Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 augustus 2008, 19:45   #20001
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Hier, speciaal voor nieuwe sceptici, copy paste dit maar even voor uw geregeld bezoek aan deze draad. Meer hebben jullie niet. Hoeven jullie bij jullie volgend bezoek niet meer een klerenkast aan argumenten uit te halen...

Citaat:
NWO BESTAAT NIET omdat shapeshiftende reptielen (nog) niet bewezen zijn.
Case closed.
En Havana, buiten het vermelden van shapeshiftende reptielen, heeft u ten minste wel begrepen waarover Icke het had? Ik vermoed van niet.

Laatst gewijzigd door eti1777 : 23 augustus 2008 om 19:47.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2008, 15:16   #20002
Havana
Europees Commissaris

Havana's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Havana Bekijk bericht

Ok, heeft hij ook niet eens beweerd dat er 'geest-soldaten' bestaan?
Of, 'mind control' via gsm's...
...
Hier kunnen ze blijkbaar slecht met kritiek om...

Kan iemand bovenstaande beweringen van Icke bewijzen?
Voor de verandering een keer MET argumenten misschien?
Havana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2008, 15:57   #20003
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Maurice Lippens in Knokke
op no 13
http://www.archivesolidaire.org/scri...ABK&obid=24585

Van Thillo is eigenaar van de persgroep
HLN de Morgen dag allemaal edm

De zaak zou ergens 21 aug terug voor komen?
http://www.nwo-info.nl/2008/07/31/mi...-beestenbende/

Laatst gewijzigd door Babylonia : 24 augustus 2008 om 16:23.
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2008, 16:06   #20004
radnip
Banneling

Standaard

Citaat:
Hier kunnen ze blijkbaar slecht met kritiek om...

Kan iemand bovenstaande beweringen van Icke bewijzen?
Voor de verandering een keer MET argumenten misschien?

Goh, slecht met kritiek om?

Je blaat een beetje in het rond op een manier die veraadt dat je over het onderwerp TOTAAL GEEN KAAS HEBT GEGETEN!

kennelijk ken je niet de 'cell from hell' en in je stompzinnige gecondioneerde reflex probeer je je achterlijkheid voor te laten doen als intellectualimse , wat, als je de boel echt onderzocht had, eigenlijk een vermomde vorm van dogmatisme is!
(btw je weet zeker ook niet dat de meeste 'sceptici' verenigingen betaald werden door de OSI?)

en bewijs??? wat voor bewijs?? ik durf te wedden dat als het voor je neus gebeurt, je nog zal zeggen dat het een goocheltruc is!.
Je weet het nog niet, maar dankzij o.m. het Tavistock instutuut, bent U dichgetimmerd in uw brein en verhard in uw hart.Jammer, maar het is wel zo,

Kijk je hebt recht op je eigen mening, en 'wij' ook!

Maar ik lach je in je gezicht uit als je op autoritaire toon iets zegt waar je sbsoluut niks van weet!

Begin eens te lezen en te spitten en kom over 2 jaar terug, want wat je nu doet is echt puberaal, but then again, mischien ben je nog puber.

succes
radnip is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2008, 16:10   #20005
radnip
Banneling

Standaard

Dus vertel me eens welk boek, welke lezing, of welke video ga je eerst bekijken?

Laatst gewijzigd door radnip : 24 augustus 2008 om 16:21.
Oud 24 augustus 2008, 16:14   #20006
Havana
Europees Commissaris

Standaard

Zo kan je een simpele vraag ook ontwijken.
Oud 24 augustus 2008, 16:18   #20007
radnip
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo kan je een simpele vraag ook ontwijken.
waaom doe je je zo dom voor?
over iets waar je NIKS van weet, kan je ook niet oordelen of het simpel is of niet.

Je luistert niet, je onderzoekt niet en je legt niet uit wat jij als bewijs zou zien, en dan nog hou je geen rekening met het zeer grote verschil in woorden en daden.

Open je geest eens, en je hart
Oud 24 augustus 2008, 16:25   #20008
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Zet um op Radnip
Je maakt een mooi entree!

hij weet vast niet wat Tavistock is....

Laatst gewijzigd door Babylonia : 24 augustus 2008 om 16:26.
Oud 24 augustus 2008, 16:31   #20009
Havana
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het klopt toch wat ik zeg, of niet soms?

Dat er kartels, complotten etc bestaan, geloof ik best; maar daar gaat hij een brug te ver.

En dat bedoel ik nu juist: dat het blijft bij beweringen, maar dat de bewijzen vaak ontbreken...
Ik heb de indruk dat enkel Straddle mijn stelling ernstig neemt. Er voelen zich hier enkelen aangevallen om dat ik dingen in twijfel trek. Belachelijk gewoon.
Oud 24 augustus 2008, 16:42   #20010
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik heb de indruk dat enkel Straddle mijn stelling ernstig neemt. Er voelen zich hier enkelen aangevallen om dat ik dingen in twijfel trek. Belachelijk gewoon.
Kijk misschien eerst eens naar de manier waarop je hier probeerde te "discussiëren" alvorens je de schuld op ons schuift.

Ondertussen ben je al naar een andere thread gelopen om ons daar belachelijk proberen te maken, en hier kom je vragen of we u alstublief serieus nemen?

Triestige vertoning ze makker.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2008, 17:10   #20011
Havana
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radnip Bekijk bericht
waaom doe je je zo dom voor?
over iets waar je NIKS van weet, kan je ook niet oordelen of het simpel is of niet.

Je luistert niet, je onderzoekt niet en je legt niet uit wat jij als bewijs zou zien, en dan nog hou je geen rekening met het zeer grote verschil in woorden en daden.

Open je geest eens, en je hart
onderzoek? Ik vraag me echt af of jij wel weet wat 'onderzoek' wil zeggen.
In deze draad lopen nog enkele types rond, die David Icke, Alex Jones en consoorten onderbrengen als onderzoekers. Het aantal dubieuze websites en artikelen dat hier reeds is aangehaald is niet meer te tellen.

Of, heb jij misschien reeds een onderzoek gedaan naar mind-control via mobiele telefoons?
Oud 24 augustus 2008, 17:14   #20012
André de Hollander
Minister

André de Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Zet um op Radnip
Je maakt een mooi entree!

hij weet vast niet wat Tavistock is....
De Rentree van Pindar is maar kort. Wat wordt zijn volgende naam?
André de Hollander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2008, 21:09   #20013
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Kuchinich weet het goed te brengen wat er aan de hand is
Wat hij zegt geld ook voor ons
Wake up America!
Wake up Europe!
http://argusoog.punt.nl/?id=416206&r=1&tbl_archief=&

De terreur regeert.
Van de week is op een anoniem telefoontje een arabische persoon uit een vliegtuig geplukt dat ging opstijgen en zit al twee dagen vast op verdenking van het vliegtuig te willen op blazen.
Het anoniem telefoontje bleek een grap...
Oud 29 augustus 2008, 15:59   #20014
koewachtenaar
Provinciaal Gedeputeerde

koewachtenaar's schermafbeelding

Standaard

Wel wel wel , een nieuw potje iemand?

"Amerikaanse aanval op Iran zeer dichtbij"

29/08/2008 09:50

De Nederlandse krant De Telegraaf zegt te weten dat de Verenigde Staten hebben besloten om met onbemande vliegtuigen doelwitten in Iran te bombarderen. We mogen die aanval zelfs al binnen enkele weken verwachten.

De Telegraaf concludeert dat aan de hand van "goed ingevoerde bronnen" in de omgeving van de Nederlandse inlichtingendienst AIVD. De AIVD heeft volgens de krant de afgelopen jaren een 'ultrageheime' spionagemissie uitgevoerd in Iran.

Infiltrant
Daarbij zou een agent van de inlichtingendienst zijn geïnfiltreerd in de Iraanse nucleaire industrie. De spion werd enkele dagen geleden teruggeroepen "omdat in de VS de beslissing zou zijn genomen binnen enkele weken met onbemande vliegtuigen Iran aan te vallen."

Doelwitten van die aanval zijn nucleaire facaliteiten en militaire installaties. Het Westen maakt zich grote zorgen over het Iraanse atoomprogramma, en dreigt met sancties. Maar Iran geeft geen duimbreed toe en zegt intussen al 4.000 centrifuges draaiende te hebben.

Dreiging
Sterker nog, het islamitische land uit dreigende taal richting Amerika en Israël, en test lange- en middellange afstandsraketten, met wisselend succes.

Toch is het niet waarschijnlijk dat Amerika de aanval zelf uitvoert, meldt de BBC. Amerikaanse generaals raden een aanval af: Amerika raakt dan op te veel fronten tegelijk betrokken.

Oefeningen
Een aanval op Iran zal eerder worden uitgevoerd door Israël, aldus de BBC. De Engelse nieuwszender baseert dat op het gegeven dat de Israëlische luchtmacht de laatste weken geoefend heeft op grootschalige missies.

De Israëlische vice-premier en minister van Transport Shaul Mofaz gaf eerder deze zomer al aan dat wanneer Iran het atoomprogramma niet zou staken, dat militair ingrijpen door Israël "onvermijdelijk zou zijn".
koewachtenaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2008, 20:51   #20015
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Iran heeft het nonprolifiratie verdrag getekend. Wanneer gaat Israel daar zijn krabbel eens onder zetten?

Zuid-Afrika heeft dankzij stevige banden met Israel de kennis gekregen om een eigen atoomwapen te ontwikkelen en heeft die uiteindelijk ook gebouwd. Vrij snel daarna zijn ze weliswaar ontmanteld, maar de kennis hebben ze dankzij Israel gewoon in huis, hetzelfde geldt ook voor een land als Argentinie.
Oud 30 augustus 2008, 23:27   #20016
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koewachtenaar Bekijk bericht
Wel wel wel , een nieuw potje iemand?

"Amerikaanse aanval op Iran zeer dichtbij"
Dat is minstens de 6de keer op 2 jaar tijd dat de aanval op Iran zeer dichtbij is. Er verschijnen hier constant draadjes en enquetes met waareer die aanval begint.

We zullen wel zien wanneer.
Asshen Sukar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2008, 14:50   #20017
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het klopt toch wat ik zeg, of niet soms?

Dat er kartels, complotten etc bestaan, geloof ik best; maar daar gaat hij een brug te ver.

En dat bedoel ik nu juist: dat het blijft bij beweringen, maar dat de bewijzen vaak ontbreken...
Hoe weet jij zeker dat er geen reptielen of andere vormen van leven bestaan in andere dimensies.

Je weet niets daarom trend. We groeien op en krijgen een werelbeeld door onze ervaringen, opvoeding en maatschappij, maar die is beperkt.
Oud 1 september 2008, 14:56   #20018
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Waarom Icke het voor mij niet doet is omdat hij zichzelf eens publiekelijk op de BBC heeft voorgesteld als een Messias, een nieuwe boodschapper van God. Met dit te doen heeft hij enorm veel credibiliteit verloren hier in Engeland. Maar daarom is niet alles wat hij zegt larie en apekool. Imho.
Zijn uitspraken van destijds (begin jaren 90) zijn nogal uit hun context gehaald. Icke onderging op dat moment een spititueek wakker worden en hij moest nog wat volwassen worden op dit vlak. Toen is hij een beetje hard van stapel gelopen en hij is ferm op zijn bek gegaan. Hij werd overal uitgelachen, zijn kinderen ook, maar heeft zich herpakt en staat waar hij nu staat. Deze ervaring heeft hem ook geleerd van niets aan te trekken van wat anderen zeggen of denken van je, en dat heeft hem ook gesterkt in het openbaar maken van de reptielen theorie.
Oud 1 september 2008, 14:56   #20019
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Hoe weet jij zeker dat er geen reptielen of andere vormen van leven bestaan in andere dimensies.

Je weet niets daarom trend. We groeien op en krijgen een werelbeeld door onze ervaringen, opvoeding en maatschappij, maar die is beperkt.
Dus jij noemt het bestaan van Gremlins, Smurfen, The Blob, etc. een reële mogelijkheid?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2008, 15:05   #20020
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dus jij noemt het bestaan van Gremlins, Smurfen, The Blob, etc. een reële mogelijkheid?
Waarom zou zoiets onmogelijk zijn?
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be