![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Prime HD
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen D
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() heeft de vorige bewoner de kabel laten afsluiten ? ( meestal gebeurt dat niet als de volgende bewoner binnen de 6 weken arriveert )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen wie heb je het?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn er eigenlijk nog zenders te ontvangen met een antenne ???
'k Heb nog zo'n klein tv'tje staan met enkel een antenne dat altijd in m'n vrachtwagen stond ... ![]()
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Vorige bewoner keek geen TV. Er is wel zo'n kabel-stopcontact.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had ook zo'n klein tv'tje maar dat is nu weg ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Analoog via antenne gaat blijkbaar uit de lucht eind dit jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jammer , 't was echt den "top of the bill" toen ik die kocht ... Toen was dat grote mode ... Mja , toen ... ![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij dig.tv hoort dit:
De nieuwe dvd-standaard Blu-ray is over twee jaar een massaproduct. Met nieuwe, goedkopere afspeelapparaten, een grotere aandacht voor de technologie in de winkels en de verhuur van spelers moet de gewone consument worden overtuigd van de superieure kwaliteit van het product. Dit zei Frank Simonis, namens Philips de belangrijkste pleitbezorger van Blu-ray, op de elektronicabeurs IFA in Berlijn. Blu-ray is een van de belangrijkste onderwerpen op de IFA, waar elektronicaconcerns tot en met woensdag hun nieuwste snufjes tonen. Fabrikanten beloven er met meer Blu-ray-spelers op de markt te komen die de technologie hebben ingebouwd. Filmstudio's willen kijkers overtuigen door meer extra's te bieden bij hun films. Een deel daarvan kan via internet worden opgehaald.
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Satteliet is tegenwoordig zwaar in de mode voor mensen op verplaatsing. Al weet ik niet of je zomaar een schotelantenne op je vrachtwagencabine mag vastvijzen. Ken wel genoeg collega's die elk jaar op vakantie gaan naar pakweg Spanje en hun schotel meenemen. Beetje geschift vind ikzelf, maar goed. Het zal wel aan mij liggen, maar ik hoef geen televisie op reis. Een wereldontvanger radio om wat op de hoogte te blijven van het nieuws is misschien wel interessant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebt ge een foto van hoe zo'n ding eruit ziet. In mijn geval had ik het gewoon over een klein tv'ke, hoor... gene portable toestand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() Zijn er soms ook van die 'draagbare' schotelantennes?
Ik dacht dat ene schotel altijd buiten moest zijn en gemonteerd op dak ofzoiets. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al eens gevraagd om dat te testen nu hij hem buiten vakantieseizoen niet nodig heeft maar eens ik het zelf heb kunnen testen, laat ik je wel wat weten.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 31 augustus 2008 om 18:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
1. Heb ik een digitale TV nodig om te kunnen ontvangen? - Neen, elke TV toestel is geschikt voor sattelietontvangst. Immers, het signaal wordt door de digitale sattelietontvanger omgezet en via een SCART naar de TV gestuurd. De ontvanger kan alle kanalen aan. Dus ofwel via de SCART ofwel via de antenne ingang van je TV. 2. Hoe groot moet de schotel zijn? - Hangt ervan af. Voor ontvangst binnen de BeNeLux van ASTRA volstaat al een schotel van 40cm. Ideaal is 60cm voor ASTRA en 80cm voor HOTBIRD. Men kan wel met 1 schotel beide sattelieten ontvangen. 3. Moet ik belasting betalen als ik een schotel plaats? - Neen, wel is het zo dat de meeste gemeenten vragen dat de schotel zo discreet mogelijk wordt opgesteld om het straatbeeld niet te verstoren. Als U geen eigenaar van de woning bent, is het beter dat U toestemming aan de eigenaar vraagt voor het plaatsen van een schotel. 4. Kan ik zelf de installatie doen? - Een handige Harry moet het lukken. Hou er wel rekening mee dat het afregelen van een schotel precies moet gebeuren. Het is centimeterwerk. Bevraag je vooraf in onze winkel. 5. Kan ik de schotel eender waar plaatsen? - Neen, aangezien ALLE satellieten boven de Evenaar hangen (op 36.000 km hoogte) MOET de schotel naar ZUIDELIJKE richting "kijken". Het zuiden is daar waar 's middags de zon staat. De hoogte is van minder belang. Theoretisch kan de schotel gewoon op de grond geplaatst worden. LET WEL : Er mag GEEN ENKELE hindernis (bomen, palen, dak) voor de schotel staan onder een hoek van 45°. WAAROM SATELIET? Kwaliteit: Digitale televisie via de satelliet biedt een enorm pakket aan digitale radio en televisiekanalen in de hoogste kwaliteit. Digitale televisie via de satelliet is als enige medium met ‘uitstekend’ beoordeeld door de consumentenbonden. Keuze: Via de ASTRA / HOTBIRD satellieten ontvangt u ruim 1000 kanalen geheel gratis. De Nederlandse publieke en de Vlaamse zenders zijn met een TV Vlaanderen smartcard te ontvangen. Voor slechts 8,95 per maand ontvangt u ruim 500 radio en televisiezenders waaronder ook de Nederlandse commerciële zenders. Vanaf 01/07/2007 komen er nog 16 betaalzenders bij in het pakket. Het basisabonnement wordt dan 9,90 per maand. Prijs: De Nederlandse en Vlaamse commerciële zenders ontvangt u al voor 8,95euro per maand. Hiermee is digitale televisie via de satelliet het goedkoopste medium. De eenmalige investering voor de benodigde hardware heeft u al na een jaar terugverdient. Extra mogelijkheden: Digitale televisie via de satelliet biedt ongekende extra mogelijkheden. Bijvoorbeeld vier verschillende programma's tegelijkertijd opnemen op harde schrijf en daarnaast ook nog een programma bekijken. Natuurlijk allemaal in de hoogste kwaliteit. Uw gecertificeerde dealer laat u graag de extra mogelijkheden zien. Conclusie: Digitale televisie via de satelliet biedt de hoogste kwaliteit, de meeste zenders tegen het laagste maandbedrag. Zo, het spreekt voor zich.... Laatst gewijzigd door kaptenkirk : 31 augustus 2008 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Werkt op batterijen , en op de aansluiting van de sigerettenaansteker in auto/vrachtwagen, zowel 12 als 24 volt dus ... 't Heeft altijd goed dienst gedaan , antenne uitschuiven en eender waar ge stond, er was meestal wel een post te vinden ... (Naargelang het land waar ik zat sloeg de taal of de programma's wel eens tegen , maar dat ding hebben opstaan gaf een huiselijk sfeertje in de cabine ...) Nu hebben de meeste internationals al wel een schotelantenne (die kan je ook met een klem aan je spiegel hangen ... Ik had uiteindelijk een laptop gekocht omdat ik daar ook films mee ko�*n zien hé (dvd)...(en je spelletjes spelen ![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je jaarlijks afrekering voor analoog is rond de 150 € Dat word goedkoper eens je een digibox hebt die 150 € word minder door een lagere BTW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |