![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ne Fransman of ne Engelsman denkt al vlug da em geen ander taal hoeft te leren omda ze toch van zichzelf denken da ze een taal spreken die iedereen (zou moeten) begrijpen (volgens hen dan).
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Seg handige garry! Waarom vinde gij da nodig om twee keer tzelfde (en wat dan nog: hammetje, lammetje, kommetje...............
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 2 september 2008 om 16:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe dat dat gebeurd is is mij ook een raadsel, 't is er niet voor gedaan hoormaar ik weet echt niet wat er is misgegaan. Computers he. Anders denkt ge maar dat ik het speciaal gedaan heb omdat jij het twee keer zou lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
mvg. sint ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie krijgt er trouwens de centen van haar spaarboekske als ze hare kop neerlegt ???
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Banneling
|
![]() Dat is de laatste nieuwe aanwinst van de Familie Adams : de Griezelkoningin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Banneling
|
![]() De belgen precies ook niet...Om u dood te schamen, zo een monster dat uw land vertegenwoordigt !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | ||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Wat uw opvoeding betreft: als die van het niveau is waar u vindt dat een vijfjarige best met behulp van een ladder op twee meter hoog een koekje mag gaan nemen, dan ben ik zelfs blij dat ik er één van een ander kaliber heb genoten. Citaat:
Citaat:
[2] De vorm van het achtervoegsel is -pje na m, voorafgegaan door een sjwa, een lange klinker, een tweeklank, l of r, alsmede na meerlettergrepige leenwoorden op -um. Voorbeelden: Bron:http://www.let.ru.nl/ans/e-ans/12/03...2/01/body.html En vermits duim (of duym, als u wil) een tweeklank is, vrees ik dat deze 'labiele' 'onbeleefde' flamingante nog steeds gelijk heeft, ook al zult u dat -uw gewoonten getrouw- niet willen toegeven Citaat:
Citaat:
![]() Niet nodig. Ik kan best leven zonder de steun van lieden als u. Ik heb niet nodig dat ze in mij geloven en ik neem nog minder nota van hun 'opvoedkundige raadgevingen'. U mag van mij uw energie in anderen steken: die stellen dat misschien op prijs. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Gouverneur
|
![]() Dubbelpost. Sorry
Laatst gewijzigd door kizzy : 3 september 2008 om 17:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ondertussen ontkurken ze in Laken schaterend de volgende fles...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stapsgewijs komen we dichter bij 2009 en de problemen stapelen zich meer en meer op in de plaats van dat er wat opgelost geraakt en dat ontgaat ook hen zeker niet, al zijn ze niet van de slimste. De verkiezingsuitslag in Vlaanderen heeft de kasten in Laeken doen daveren dat het porselein hier en daar is beginnen barsten te vertonen en geloof me maar, dat vinden ze alles behalve leuk. Bovendien beloven de vooruitzichten zeker niet beter, eerder nog veel slechter. Als jij denkt dat dat een rede is voor hen om te schaterlachen denk dan maar vlug wat anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
But baby, but baby Remember, remember It's my life and I'll do what I want It's my mind and I'll think what I want Show me I'm wrong, hurt me sometime But some day, I'll treat you real fine (kwisvraag: Wie zingt of zong dit?)
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 4 september 2008 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook goed. Dan gelooft gij het maar niet. 't Zal mij worst wezen, allee, of ze nu schateren of niet bedoel ik he. Ze zullen in elk geval niet blijven schateren en dan is het aan ons om te schateren. Ieders op zijn toer is niets teveel he.
Laatst gewijzigd door Garry : 4 september 2008 om 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
want jouw cynisme had ik nooit" wie zong dat?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Zou het niet weten, ik niet in elk geval. Maar dansen op mijn graf zal niet kunnen want ik zoek me niet te laten begraven.Ik weet het dat het energieverspilling is maar toch.
|
![]() |
![]() |