![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nu moet je eens nagaan wat jouw alternatieven aan afval produceren ![]() Enfin, kom gerust wat containers opslaan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 't Is aandoenlijk dat je een maddox of een aantal anderen hier op het forum het concept van halfwaardetijd wil uitleggen hoor, daar niet van, maar ik durf ervoor wedden dat geen één van hen zich zorgen maakt over die halfwaardetijd van 16 miljoen jaar. Die halfwaardetijd van 24000 jaar, dat is al wat anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat straling, leukemie kan veroorzaken, denk niet dat er ook maar één mens is die daaraan twijfelt. Tsernobyl is reeds meermaals aangehaald. Het was ne slecht ontworpen reaktor, ook bedoeld voor de aanmaak van plutonium voor legerdoeleinden, waar meerdere menselijke fouten zijn gemaakt... Alleen volstaan menselijke fouten niet om tot een ontploffing te komen. In tmi heeft men ook ettelijke uren op de verkeerde knoppen gedrukt. De kern is dan wel uiteindelijk gesmolten. Maar heel het accident heeft geen aanleiding gegeven, tot ook maar één supplementaire kanker. Ik blijf er vast van overtuigd dat, tenminste wat kerncentrales betreft, de gevaren van straling onder kontrole kunnen gehouden worden. Wat de geneeskundige toepassingen betreft, heb ik er geen idee van. En wat de nucleaire wapens betreft ben ik er helemaal niet gerust in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien heeft het wel een kronkel en mutatie in mijn denkproces veroorzaakt. Maar in elk geval gezien ik geen oogbalkanker heb reeds 30 jaar na deze poison gift, was het ding dan toch in mijn geval veiliger dan je zou verwachten op basis van al uw theorieen. Ik stel voor dat je die afval gewoon smeert op zonnepanelen, en daarmee gaan ze dan dag en nacht electriciteit produceren...
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 4 september 2008 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat belangrijk is : kernafval blijft vele duizenden jarenradioactief. Op ons menselijk historisch vlak is dat enorm. Voor de rest, dat kerels zoals jij zich daar geen zorgen over maken verwonderd mij geenszins... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door piraat : 4 september 2008 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De aardbol is feitelijk een korstje aarde van 3-10km dik bovenop een plasmabol. weet jij hoe het komt dat de aarde zo al miljoenen jaren vloeibaar blijft en is, en hoe het komt dat die bol zo warm heeft vanbinnen ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vind ik off topic, maar enfin voor uw nieuwschierige hersenhelft zeg ik maar ja. En 3 kids zonder mutaties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niets afleidingstechnieken; pure ernst is dat. Het is echter niet mijn fout, dat jij de waarde achter een halfwaardetijd niet naar ernst en impact kan inschatten. Als jouw enige referentiepunt "het duurt duizenden tot miljoenen jaren" is, dan bevestig je opnieuw er niets van af te weten. Er zijn redenen waarom sommige halfwaardetijden zo enorm lang zijn... Lage stralingsactiviteit bijvoorbeeld. Maar opnieuw, daar moet je de fysica achter het proces ietwat voor begrijpen, endat is iets waar jij je niet mee bezig houdt. In jouw beleving staat het immers beter om hoog van de toren de blazen over een halfwaardetijd van 16 miljoen jaar, terwijl die verder irrelevant is. Dergelijke onwetendheid, is schadelijker dan enkele Hiroshima's bij elkaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat belangrijk is, is de realiteit. JIJ zit ver van die realiteit, enkel en alleen omdat je een ongeinformeerd oogkleppengedrag als de ultieme waarheid beschouwt. Ga ik dat proberen te veranderen? Niet bepaald; daarvoor heb je al goed genoeg aangegeven dat je absoluut niet van je fantasietjes gaat afwijken. Ga ik daarvan wakker liggen? Hoegenaamd niet ![]() Ik zal met alle plezier mijn tijd steken in een discussie op niveau, met mensen die weten waarover ze spreken, of zelfs met complete leken die open staan voor informatie, maar jij bent hoogstens geschikt als opvulling ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En...ik vind u wel antipatiek, alhoewel ik er nu ook niet van zal wakker liggen. U bent het schoolvoorbeeld van de half-intelligente, éne die kan redeneren, maar altijd de verkeerde weg opgaat, het echter niet wil toegeven, en hoog en laag volhoud dat hij op de juiste weg zit. Nog meer verloren loopt, en zelfs tot aan zijn hals in het drijfzand, tot zijn laatste adem blijft schreeuwen: "ik heb gelijk, ik heb gelijk"....En dan...Blub Blub Blub...Afgelopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() ik heb maar 1 woord voor dit alarm in wallonie : typisch
Typisch omdat Wallonie het voorbeeld is van een neocommunistisch regime ? of typisch omdat mensen die het ire kennen, zeggen dat een incident moest gebeuren ? hun reactie was een typisch waalse houding : er ging een lampje flikkeren en ze dachten : wie gaan we bellen : de vakbond , don Mathot of de veiligheidsdiensten |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en toon eens dat je slim zijt, zoek het op aub.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 4 september 2008 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou je nog vragen wie jouw bronnen eigenlijk zijn, maar ik ga de moeite zelfs niet eens doen ![]() Citaat:
![]() Ach, hoe schattig ![]() Blijkbaar moet jij dan toch niet tot de hoop intelligenten behoren, die slim genoeg zijn om anderen te overtuigen van hun ongelijk ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En Piraat mag daarnaast de statistieken zetten van het aantal mensen die gestorven zijn in verkeersongelukken, en het aantal mensen gestorven door de productie van petroleum. |
|
![]() |
![]() |