![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie, en hoe ga je dat verhinderen ???
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Die zal extatisch zijn dat de dochter geen abortus ondergaat doch het kind behoudt en met de vader van het kind gaat trouwen (allicht een "shotgun wedding", moeder en vader Palin zijn beruchte wapenfanaten).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ze is feministe, tegen homohuwelijk en vanalles en nog wat.
Maar uw dochter die op haar 17 al vol zit is wel allemaal mogelijk. Amerika op zijn best zou ik zeggen, en de meest rechtse hypocrieten staan eerst in de rij als het om schandalen gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Het is niet omdat ze een vrouw is en in de politiek zit dat ze een feministe is. Dat is een misvatting; Palin is allesbehalve een feministe. Ze is tegen alles waar het feminisme voor staat. Ze is the antithesis van waar Hillary Clinton voor stond. Een Clinton aanhanger die zo verzuurd is door de Obama-Clinton primaries dat ze omwille van Palin op McCain stemt, stemt tegen haar eigen belangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Ja maar wacht eens. Dit is naar buiten gebracht om te bewijzen dat een ander roddeltje niet waar is. Zoals je kan lezen:
Citaat:
Zou wel eens een perfect scenario kunnen zijn.
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 1 september 2008 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 1 september 2008 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Ja dat is waar ik naar wees eh filosoof.
Stel dat Bristol een miskraam krijgt binnenkort. Wel althans officieel. Is dit dan niet een soort cover up van de eerste roddels ?
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Nee 'sulleke'.
Heb jij X rays gezien ? Er is enkel de bewering dat Bristol zwanger is. Hou oud is Trig ? 4 maanden eh ? Dus beweren dat Bristol nu zwanger is, en oh bij toeval 5 maanden. Dat maakt het onmogelijk voor haar om de moeder van Trig te zijn. En daar gaan de roddels om. Dus wat als we binnenkort een umm 'fake einde' aan een 'fake 5 maanden oude zwangerschap zien'. Of te wel een miskraam. Wat dan ? Ik voorspel eigenlijk wel dat dit het scenario is.
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() En dat is heel gemakkelijk te 'faken'.
Als Bristol de moeder is van Trig. En niet Sarah. Dan zijn er X rays en ander zwangerschaps bewijzen voor handen. Ze moeten enkel ge-de-dateerd worden. Ik voorspel je dat ze eerst al de moeite zullen doen om die zwangerschap te bewijzen. Omdat ze daarmee bewijzen dat alleen Sarah de moeder van trig kan zijn. En dan krijgen we een 'fake miskraam'. Tranen allover bij de conservatieven. En veel medeleven. Daarbij blijft het leugentje dat Sarah niet de moeder is van Trig netjes met de mantel der liefde bedekt.
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() Aangezien ze vijf maanden zwanger is kan 't geen miskraam zijn waarbij de foetus het toilet in floept... vijf maanden zwanger geeft reeds een grote foetus en dus waarschijnlijk hospitaal...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat zou dan alleen maar mijn vermoeden bewijzen dat die "streng conservatieve" gemeenschap in de VS, vooral in naam conservatief is, maar in de praktijk vooral hypocriet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Vreemdeling
|
![]() 'k was dus niet de enige om de lijnen van het verhaal te zien.
http://www.hollywood-newsroom.com/go...rigs-cover-up/
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://edition.cnn.com/2008/POLITICS/09/01/palin.evangelicals/index.html Typische clan-mentaliteit: oordelen op wie je bent in plaats van oordelen op wat je doet. Zolang je een van hun bent kun je niets verkeerds doen. Ik zie ze al moord en brand schreeuwen indien Palin een liberaal was, of mocht hetzelfde gebeuren met de dochter van Obama.
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett Laatst gewijzigd door Wautd : 2 september 2008 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Inderdaad, dat is diezelfde rechts-conservatieve beweging die tienermoeders en ongewenste zwangerschappen in de "ghetto's" als onverantwoord en zondig beschouwd en hen luidkeels veroordeeld...
weer al een het bewijs van de klassehypochrisie en dat er regels voor de ene gelden die voor de andere niet van toepassing zijn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
... of tegen abortie zijn ("pro-life") maar wel een illegale oorlog blijven steunen die al tienduizenden het leven heeft gekost ... of een bandiet als Bush die de schandalen opstapelt onvoorwaardelijk blijven steunen maar Clinton na 1 schandaal laten ontzetten
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett Laatst gewijzigd door Wautd : 2 september 2008 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |