maken deel uit van onze culturele voorsprong op veel andere culturen. Maatschappijen zonder hebben we al genoeg gekend.
Citaat:
Schijnbaar heeft u er toch niet zo'n goed gedacht van dat de mensen voor het Frans zullen kiezen, ondanks uw voortdurende bewering dat je zonder Frans in België niets kan bereiken.
Dat klopt ik geloof dat mensen kortzichtig kunnen zijn op bepaalde vlakken en eerder zouden kiezen voor engels wat dus niet ten goede komt aan onze maatschappij...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Voor de hypocrieten die nog in koninklijke sprookjes geloven:
http://www.humo.be/cps/rde/xchg/humo...-Humo3199.html
onzen diego gaat van goedkoop naar goedkoper... Van wie ben jij overigens de dubbelnick?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Waarmee hebben die respect verdient ? Dat ze heel die troep profiteurs in hun bloot gat de grens overjagen ! En zonder een rotte euro !
ja hoho...de profiteurs...hoho... Vuile profiteurs zeg ik u.
Oooh en stront kerel veel stront ook...

we zijn weer op drift
Citaat:
Monarchie IS toch totaal achterhaald ? Een koning, dat was de Baas vroeger. Nu hebben die niks meer in de pap te brokkelen, wel spelen ze achter onze rug met ons centen. T'Moet maar eens gedaan zijn. Weg ermee !
De monarchie maakt deel uit van onze culurele rijkdom...het is juist daarom dat het leeuwendeel van de flaminganten er zo graag op gaan spuwen (alle middelen zijn daarvoor goed) ; want het is een belgisch iets...aaaaaah

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Dat wist ik al, allee,... dat ge dat nooit zou beweren van u zelf, niet.
ja garry...braaf garry hier een snoepje en loop nu spelen garry...

Citaat:
Vind jij dat zo belangrijk van goed Frans en Nederlands te kennen?
JEP
en kom nu niet af met die spellingsfouten van mij gij zagevent

bon verder zal ik het in deze discussie niet meer nemen hoor want nu komt het moddergooien wss nog meer op gang en ik ben het een klein beetje beu. Het punt is gemaakt. Het gaat u (ja ook die onbeleefderikken hier) goed allen...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.

Laatst gewijzigd door largo_w : 31 augustus 2008 om 09:07.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2008, 09:13   #202
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Eindelijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2008, 09:15   #203
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

ja garry...braaf garry hier een snoepje en loop nu spelen garry...

JEP
en kom nu niet af met die spellingsfouten van mij gij zagevent

..[/quote]Waarom leert ge het dan niet?
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2008, 09:19   #204
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
OMG Wilde gij nu écht zeggen dat die vunzige stomme commentaren door jou geuit in de talrijke topics over diverse onderwerpen omtrent Het Paleis nu niet voor te lullen waren maar dat je dat gewoon méénde?? Ik sta perplex!!
Goed, dat was de bedoeling.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2008, 11:06   #205
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alias de Griezelmummie from Hellgium ja !
Geen rotte euro verdienen die paljassen van het Paleis van Laeken !
Dat zijn dus 10 posts achtereen waar jij je domheid, achterbaksheid en arrogantie etaleert.

Als je niks zinnigs te zeggen hebt: zwijg dan!
Oud 31 augustus 2008, 11:09   #206
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Heel juist. Vandaar dat Ludwig ll van Beieren niet heeft willen huwen. Hij had het voorbeeld van zotte Otto, zijn broer, en zelf was hij ook al niet 100% bij zijn verstand. Leefde duidelijk ook in een sprookjeswereld.

Ooit las ik in de gazet van Antwerpen een artikel over Ludwig ll en daarin vertelde ze dat zijn geliefde de Keizerin Sisi van Oostenrijk was. Bij de Gazet van Antwerpen zijn ze al even zot alsdat Otto zelf was want Sisi was zijn tante. Daaraan zie je dat ge van de gazetten maar één ding mag voor juist beschouwen van alles wat er in staat, en dat is de prijs van de krant.

Ge zijt toch zo'n mafketel!

Trouwens, dit besef je toch deels: DE GAZET VAN ANTWERPEN IS BROL!!!

Maar ......................... waarom koop je het dan nog??
Oud 31 augustus 2008, 11:24   #207
MaGNiFiCaT

Standaard

Bon, na 200 posts van vooral onzin en vuilbekkerij is ons toch nog deze waarheid aan het licht gekomen:

De diensten van H.M.K.Fabiola controleren of allerlei sociale diensten hun werk naar behoren doen, en grijpt in waar nodig.

Vaak zijn Haar diensten het enige lichtpuntje in de duistere tunnel voor de zwakkeren in onze samenleving.

En in tegenstelling tot wat Jantje zegt krijgt Zij Haar dotatie's niet omwille voor Haar vrijwilligerswerk, neen, die dotatie is er sowieso, echter: zij gebruikt Haar dotatie's juist om de zwakkeren te helpen in hun ellende.

Dat is héél mooi, en dit is toch zó weinig geweten. Maar zoals het een echte Hoogadelijke Dame betaamd blijft Zij eenvoudig en laat zich nooit roemen op Haar weldaden. Stil, eenvoudig en steeds op de achtergrond: Noblesse oblige!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Weet je, als gewone burger lachen de staatsambtenaren je gewoon in je gezicht uit. En als Belgische staatsburger sta je daar gewoon machteloos tegenover.
De diensten van Koningin Fabiola kunnen echter een staatsambtenaar laten ontslagen, of een instelling doen uitsluiten van bepaalde vergoedingen voor hun werking.
En daar zit dus de macht van die diensten, zij hebben de middelen en mogelijkheden om een ambtenaar of instelling te laten bestraffen voor luiheid en slechte werking, een gewone burger heeft dit niet.
Citaat:
Vaak gebruiken de OCMW's haar en haar diensten zelfs om andere staatsinstellingen aan het werken te krijgen.

OCMW's staan machteloos tegenover belastingsdiensten, kinderkassen, ziekenfondsen, RVA, sociale woningdiensten en noem maar op. Allemaal diensten die de OCMW's zelfs gewoon in hun gezicht uitlachen en hen droogweg zeggen dat zij werken volgens hun planningen en niet volgens die van de gedupeerden of OCMW's, Maar eens Koningin Fabiola haar diensten zich er mee gaan bemoeien, dan kunnen die plots wel werken zoals het hoort.

Zo heeft mijn zuster meer dan 18 maanden moeten lopen om haar kindergeld niet in orde te krijgen, ze vroegen op de kinderkas steeds nieuwe en andere papieren. Zelfs de OCMW voorzitter van haar gemeente werd door de kinderkas wandelen gestuurd, tot deze Koningin Fabiola inschakelde, toen kon het plots wel allemaal binnen de week en bleken ze reeds van in het begin alle nodige papieren te hebben.
Ze zaten alleen in het verkeerde dossier bij de kinderkas.
Kindergeld voor 3kinderen van een alleenstaande moeder is niet niks hoor.
Het ging over meer dan 500€ per maand.
Oud 31 augustus 2008, 12:08   #208
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bon, na 200 posts van vooral onzin en vuilbekkerij is ons toch nog deze waarheid aan het licht gekomen:

De diensten van H.M.K.Fabiola controleren of allerlei sociale diensten hun werk naar behoren doen, en grijpt in waar nodig.

Vaak zijn Haar diensten het enige lichtpuntje in de duistere tunnel voor de zwakkeren in onze samenleving.

En in tegenstelling tot wat Jantje zegt krijgt Zij Haar dotatie's niet omwille voor Haar vrijwilligerswerk, neen, die dotatie is er sowieso, echter: zij gebruikt Haar dotatie's juist om de zwakkeren te helpen in hun ellende.

Dat is héél mooi, en dit is toch zó weinig geweten. Maar zoals het een echte Hoogadelijke Dame betaamd blijft Zij eenvoudig en laat zich nooit roemen op Haar weldaden. Stil, eenvoudig en steeds op de achtergrond: Noblesse oblige!!
Wat uiteraard dikke zever is. Na met de grootste kolenschop het geld naar binnen gehesen te hebben gaat ze er een paar kruimels ervan afstaan aan diegenen die het echt nodig hebben. En wij moeten daar nog blij mee zijn?

Als ze echt zo instaat voor de armesten, schaf dan haar dotatie af, en laat ze ook van een OCMW leven -zoals de priesterarbeiders indertijd.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2008, 14:54   #209
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Wat uiteraard dikke zever is. Na met de grootste kolenschop het geld naar binnen gehesen te hebben gaat ze er een paar kruimels ervan afstaan aan diegenen die het echt nodig hebben. En wij moeten daar nog blij mee zijn?

Als ze echt zo instaat voor de armesten, schaf dan haar dotatie af, en laat ze ook van een OCMW leven -zoals de priesterarbeiders indertijd.
Dat ze, diepgelovig katholiek als ze is, een voorbeeld neemt aan wat in de Bijbel geschreven staat: ALLES afgeven zoals Job. Maar d�*n is ze net weer niet diepgelovig genoeg hé...

Laatst gewijzigd door kizzy : 31 augustus 2008 om 14:54.
kizzy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2008, 14:57   #210
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
...De persoon die door Fabiola voorzien was als haar opvolger, is onbetrouwbaar gebleken en dus van de lijst als opvolger geschrapt.
Na haar dood, zullen deze diensten dus vermoedelijk verdwijnen en zal de ellende in dit land idd een enorme groei kennen.
terugbetalingen van Belastingen die blijven liggen om politieke redenen, kindergelden die achterblijven om politieke redenen,
riziv uitkeringen die niet in orde geraken om politieke redenen,
leefloners die niet aan jobs geraken om politieke redenen,
mensen die niet aan een sociale woning geraken om politieke redenen,

enz...
U vergeet nog twee grote groepen:
politici die niet mogen deelnemen aan het beleid op politieke redenen
en
hun kiezers die niet mogen wegen op het beleid om politieke redenen.
Oud 31 augustus 2008, 15:06   #211
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Na tweehonderd berichten valt er geen enkele post te vinden waar dat "aan het licht komt". U noch anderen hebben kunnen aantonen wat Fabiola's werk nu eigenlijk concreet inhoudt. Nog veel minder hebben we van uw hand kunnen lezen dat dit naar behoren gebeurt. Ook is nergens gebleken hoe iemand van de koninklijke familie die geen enkel grondwettelijke taak en bevoegdheden heeft, ook maar enigszins kan ingrijpen in de door de overheid vastgelegde procedures. Indien dit trouwens waar zou zijn, maakt Fabiola zich schuldig aan willekeur en oneigenlijk gebruik van haar invloed. Juist de gelijkheid van de burger is een basiselement in onze wetgeving die evenwel aangetast wordt, mochten leden van de koninklijke familie allerlei gunsten verlenen aan bepaalde personen (en dus die ontzeggen aan wie geen beroep op bijvoorbeeld Fabiola doet).
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2008, 15:08   #212
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Ik schrijf vaak spellingsfouten het maakt mij helemaal niet uit hoe ik iets schrijf eigenlijk (met wat meer moeite kan ik foutloos schrijven maar in die moeite heb ik hier helemaal geen zin).
Maar het maakt u wel uit hoe een ander schrijft.

Trouwens, het is Nederlands en wat duymtje betreft: u maakt een typisch West-vlaamse fout. Uw 'verantwoording' dat het over duym (met ypsilon) ging, heeft totaal geen waarde. Het is de eind-m die u er toe verplicht het verkleinwoord -pje te vormen. Duym is trouwens gewoon de oude schrijfwijze van duim..
De rest van de fouten laat ik vanaf hier maar zo: ik heb nog belangrijker dingen te doen dan de dorpsidioot bijlessen Nederlands via een forum te geven. Ik heb niet de gewoonte mij in te spannen voor een zaak waarin ik niet geloof. En in U geloof ik niet, aldus...

Citaat:
nope ik ken geen profs maar mensen die met hem op school zaten... Die waren dus ook niet aanwezig op deliberaties. medeleerlingen die hij trouwens nu nog bij naam kent...DE DOMMERIK.
Van horen zeggen, dus. Even kijken wat u in post 154 nog schreef:
Citaat:
ok u niet gelaten... het is prietpraat. Wat u weet van "een vriend/in die..." interesseert me ook zo weinig. het is gek hoeveel keer ik dat al hoorde "ik heb horen zeggen" etc.
2 maten, 2 gewichten...
Oud 31 augustus 2008, 15:11   #213
kizzy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Jan, het is nogal evident dat men als Belg het Frans machtig is. want zonder moet je nooit denken te kunnen solliciteren in serieuze jobs in brussel en Wallonië. Het getuigt van grote domheid om het belang van de Franse taal helemaal te minimaliseren. Ik ga er meteen bijzeggen dat het ook heel belangrijk is dat men als Franstalige in Beligië maar beter zijn Nederlands kent, en ik vind dat in de Franstalige scholen daar serieus werk moet van gemaakt worden. En het besef zit er al bij in bij de Franstaligen.

Persoonlijk vind ik het belangrijker dat Vlaamse kinderen in het lager al geconfronteerd worden met het Frans dan met het Engels: het Engels is een germaanse dus veel makkelijkere taal om aan te leren dan de romaanse taal Frans.
Het is belangrijk dat kinderen zowel een romaanse als germaanse taal kunnen, zodat zij na het lager makkelijker nog meerdere talen kunnen aanleren.
CaTJe, ere wie ere toekomt. U bent er uiteindelijk in geslaagd één post te plaatsen die niet alleen steek houdt, maar waarbij ik me ook echt kan aansluiten. Jammergenoeg hervalt u in de volgende posts alweer in uw gebruikelijke geraaskal...
Oud 31 augustus 2008, 15:11   #214
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De ouders hebben die keuze niet te maken als het aan sommigen lag dan moesten hun kinderen gewoon niet naar school. De keuzevrijheid is geen optimaal wapen; in afrika daar hebben ze volledige keuze voor hun kinderen niet per ongeluk is daar een groot deel van de kinderen ongeletterd. Onderwijsinstanties moeten keuzes maken voor de kinderen die bij hen les komen volgen niet de ouders of toch zeker niet op belangerijke zaken.
U ben echt wel niet op de hoogte van onze onderwijswetgeving, dunkt me. In België is er immers geen schoolplicht, slechts leerplicht. Ouders mogen hun kinderen dus gerust en overeenkomstig de wet thuis houden en er aldaar onderricht geven. Het departement Onderwijs van de Vlaamse Gemeenschap heeft trouwens enkele inspecteur die belast zijn met de controle van dat thuisonderwijs.

Ouders hebben natuurlijk wel een keuze te maken. Vooreerst biedt ons systeem een inherente keuzemogelijkheid tussen de verschillende netten, tussen de verschillende types en uiteindelijk tussen de verschillende leerpakketten. Er is niets op tegen dat de toezichtbelastende overheid ook de taalkeuze aan de ouders voorlegt (zoals bijvoorbeeld gebeurde in het VSO-systeem). In de belangrijke zaken kiezen trouwens de ouders. Hun keuze is trouwens soeverein tenzij een klassenraad een beperking heeft opgelegd (die evenwel verantwoord - d.i. resultaatbeoordelend - moet zijn en niet onderhevig kan zijn aan willekeur).
Oud 31 augustus 2008, 15:13   #215
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
IK??? Ik ga helemaal niks... De samenleving zal dat wel.
In toenemende mate toont de evolutie van onze maatschappij dat Engels een belangrijkere speler wordt dan het Frans.
Oud 31 augustus 2008, 15:19   #216
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
In Brussel moet je om postbode te worden een examen afleggen in de beide landstalen. Om directeur te worden is het genoeg dat je Frans alleen spreekt. Zo is het al altijd geweest. En dan zullen we nog maar zwijgen over de verloningen.
En hoe hoger je op de ladder kruip, hoe minder Vlaams van u verwacht word te kennen. Om dan bij de koning terecht te komen, dewelke doodserieus verklaart voor de TV dat zijn vrouw bevallen is van "een vrouwtje".
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2008, 15:20   #217
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bon, na 200 posts van vooral onzin en vuilbekkerij is ons toch nog deze waarheid aan het licht gekomen!
Maar nu weten we nog steeds niet wae ze doen om dat geld te VERDIENEN ....
Er voor werken alvast niet , een land besturen ook al niet , wat dan wel hé ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2008, 15:23   #218
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In toenemende mate toont de evolutie van onze maatschappij dat Engels een belangrijkere speler wordt dan het Frans.
wordt?

In welk jaar zit ge? in 1960?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2008, 15:28   #219
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat zijn dus 10 posts achtereen waar jij je domheid, achterbaksheid en arrogantie etaleert.

Als je niks zinnigs te zeggen hebt: zwijg dan!
Minder arrogant als die koninklijke snullen zal ik wel niet zijn zeker ? Dommer ? Ik spreek persoonlijk perfekt Nederlands én Frans. Dat kan men van die gedegenereerde koninklijke misbaksels niet zeggen. En achterbaks , In nederlands wil dat zeggen, uw gevoelens verstoppen, in het geheim van alles uitsteken, en zeggen. D�*t kunt u mij toch niet verwijten ? Ik zeg toch klaar en duidelijk wat ik denk over deze bende blauwbloedige oplichters, die nog niet eens het recht hebben om hier koning te zijn. Hun titels zijn immers op onrechtmatige wijze verkregen, toens in de jaren 1830 !
Oud 31 augustus 2008, 15:30   #220
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:

Deze schijnheilige trut (de Griezelkoningin Fabiola) laat "haar" liefdadigheidswerk opknappen door door ons betaalde knechten, en met ons geld...Wat een verdienste !
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be