![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Jaja, alsof we nog niet "ondervonden" hebben wat 5min politieke moed betekend. Ook niet "we stappen niet in een regering zonder splitsing van BHV". LDD is tot het tegendeel bewezen wordt het enige alternatief voor vlaanderen. Dat er mee te "werken" valt bewijst het feit dat er (nog) geen cordon sanitaire rond is. De vlaamsche strijd is enkel een kreet in de woestijn geworden. Je moet dat slimmer aanpakken. De walen zijn geen kiekens hé. Die zijn als kindjes die jarenlang snoep krijgen. Hen opeens alle snoepjes afpakken is niet slim. Daar komt een revolte van. Citaat:
Laatst gewijzigd door kaptenkirk : 31 augustus 2008 om 08:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 31 augustus 2008 om 09:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Partijlid
|
![]() Vriend, je verdedigd je overtuiging, dat respekteer ik. Maar denk eens over het volgende na. Wat heeft het VB al bereikt? Waarom zakken ze steeds verder weg (recente peilingen). Waarom verlaat je kapitein (vanhecke) het zinkend schip? Waarom springen zelfs jullie ratten (overlopers) overboord?
Waar rook is, is vuur. LDD is in jullie ogen misschien minder vlaams, maar het is een cruiseschip aan het worden, die voorlopig in alle havens mag aanmeren. VB heeft enkel zijn thuishaven (cordon sanitaire). |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. De ratten gaan inderdaad naar LDD, de rest blijft bij het VB. 3. Wat de peilingen betreft: het VB blijft stabiel in de peilingen, en bovendien zijn peilingen maar tijdelijk. Citaat:
Van zodra ge in dit land wérkelijk dingen wilt veranderen (Vlaanderen onafhankelijk maken, dus), wordt ge achter een cordon gestopt. LDD zal mee mogen doen met het Belgische establishment, zolang de dingen niet wezenlijk in vraag gesteld worden. Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 31 augustus 2008 om 09:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Partijlid
|
![]() De (nabije) toekomst zal dat uitwijzen. VB heeft ook ne sterk programma (die ze meermaals aangepast hebben), maar behalve aan oppositie doen, kunnen (mogen) ze niet meer doen.
Wie of wat garandeert mij dat het VB, eens aan de macht, anders is en niet verwordt wat het NVA en co geworden is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() JMDD draait met de wind gelijk ne molen :/ In Vlaanderen zegt hij één ding, en in Wallonië (op den rtbf) verkondigt hij het tegengestelde. uw partij zou beter ne nieuwe voorzitter kiezen...
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
JMDD is geen jassendraaier. Waarom de walen nu al de gordijnen injagen? Die man pakt het gewoon slim aan. Daarin verschilt het LDD. Met extremisme bereik je in dit kutland nix. Neem nu BDW, zegt die ook nie elke week iets anders? Over echte jassendraaiers gesproken. Pas op, NVA en BDW bedoelen het goed. Bravo, maar ze moeten godverdomme van die kuttsjeven weg. Ne grote stoemiteit is da geweest om met die pilaarbijters in zee te gaan. Ik hoop dat jullie in september de stekker eruit trekken, anders wordt volgend jaar het kind met het badwater weggegooid. Is jullie natte droom, me dunkt. Helaas, het VB samen met het NVA maken eerder kans om op te lossen in het niet. Er is nog plaats bij de LDD hoor. Laatst gewijzigd door kaptenkirk : 31 augustus 2008 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Minister
|
![]() ik hoop ook dat de stekker eruit gaat ze
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Partijlid
|
![]() Nog nergens van. Ik stel alleen dingen vast (zie hierboven). Is de LDD in luis in de VB pels misschien? Eerst vragen jullie een Forza Flandria en na onze njet moeten we maar beter verdwijnen? Zo maak je geen vrienden hé.
Jullie "ratten" steken intellectueel een kopje boven het VB gemiddelde, daarom grijpen ze hun kans om eindelijk (dank u LDD) politiek iets te bereiken. Binnen het VB is er al lang geen plaats meer voor democraten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Partijlid
|
![]() Alleen jammer dat niet je hele tekst onderaan mijn signatuur verschijnt. Maar ja, JIJ ben t met deze zever begonnen hé.
Wordt volwassen man.
![]() |
#115 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uw onderschrift toont enkel aan dat degenen die van het VB naar Dedecker overstappen, 'gekken' zijn. Dat beseft ge toch wel, hoop ik? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Die signature van jou is een rechtstreekse aanval op mijn persoon en op de LDD.
![]() |
![]() |
#117 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hebt ge nog iets zinnigs te vertellen? Zo niet, is deze discussie voor mij afgelopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha, en wat ga je met die anti-vlaamsen doen? Abtransportieren ins KZ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoals Belgie deed met de Vlamingen bedoelt u?
|
![]() |
![]() |