Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 september 2008, 01:02   #81
Zadeh
Partijlid

Zadeh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Heeft er misschien iemand een link naar een geloofwaardig medium (gewoon een Belgische of Nederlandes nieuwssite zou al volstaan.) Ik zie hier enkel wat éénmansblogs met heel wat beweringen, maar geen enkel hard bewijs/feit.
Niet gezien in het VRT-journaal? Eén en al Lippens wat de klok slaagt. Ze vulden er zelfs een extra uitzending van Terzake mee. De filmpjes waarop Maurice en Leopold Lippens in volle actie te zien zijn, werden wel aangekondigd als "niet geschikt voor gevoelige kijkers".
Beetje serieus blijven hè Savatage.
Zadeh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2008, 19:42   #82
John Stevens
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Crochettie
Ik heb Hamers persoonlijk gekend ( in mijn jeugdjaren)
Dat is zeer interessant. Kende je ook de broer, Eric HAEMERS, en de vader, Achiel HAEMERS?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit
C'est ca ! Erg voor Lippens en zijn familie om nu onterecht van zulke praktijken te worden beschuldigd. Iedereen is overigens onschuldig tot het tegendeel wordt bewezen, maar blijkbaar niet voor sommige oververhitte 'pedofielenjagers'. )
De onderzoek was gesaboteerd. Zo eenvoudig is het.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit
nog even terugkeren naar het onderwerp van dit subforum
Ik ben de John Stevens (engelse auteur), geciteerd bij Micha Kat.
John Stevens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2008, 09:11   #83
jokertje_01
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John Stevens Bekijk bericht
Dat is zeer interessant. Kende je ook de broer, Eric HAEMERS, en de vader, Achiel HAEMERS?

De onderzoek was gesaboteerd. Zo eenvoudig is het.

Ik ben de John Stevens (engelse auteur), geciteerd bij Micha Kat.
Beste,
Op deze manier je boek schrijven, het zal wat worden zeker?

Het onderzoek .......

Engelse acteur uit de Rue Durenne
jokertje_01 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2008, 10:46   #84
John Stevens
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jokertje_01 Bekijk bericht
De waarheid over Dutroux. En België.
John Stevens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2008, 14:25   #85
kadet
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jokertje_01 Bekijk bericht
Beste,

Het onderzoek .......

Engelse acteur uit de Rue Durenne
Elke vogel zingt zoals hij is gebekt, maar de nachtegaal gaat ( in Pattaya ) op zijn bek!
kadet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2008, 14:57   #86
kadet
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John Stevens Bekijk bericht
De waarheid over Dutroux. En België.
Here are some of Ruf's friends on Facebook...
Bulté AnnemieBulté Annemie Aimé BilleAimé Bille Michel BouffiouxMichel Bouffioux Douglas De ConinckDouglas De Coninck
kadet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2008, 20:28   #87
Sangria
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kadet Bekijk bericht
Elke vogel zingt zoals hij is gebekt, maar de nachtegaal gaat ( in Pattaya ) op zijn bek!
voor verdere aangename lektuur van Kadet
zie bvb op:
http://x1dossier.forumup.be/viewtopi...orum=x1dossier

en Kadet als Dereien indertijd, - voor wie geinteresseerd mocht zijn in de schrijfstijl en zijn visie op een aantal thema's -, lees op
http://x1dossier.forumup.be/viewtopi...=x1dossier#177

Kadet alias Dereien als cipier: zie
http://x1dossier.forumup.be/viewforu...orum=x1dossier

en Kadets boek -hier als Vaar met mij -zoals aangekondigd op het Libelleforum, zie..:
http://x1dossier.forumup.be/viewtopi...x1dossier#1123
Sangria is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2008, 20:51   #88
Zadeh
Partijlid

Zadeh's schermafbeelding

Standaard

Laat het kinderlijk gezeik tussen oude bekenden hier aub voor wat het is. Daarvoor moeten jullie maar onderling mailen. Er is genoeg informatie om inhoudelijk een discussie over te voeren.
Oud 2 september 2008, 20:57   #89
Zadeh
Partijlid

Zadeh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alea iacta: het bewijs tegen M. Lippens

Kleintje Muurkrant

Veel van bovenstaande informatie is zoals we hebben gezien gepubliceerd door Kleintje Muurkrant in de serie Adel Verplicht vanaf 29 maart 2004. Desalniettemin hebben de Lippens-broers nooit rechtsmaatregelen genomen tegen deze website die kan gelden als de ‘basis-bron’ voor alle beschuldigingen in andere media. Deze media –Party, HetVrijeVolk.com en Klokkenluideronline.nl- werden door Lippens en Fortis wel aangepakt en hebben hun stukken over Maurice Lippens en pedofilie gerectificeerd. Dat er nooit rechtsmaatregelen zijn genomen tegen Kleintje Muurkrant is een aanwijzing voor de juistheid van de op die site geuite beschuldigingen. Niet te begrijpen is waarom wel in het geweer is gekomen tegen de drie ‘secundaire’ media.
De vraag waarom Kleintje Muurkrant nooit is aangepakt, blijft intrigeren. Op sommige fora wordt gesuggereerd dat Kleintje beschikt over harde bewijzen en daarom altijd buiten schot is gebleven. Als dit effectief het geval is, waarom heeft Kleintje het spel dan niet verder gespeeld? Hebben ze zwijggeld gekregen?
Oud 2 september 2008, 22:59   #90
Sangria
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zadeh Bekijk bericht
Laat het kinderlijk gezeik tussen oude bekenden hier aub voor wat het is. Daarvoor moeten jullie maar onderling mailen. Er is genoeg informatie om inhoudelijk een discussie over te voeren.
Kadet is voor Ruf Nachtergaele geen persoon om mee te mailen; met een
stalker -want daar gaat het hier om - kan je niet redelijk discussiëren;
met hem wordt door Ruf Nachtergaele dan ook niet gemaild.
Dit terzijde, ...over Kadet is nu al genoeg gezegd.

Je hebt 100% gelijk Zadeh dat er genoeg informatie is om inhoudelijk
een discussie over te voeren.
Als je over bepaalde zaken informatie, discussiestof zoekt dan raad
ik je aan je te registreren op het forum
http://x1dossier.forumup.be/ ;
je kan er zeker stof tot discussie in vinden , en ook nieuwe zaken ontdekken.
Oud 2 september 2008, 23:11   #91
Sangria
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
De vraag waarom Kleintje Muurkrant nooit is aangepakt, blijft intrigeren. Op sommige fora wordt gesuggereerd dat Kleintje beschikt over harde bewijzen en daarom altijd buiten schot is gebleven. Als dit effectief het geval is, waarom heeft Kleintje het spel dan niet verder gespeeld? Hebben ze zwijggeld gekregen?

Ik heb Kleintje muurkrant de voorbije jaren in dat verband gevolgd. Uit de inhoud van hun artikels die rechtstreeks of onrechstreeks met de Lippens en kindermisbruik te maken hebben blijkt voor mij niet dat ze over harde of hardere bewijzen dan Micha Kat beschikken. Ze hebben wel die anonieme brieven over de Lippens op internet gezet maar of ze méér en sterkere aanwijzingen/bewijzen hebben betwijfel ik. Dat kleintje (dat wel een zeer aparte stijl heeft maar dikwijls rake dingen schrijft en goeie vragen stelt) het spel niet verder speelt zou ik niet zeggen: zie bvbv kleintje muurkrant van 19 augustus http://www.stelling.nl/kleintje/actu...219130957.html
Bovendien heeft kleintje alles wat Micha Kat nu over de Lippens schrijft wel al eens aangehaald en vermeld.
Oud 2 september 2008, 23:16   #92
Sangria
Vreemdeling

Standaard

Citaat:

maar je vraag blijft: waarom Kleintje Muurkrant nooit is aangepakt?

misschien omdat het tal van zaken subtieler verwoord heeft of op een ogenschijnlijk satirische stijl schreef die juridisch moeilijker te vatten is voor klacht en vervolging. Of misschien hebben de Lippens een tijdlang gewoonweg getwijfeld! Ik geloof niet dat Kleintje Muurkrant te bekoren is met zwijggeld.
Oud 3 september 2008, 08:43   #93
Ramon djv
Lokaal Raadslid

Ramon djv's schermafbeelding

Standaard

Dat de zaak Dutroux en aanverwante zaken stinken, daar hoef je geen speurneus voor te hebben. Goed dat er mensen zijn die zich daarin vasbijten.

Maar klokkenluider Micha Kat begint nu toch echt rare 'kattensprongen' uit te halen. Hij begint nu op zijn site al te 'katten' op collega's die niet genoeg mee willen op zijn queeste naar Lippens en Fortis.

Na herhaaldelijk Demmink en Lippens persoonlijk te hebben aangevallen, moeten nu ook de journalisten van de Telegraaf, Geenstijl en Stan de Jong het ontgelden.

Die Kat slaat om zich heen als een duivel in een wijwatervat. En wat opvalt: bewijzen worden steeds aangekondigd, maar komen niet. Wel worden steeds dezelfde, weliswaar comprommiterende, dossiers aangehaald. Maar er zit geen ontwikkeling in het verhaal. Het leidt niet naar iets wat nog niet is geschreven of gezegd.

Toch een storm in een glas water? In de hoop dat er toch iets komt bovendrijven?

Laatst gewijzigd door Ramon djv : 3 september 2008 om 08:44.
Ramon djv is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2008, 11:29   #94
jokertje_01
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramon djv Bekijk bericht
Dat de zaak Dutroux en aanverwante zaken stinken, daar hoef je geen speurneus voor te hebben. Goed dat er mensen zijn die zich daarin vasbijten.

Maar klokkenluider Micha Kat begint nu toch echt rare 'kattensprongen' uit te halen. Hij begint nu op zijn site al te 'katten' op collega's die niet genoeg mee willen op zijn queeste naar Lippens en Fortis.

Na herhaaldelijk Demmink en Lippens persoonlijk te hebben aangevallen, moeten nu ook de journalisten van de Telegraaf, Geenstijl en Stan de Jong het ontgelden.

Die Kat slaat om zich heen als een duivel in een wijwatervat. En wat opvalt: bewijzen worden steeds aangekondigd, maar komen niet. Wel worden steeds dezelfde, weliswaar comprommiterende, dossiers aangehaald. Maar er zit geen ontwikkeling in het verhaal. Het leidt niet naar iets wat nog niet is geschreven of gezegd.

Toch een storm in een glas water? In de hoop dat er toch iets komt bovendrijven?
http://eenanderestem.web-log.nl/een_...nbeelden_.html

http://www.dokterlutser.nl/archives/...eraan-part-ii/

http://www.wijwetenalles.nl/e8451685...-thailand.html

http://www.nujij.nl/de-waanbeelden-v....1033297.lynkx
jokertje_01 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2008, 20:20   #95
Zadeh
Partijlid

Zadeh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sangria Bekijk bericht
Bovendien heeft kleintje alles wat Micha Kat nu over de Lippens schrijft wel al eens aangehaald en vermeld.
Citaat:
En wat opvalt: bewijzen worden steeds aangekondigd, maar komen niet. Wel worden steeds dezelfde, weliswaar comprommiterende, dossiers aangehaald. Maar er zit geen ontwikkeling in het verhaal. Het leidt niet naar iets wat nog niet is geschreven of gezegd.
Ik denk ook dat Micha Kat zijn beste pluimen heeft verschoten. Zijn posts blijven elkaar in ijltempo opvolgen, maar hij blijft hetzelfde materiaal herkauwen. Ik had gedacht dat hij zich eerst enkele maanden stil ging houden om dan met nieuwe feiten uit te pakken. Een storm in een glas water is het zeker. Maar de reacties blijven voorlopig flauw. De bezoekers op zijn blog hebben ook weinig nieuws te melden. Een rechtszaak had vermoedelijk meer commotie uitgelokt. Misschien stuurt hij er nog op aan.

Laatst gewijzigd door Zadeh : 3 september 2008 om 20:23.
Oud 3 september 2008, 20:48   #96
Ramon djv
Lokaal Raadslid

Ramon djv's schermafbeelding

Standaard

Eerst dacht ik: 'Nu Kat in het Verre Oosten zit, zal hij wel met iets wereldschokkends komen, zeker.'

Maar nee, steeds dezelfde provocerende slogans. Hij heeft ondertussen al zo vaak het woord 'Fortis' gepubliceerd dat ik me begin af te vragen of ze hem niet beter kunnen aannemen als perschef, haha. Ik zie het al voor me.

Ik ben wel benieuwd naar die 'John Stevens'. Of dat een echte schrijver is of, zoals hier al gezegd, een acteur. Ik twijfel, maar gok op het tweede.

Maar misschien licht hij zelf een tipje van de sluier op, want hij leest mee.
Oud 3 september 2008, 22:52   #97
Sangria
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Eerst dacht ik: 'Nu Kat in het Verre Oosten zit, zal hij wel met iets wereldschokkends komen, zeker.'

Maar nee, steeds dezelfde provocerende slogans. Hij heeft ondertussen al zo vaak het woord 'Fortis' gepubliceerd dat ik me begin af te vragen of ze hem niet beter kunnen aannemen als perschef, haha. Ik zie het al voor me.

Ik ben wel benieuwd naar die 'John Stevens'. Of dat een echte schrijver is of, zoals hier al gezegd, een acteur. Ik twijfel, maar gok op het tweede.

Maar misschien licht hij zelf een tipje van de sluier op, want hij leest mee.
met een beetje googelen is te ontdekken dat John Stevens iemand is die blijkbaar erg geinteresseerd is in de zaak Dutroux en de nevendossiers; volgens mij zeker geen acteur maar iemand die engelstalig is , en die een boek wil schrijven over wat hij allemaal ontdekt heeft .

ik vrees dat niemand nog met echt wereldschokkende gegevens ivm de Lippens zal voor de dag komen; zorgwekkend vind ik wel, en dat mag wat mij betreft met regelmaat eens herhaald worden , dat er absoluut geen onderzoek is geweest naar hetgeen verschillende getuigen over de Lippens hebben gezegd.
Noch Leopold Lippens, noch Maurice Lippens werden verhoord. Er werd ook niet onderzocht of Leopold Lippens banden had met locaties die X1 vernoemd heeft en waar hij zou aanwezig geweest zijn bij bepaalde feiten : concreet heb ik het over een huis in de Legevoorde te Waarschoot (dossier Carine Dellaert) en Catershof (kasteeltje te s'Gravenwezel)(dossier Katrien De Cuyper). Ook de relaties van Tony Van Den Bogaert in Knokke werden niet grondig onderzocht; een voorbeeld...:volgens een ex-vriendin van Tony was hij indertijd thuis in oa een manège te Knokke. (zie het boek de X-Dossiers: http://www.scribd.com/doc/4272683/x-dossiers-volledig ). Tony had nog andere contacten in Knokke. Ook werd geen onderzoek gedaan of Nihoul en Bouty Leopold Lippens zouden kunnen gekend hebben. Ook wat betreft de relaties van de Lippens in Nederland en in Spanje...geen onderzoek.
Men heeft dus bij wijze van spreken de Lippens nooit officiëel de kans gegeven feiten te ontkennen of te bekennen.

http://groups.google.be/group/alt.tr...2a2935eb6a47ab

http://www.google.be/search?hl=nl&q=...G=Zoeken&meta=

Laatst gewijzigd door Sangria : 3 september 2008 om 22:53.
Oud 4 september 2008, 11:35   #98
Krammiekske
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kadet Bekijk bericht
Maar Rufke Nachtegaele toch, een klein kind kan het weten dat u die acteur bent die John Stevens speelt.
Wanneer zal je nu eens stoppen met al je onzin over en met Regina Louf?
Een andere vraag is, wanneer, waar en hoe ( Pattaya?) bent u in contact gekomen met Micha Kat om je rommel x1 dossier in zijn handen te stoppen en om langs deze weg terug in de belangstelling te kunnen komen?

Wat ook, met u X1 dossier maakt u zich behoorlijk belachelijk, zoveel is duidelijk.
Ja die stalker hé Rufke! Binnenpost 225!!!!!!!!!!
Kadet, wat voor soort mens zijt gij wel? stop eens met al uw onzinnige reacties. Als gij geen stalker bent , wie dan wel. Wat gij schrijft doet niets ter zake. Van onzin gesproken....
Krammiekske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 10:42   #99
Zadeh
Partijlid

Zadeh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Fortis-voorzitter Lippens bijt fel van zich af

Fortis-voorzitter Maurice Lippens heeft gisteren fel van zich afgebeten tijdens een lunchcauserie en liet blijken dat het optreden van belangenorganisaties zoals Deminor, Test-Aankoop en de Nederlandse Vereniging Effectenbezitters (VEB) hem hoog zit, berichten De Tijd, L'Echo en Le Soir.

Tijdens een lunchcauserie voor 200 zakenmensen in de Club van Lotharingen had Lippens het tijdens zijn toespraak uitgebreid over de gebeurtenissen bij Fortis deze zomer.

Gevaarlijk spel
Toen de Deminor-partner Pierre Nothomb na afloop een opmerking maakte en vroeg of het wel verstandig was topman Jean-Paul Votron te ontslaan en nu extern een nieuwe topman te zoeken, wond Lippens zich op. "U heeft ertoe bijgedragen dat het vertrouwen verloren is gegaan. Misschien niet bewust, maar toch. U moet goed oppassen met een bank. Wij zijn geen industrieel bedrijf. Je doet dergelijke zaken niet ongestraft. Ik moet vaststellen dat belangengroepen zoals Deminor, Test-Aankoop en de Vereniging Effectenbezitters (VEB) een gevaarlijk spel hebben gespeeld. Ik betreur het dat te moeten vaststellen en ik ben erdoor bedroefd", zei Lippens.

Votron was volgens Lippens "kapot van de voortdurende aanvallen in de pers en van bepaalde belangengroepen tegen zijn persoon. De man was uitgeput en heeft zijn gezondheid aan Fortis gegeven", zei de Fortis-voorzitter met de krop in de keel.

"Laat ons in godsnaam werken"
"En nu zegt u dat we extern een opvolger gaan zoeken. Met welk belang doet u dat? Ik aanvaard dat niet. We hebben altijd gezegd dat we zowel intern als extern zouden zoeken, niet alleen extern. Hou op met zulke dingen te zeggen. U berokkent mijn bedrijf schade. En laat ons in godsnaam werken", riep hij Nothomb toe, aldus De Tijd. (belga/sps)

10/09/08 07u43
http://www.demorgen.be/dm/nl/996/Eco...-zich-af.dhtml

Jammer genoeg reageert Lippens niet op de beschuldigingen over kindermisbruik. Zijn dagen lijken stilaan geteld.
Oud 10 september 2008, 10:46   #100
Zadeh
Partijlid

Zadeh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sangria Bekijk bericht
Men heeft dus bij wijze van spreken de Lippens nooit officiëel de kans gegeven feiten te ontkennen of te bekennen.
Dat zegt genoeg in mijn nederige opinie. Er valt niets te ontkennen. Bij een doorgedreven onderzoek vallen de Lippens broers meteen door de mand. De talloze getuigen in de x-dossiers kan men in dat geval niet negeren.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be