![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is de beste beleggingstip die je iemand kan geven?
![]() |
![]() |
#302 |
|
![]() Eet je gezond?
![]() |
![]() |
#303 |
|
![]() Hou je van de natuur, en is ze belangrijk in jouw leven?
![]() |
![]() |
#304 |
Minister
|
![]() Nee. Ik heb een opvoeding gehad waarin (vanwege geloof enzo) geen plaats was voor kunst. Dat heb ik niet meer weten in te halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Minister
|
![]() Rode wijn. Ik ben niet zo'n merkengek en drink dus wijn van allerlei verschillende druivensoorten / gebieden / landen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik lust graag een stukje kaas. In het voorjaar graskaas, anders jonge kaas. Verder Permazaanse kaas over mijn macaroni. Merk doet er niet toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb al een aantal uitspraken gedaan en pikante foto's gepost die op het randje waren en nooit een strafpunt gekregen. Zo streng zijn ze blijkbaar niet. Sommige forummers verstoren ook een normale discussie met hun gezaag en gescheld. Daar treden ze netjes tegen op. Wel zou ik het iedere keer opnieuw inloggen aanpassen. Geef de mogelijkheid om ingelogd te blijven, ook als je een uurtje wat anders doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Baseer je besluiten niet op de tips van 1 analist. Hij kan het helemaal mis hebben. Je kan pas je eigen conclusies trekken, als je verschillende (tegengestelde) opinies hebt gehoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Minister
|
![]() Ja. Niet zo heel veel verse groentje en fruit, maar ik koop zoveel mogelijk producten met een logo van 'Ik kies bewust' op staat. Vetarm, suikerarm, lage caloriegehalte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
|
![]() Ben je protestants opgevoed (als ik dat mag vragen)?
Kaaskoppen, dat heb ik niet gezegd. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#311 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#312 |
Minister
|
![]() Ja, ik hou van de natuur. Ik kan enorm genieten van mijn dagelijkse rondjes met de hond door de bossen hier. Verder probeer ik elk jaar een trektocht door de bergen te doen, met in mijn rugzak al het eten voor een week. Drinken haal ik dan uit beekjes. Dan ga je weer helemaal terug naar de basis. Heerlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ja, met een nog wat ergere aftakking ervan: Gereformeerd. Als kinderen werd ons dingen geleerd wat je in deze tijd niet meer zou verwachten. Als je een indruk wilt, kan ik wel een linkje plaatsen naar de Heidelbergse Catechismus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Dus ik kan na het aanvinken ervan een uur wat anders doen en dan direct een berichtje plaatsen zonder in te loggen? Ik dacht dat mij onthouden diende voor het onthouden van je inlognaam, zodat je die niet ook nog eens hoeft te typen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
|
![]() Als je zou mogen en kunnen verhuizen naar eender welke plek op de wereld, naar waar zou het dan zijn?
En op je vorige vraag: ja. Zo doe ik 't ook altijd. ![]()
![]() |
![]() |
#316 |
|
![]() Wat vind je van het oevre van Piet Mondriaan?
(Dan bedoel ik dit type van schilderijen: ![]()
![]() |
![]() |
#317 |
Minister
|
![]() Kan je je nog de prijs herinneren van het allereerste brood dat je ooit gekocht hebt ?
![]() |
#318 |
Minister
|
![]() Ik heb altijd de droom gehad om een tropisch eilandje voor mezelf te hebben (samen met een knappe geliefde). Maar na verloop van tijd zou ik toch wel de contacten met andere mensen gaan missen. Als het maar voor een jaartje is: doe maar een mooi tropisch eiland met een binnenland met bergen, riviertjes en meertjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Minister
|
![]() Ik heb daar in de trein vaak naar zitten kijken en heb dat nooit als kunst kunnen beschouwen. Wat strepen trekken en vlakken vullen met een kleur, dat kan ik ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Minister
|
![]() Denk, denk. Nee, ik vermoed zo'n 1 gulden en een kwartje, omgerekend 56 eurocent. Dan was ik een kind van 8 ofzo, boodschappen doen voor mijn moeder in het dorpswinkeltje.
|
![]() |
![]() |