Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 augustus 2008, 23:35   #1
FDM
Banneling

Standaard het wilde westen ?

'Elf onthoofde lichamen gevonden in Mexico'

moeten wij openstaan voor toeristen uit de ganse wereld en riskeren dat feiten als deze ook bij ons dagelijkse kost worden ?

de zuid-amerikaanse zeden zijn niet de onze
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2008, 10:50   #2
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FDM Bekijk bericht

moeten wij openstaan voor toeristen uit de ganse wereld en riskeren dat feiten als deze ook bij ons dagelijkse kost worden ?

Die van Dutroux wél?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2008, 14:29   #3
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Nee, alleen Vlaams-Brabanders mogen voortaan nog Vlaanderen bewonen en bewandelen. Alle andere volksvreemde types zijn gevaarlijke, mensen-onthoofdende psychopathische gekken.

Zo is dat. En als ge niet met mij akkoord zijt hak ik iets van uw lijf, met een bot mes. Eender wat. Het gaat om het hakken.

Laatst gewijzigd door C2C : 31 augustus 2008 om 14:43.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2008, 14:44   #4
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Trouwens, vermoedelijk zijn deze slachtpartijen, net zoals de befaamde moorden in Ciudad Juarez, het werk van blanke Angelsaksische Amerikaanse moord-toeristen, die in Mexico hun lusten gaan botvieren in het weekend.

Want vergeet het niet, de meest gestoorde moorden op dat continent zijn altijd het werk van blanke protestantse Angelsaksen. Ga maar na.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2008, 20:58   #5
Den Ardennees

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Nee, alleen Vlaams-Brabanders mogen voortaan nog Vlaanderen bewonen en bewandelen. Alle andere volksvreemde types zijn gevaarlijke, mensen-onthoofdende psychopathische gekken.

Zo is dat. En als ge niet met mij akkoord zijt hak ik iets van uw lijf, met een bot mes. Eender wat. Het gaat om het hakken.
ga jij maar snel naar Cuba wonen, of Noord-Korea
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2008, 21:42   #6
FDM
Banneling

Standaard

Die van Dutroux wél?

er is al miserie veroorzaakt door het eigen volk , zonder dat we nog wat zotten gaan invoeren
Oud 31 augustus 2008, 21:46   #7
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Die van Dutroux wél?
Neuh. Maar die durven ze wél oppakken ...
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2008, 21:47   #8
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Mexico is geen deel van zuid Amerika. Maar het is inderdaad een van de gevaarlijkste landen van latijns amerika, een feit dat lange tijd geen aandacht kreeg in de 'westerse' pers. Daarvoor moesten eerst meer dan honderdduizend mexicanen de straat op voor de derde keer of zo. Mexico steekt ook colombia naar de kroon als het gevaarlijkste land van het continent om aan journalistiek te doen. 8 gedode journalisten vorig jaar als ik me goed herinner. Daar zal je 'reporters zonder grenzen' niet over horen klagen nochthans. Die wachten waarschijnlijk tot er een journalist vermoord wordt in Venezuela voordat hun verontwaardiging vorm aanneemt. Idem voor de Europese pers.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 31 augustus 2008 om 21:56.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2008, 21:51   #9
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Want vergeet het niet, de meest gestoorde moorden op dat continent zijn altijd het werk van blanke protestantse Angelsaksen. Ga maar na.
Dat lijkt me semi-racistische 'zever'. Heeft u daar een bron van? (om deze vaak terugkerende vraag op dit forum, soms gebruikt als dooddoener, ook maar eens te stellen)

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 31 augustus 2008 om 21:52.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2008, 21:55   #10
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Mexico is geen deel van zuid Amerika. Maar het is inderdaad een van de gevaarlijkste landen van latijns amerika, een feit dat lange tijd geen aandacht kreeg in de 'westerse' pers. Daarvoor moesten eerst meer dan honderdduizend mexicanen de straat op voor de derde keer of zo. Mexico steekt ook colombia naar de kroon als het gevaarlijkste land van het continent om aan journalistiek te doen. 8 gedode journalisten vorig jaar als ik me goed herinner. Daar zal je 'reporters zonder grenzen' niet over horen klagen nochthans.
Ik weet het, ik reisde drie weken alleen rond in Yucatan. De armoede is er ongelofelijk op sommige plaatsen, het analfabetisme ook. In een dorp maar enkele mensen tegenkomen die Spaans kennen bvb.
Oud 31 augustus 2008, 22:00   #11
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:

Een mes? Meer dan een zelfgemaakte silexbijl mag jij niet hebben!
Oud 1 september 2008, 15:48   #12
FDM
Banneling

Standaard

'Vijf vrouwen zijn in het zuidwesten van het islamitische Pakistan levend begraven omdat zij hun toekomstige echtgenoten zelf wilden uitzoeken.
de vrouwen, waaronder drie tieners, zouden eerst zijn beschoten en terwijl ze nog ademden in een graf gegooid en toegedekt met aarde.

zullen we nog wat van die gekken naar hier halen ??
Oud 1 september 2008, 18:30   #13
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Trouwens, vermoedelijk zijn deze slachtpartijen, net zoals de befaamde moorden in Ciudad Juarez, het werk van blanke Angelsaksische Amerikaanse moord-toeristen, die in Mexico hun lusten gaan botvieren in het weekend.

Dit is u waarschijnlijk ingegeven na het bekijken van films zoals "Bowling for Columbine". Wist u dat in Guatemala er zich een ernstig probleem stelt inzake het quasi straffeloos vermoorden en verkrachten van vrouwen?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be