![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#20061 |
Vreemdeling
|
![]() Stel nu dat jij eens een psycholoog opzoekt.. (ai nee ik antwoord niet op de feiten )
Laatst gewijzigd door Eurasko : 2 september 2008 om 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20062 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=1s92iCsTkTY Maar dat kan natuurlijk alleen bij nen inktvis op deze planeet, en nergens anders ![]() Laatst gewijzigd door Akufen : 2 september 2008 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20063 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vraag me enkel af waar ene David Icke het vandaan haalt dat onze wereld door schapeshiftende reptielen wordt geregeerd. Ik vraag enkel om een bewijs van hem of van één van zijn trouwe volgelingen, maar dat krijg ik niet. En, met die stelling in het achterhoofd verliest die gast enorm veel aan geloofwaardigheid. In feite is het gewoon erg dom van hem. Enfin, dat is mijn gedacht maar he. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20064 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Drake_equation Ik ben de laatste maanden eens grondig verder gaan spitten in die materie en ben toch nogal wat geloofwaardige bronnen en verklaringen tegengekomen (tussen de ondermijdelijke 90 procent brol op het internet uiteraard), gaande van astronauten zoals Mitchell tot de vooraanstaande figuren uit de disclosure project, i.e. wetenschappers, hooggeplaatste militairen, piloten, ex cia figuren etc). Er waren hier overlaatst 2 draden die de materie min of meer aanraakten zoals deze: http://forum.politics.be/showthread.php?t=109855 of de draad waarin ik de volgende post plaatste (verdere link naar bronnen over ufo's etc): http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=26 Citaat:
Het is en klinkt zo ongelooflijk en onbegrijpelijk. Maar als je beschouwt dat er wel degelijk grote kans bestaat op buitenaardse intelligentie (en mogelijks andere dimensies die wij gewoon niet of niet perfect kunnen waarnemen), dan sluit ik de reptielen en shapeshift theorie toch niet helemaal uit, wat ik voorheen wel deed. Laat ons voorlopig zeggen dat het een mogelijkheid is maar we hebben geen enkel bewijs. Maar ge moet zelfs zo ver niet gaan om direct over reptielen ed te gaan spreken. Het feit alleen al dat er andere realiteiten, andere dimensies, buitenaardse intelligenties zijn die wij met ons beperkt vermogen en beperkte wetenschappelijke kennis totaal niet kunnen vatten of begrijpen dwingt ons toch om op zijn minst open te staan voor de "mogelijkheid" van buitenaardse interventie hier bij ons. Anderen zoals bv exodus en akufen ed hebben voorheen al 1 en ander heel correct - en veel beter dan mezelf- aangegeven en verwoord omtrent het astrale en het multidimensionele (onderzoek maar eens bv de vierde dimensie, wat je daar al niet over terugvindt.) En als ge buitenaardse intelligentie en het onverklaarbare (doch manifesteerbare) aanvaardt, dan moet ge er direct rekening mee houden dat die hogere of andere intelligentie vormen veel verder gevorderd kan zijn dan ons. En dit verandert dus alles. Wij proberen altijd die dingen vanuit onze beperkte mogelijkheden te benaderen of te verklaren, zoals: bv. ik zie en hoor steeds maar anderen vertellen dat buitenaardsen niet eens tot hier bij ons zouden geraken (met snelheid van het licht zou het hun duizenden jaren kosten etc). Men redeneert dan weeral vanuit onze eigen beperkte leefwereld, maar wat als die buitenaardse intelligentie miljoenen jaren verder gevorderd zijn dan ons en beschikken over een totaal ander wetenschappelijk paradigma, andere energievormen, het buigen van de ruimte, etc, etc ?).
![]() |
![]() |
#20065 |
Parlementslid
|
![]() Mag ik es iets vragen?
Weet iemand waarom er twee EU gebouwen strazburg brussel zijn buiten de officiele versie ? Bovendien zijn ze bij de EU mega aan het investeren in onroerend goed de laatste 10 jaar.... Wie heeft dat project gestart?Ik bedoel niet de blabla die ze ons wijs maken. (vanuit de problem reaction solution theorie) http://europa.eu.int/eur-lex/lex/bud...183/index.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#20066 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ivm de discussie over reptillians, hier een stuk uit een oude stekt de Emerald tabletten (vroegste bewijsbare voorkomen rond de jaren 1400) maar waarschijnlijk duizend jaar ouder of meer.
De tekst wordt gegeven as is. De parrallellen met de reptielen die beschreven worden zijn wel treffend. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#20067 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20068 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het spel wordt weer fantastisch gespeeld. Ieder levend mens wil éénheid op de planeet. De plannen van de schaduwregeringen kennende veranderd de situatie wel compleet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20069 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#20070 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mijn groot probleem is hoe je volledig kan verzekeren dat geen dictator aan de macht kan geraken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20071 |
|
![]() In wat zij willen zal er denk ik een elite zijn die teert op de "werkslaven". Niet echt een zichtbare dictator.
![]() |
![]() |
#20072 | |
|
![]() Goeie quote die hier wel past:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#20073 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb daar totaal niets van gezien in de media. Is er eigenlijk wel iemand geweest? Laatst gewijzigd door parcifal : 8 september 2008 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20074 | |
|
![]() Citaat:
![]() http://www.terzijde.eu/2008-09-07-be...onderzoek-bis/
![]() |
![]() |
![]() |
#20075 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20076 | |
|
![]() Citaat:
Ook niet iedereen die bewust is van 9/11 inside job zal eeraan meedoen. Ik denk zelfs dat amper minder dan 1% van diegene die in belgie wonen en geloven in 9/11 aan die rally meedoen voor diversie redenen. De mensen die daaraan meedoen zijn echt gemotiveerd maar het overgrote deel van de mensen beseffen wel dat 9/11 een inside job is, maar zijn zo gemotiveerd niet om daarvoor op straat te komen. Al bij al vind ik 400 man toch een goed resultaat, voor een betoging die langs geen kanten door de mainstream gesponserd is en het van internet moet hebben. Ik denk dat het niet overdreven is om te zeggen dat slechts 1 op 500 die ervan bewust is naar zo'n manifestatie gaat. In grote polls zien we dat toch we toch zeker mogen stellen dat 1 tot 5% van de Belgen gelooft in 9/11 inside job. Belgie telt ook veel bejaarden die zich daar minder op bekommeren dus dat speelt ook een rol in het percentage. In landen met een gemiddeld jongere bevolking zal het percentage veel hoger liggen.
Laatst gewijzigd door exodus : 9 september 2008 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20077 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het hier de voorbije weken al een paar keer gezien in Gent. Verder lijkt me die schatting van 1 tot 5% (nogal een ruime marge) zeker een factor 10 te hoog. 0.1 tot 0.5% lijkt me al meer realistisch, hoewel ik vermoed dat het eerder 0.1 dan 0.5% zal zijn. Dat maakt dus potentieel zo'n 1000 tot 5000 man in België die 'geloven' dat 911 een inside job zou zijn. Dat is mogelijk, kijk maar naar het 'succes' van fora voor deze doelgroep zoals http://www.itcb.eu/911/ van onze vriend Mark Dermul, waar ook Babylonia graag zijn interessante opmerkingen maakt. ![]() Het is een zeer klein kringetje van steeds dezelfde mensen heb ik de indruk en het geblaat over de grote 'bewustwording' is dan ook steeds duidelijker gebakken lucht. Laatst gewijzigd door parcifal : 9 september 2008 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20078 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Op dezelfde betoging waren er vorig jaar 200, nu 400. Dat is al een verdubbeling.
Laatst gewijzigd door exodus : 9 september 2008 om 11:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20079 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
In de VS nog wel. Vorig jaar op de World Series Poker Hebben 2 jongelingen (ik denk uit de Truth Movement) aan 2800 spelers gevraagd of ze de Amerikaanse overheid medeplichtig achten aan de aanslag. 1890 hebben "Ja" geantwoord op die vraag. Ook allerlei officiele polls in de VS geven aan dat ca. 50% van de ondervraagden de officiele versie niet gelooft. Nu, polls zijn ook maar dat en niet meer. Ik wou enkel maar illustreren dat (zeker in de VS) een aanzienlijk deel van de bevolking de officiele lezing over 9/11 niet langer slikt. Maar volgens u zijn dat waarschijnlijk allemaal marginale conspiracyfreaks zeker? Laatst gewijzigd door Big Slick : 9 september 2008 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20080 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat een grappig topic!!
Ik ben al jaren geboeid door mythen, legenden en godsdienst. Ik ben dus zeer vertrouwd met de thematiek en heb voor mezelf al wat “onderzoek” gedaan. LOL Het is nooit mijn bedoeling geweest hierin enige waarheid te zoeken, eerder vind ik het interessant waar deze verhalen hun oorsprong kunnen hebben. Mijn conclusie hieromtrent is dat je het niet altijd te ver moet zoeken, meestal is er een heel evidente verklaring. En zeg nu zelf, een verklaring kan je in eerste instantie het best zoeken in de logica. Wanneer deze faalt, kan je nog grijpen naar het mystieke, hoewel de relativiteitstheorie ook altijd interessant is aangezien we daar in de mystieke logica zitten. Probleem is natuurlijk dat de consequenties van de relativiteit voor het menselijke brein amper in te schatten is en het dus eerder verwarrend dan verklarend is. Wie is de reptielmens? Zijn dit schimmen, aliens of gewoon mensen van vlees en bloed die de pech hebben te leiden aan een zeldzame afwijking. Het is een fenomeen zoals mensen met een staart of een extra tepeltje, namelijk non-actief erfelijk materiaal dat door een nog onbekende reden weer actief kan worden. Het komt voor bij alle dieren en de mogelijkheid is bedoeld om zich als wezen te kunnen aanpassen aan verandering in natuur. Het lijkt me ook logisch dat je reptielmensen met een kap ziet lopen (aangezien het vervellen geen zicht is) en er met achterdocht naar deze mensen werd gekeken. Er hebben trouwens al heel wat freaks of nature rondgelopen, een bezoekje naar het dr. Gislhain Museum zal je doen versteld staan hoe alien de mens er kan uitzien. De mogelijkheid dat rond deze fenomenen mythen ontstaan is zeer reëel. De piramiden overal ter wereld hoeft ook niet door één beschaving bedacht te zijn geweest. De simpele vaststelling dat de piramide de eenvoudigste vorm is om zo hoog mogelijk te bouwen lijkt mij voldoende. Aangezien astrologie van cruciaal belang is voor agrarische culturen, hoeft men voor de astrologische kennis van deze volken niet meteen verwijzen naar buitenaardse wezens ook al zijn ze op andere vlakken eerder primitief. Onderzoek heeft trouwens aangetoond dat er een vermoeden is dat ook de jager-verzamelaar een grondige kennis had van astrologie, iets wat de theorie van ze-hebben–het-van-buitenaardsen-geleerd minder aannemelijk maakt. Aangezien de wereld niet altijd een dorp is geweest, ontwikkelen volkeren zich op uiteenlopende wijzen. De één bevind zich in het stenen tijperk, terwijl de andere hoogstaande culturele activiteiten heeft. Een ontmoeting van de twee leid al snel naar een superieure en een ondergeschikte. Verder doorgetrokken de goddelijke en de volgeling, dit fenomeen zag je mooi bij contacten tussen moderne westerlingen en primitievere volkeren, met alle gevolgen van dien natuurlijk. Ook moet je rekening houden met het feit dat er in het verleden verschillende mensenrassen hebben rondgelopen, die elkaar dan nog eens kruisen. Zo kan je afvragen hoe een homo erectus zou reageren wanneer deze een homo sapiens ontmoet. Het is niet dat ik niet in buitenaardsen wil geloven, die zullen er beslist zijn. Buitenaardsen beïnvloeden zeer zeker de ontwikkeling op aarde. Zo zullen er via kometen buitenaardse microben of eender wat met genetisch materiaal de aarde meermaals bevrucht hebben. Of er intelligente wezens zijn die zich moeien wil ik niet ontkennen, maar bevestigen kan ik evenmin. Zoals ik al zei, kan je de bewijzen hiervoor ook op andere manieren interpreteren. Zo moet je stilstaan bij de gedachte of een buitenaardse beschaving die een hoogstaande ontwikkeling heeft nooit ten val kan komen en zijn kennis verliest. Onze geschiedenis is een aaneenschakeling van opbouw en verlies van kennis, waarom zou dit anders zijn bij aliens. Natuurkrachten hebben de eigenschap om een wezen zijn ontwikkeling te ontnemen en zelfs zijn bestaan zo goed als uit te wissen. Zo is het niet evident om als beschaving duizenden jaren aan één stuk in rechte lijn omhoog door te ontwikkelen. Hoogstaande beschavingen die in de ruimte reizen is dan ook niet zo aannemelijk, de kans dat deze bestaan en ook nog eens geïnteresseerd zijn in de aarde is nog minder waarschijnlijk dan dat je de Lotto gaat winnen. Maar goed er is dus wel een heel kleine kans. Al moet ik toegeven dat sommige verhalen zo spitsvondig zijn dat het verleidelijk is om er in mee te gaan. De mens is niet voor niets een wezen dat graag het ongekende verkaart, maar de drang naar verklaring kan ook contraproductief zijn. De aarde is een vreemd ding en er is zoveel waar we nog niets van weten. Zelfs onze eigen geschiedenis is niet meer te achterhalen. Maar niets overtreft onze fantasie, ik heb verhalen gelezen die werkelijk elke geloofsovertuiging verbind met wetenschappelijke elementen, straffe kost en fenomenale lectuur. Heel boeiend allemaal, maar nog nooit heb ik een sluitend bewijs gezien waar een enkele interpretatie op mogelijk is. Persoonlijk vind ik dat je met een open geest naar alles moet kijken, maar deze verhalen aannemen omwille van het zogenaamd geleverde bewijs getuigd niet echt van een open geest. Een open geest hebben is mogelijkheden niet uitsluiten, het gevolg is dan ook dat iemand met een open geest nooit zeker kan zijn van iets. Tot slot het grote complot! Daarover kan ik vrij kort zijn, niets is wat het is en alles is wat het niet is. Ik bedoel dat er altijd wel gehandeld met een verborgen agenda, je kunt dus min of meer van een complot spreken. Maar de meeste complotten eindigen in een sisser. Ook hecht ik weinig geloof aan een groot overkoepelend complot, eerder geloof ik in een groot spel van belangen en strategieën om deze uit te breiden en te versterken. Het komt er volgens mij gewoon op neer dat het plezant is te geloven en te begrijpen, dit geeft nu eenmaal gemoedsrust. |
![]() |
![]() |