Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 september 2008, 13:05   #101
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ai djeezes! dat was niet grappig! dat was gewoon zuivere klasse!

dat die halal hoofddoek er voor jou mag zijn is totaal FOUT MIS VERKEERD: door de hoofddoek wil het sujet eronder aan JOU duidelijk maken dat ze er net NIET is.
oen!
Circe, heb je er al eens bij stil gestaan dat uw moslim-bashend gezeik sommigen gewoon geen zak kan schelen?
Oud 5 september 2008, 13:11   #102
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Circe, heb je er al eens bij stil gestaan dat uw moslim-bashend gezeik sommigen gewoon geen zak kan schelen?
Mja, maar vergeet niet dat hetzelfde wel eens kan gelden voor uw rechtsen-bashend gezeik.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 13:12   #103
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Mja, maar vergeet niet dat hetzelfde wel eens kan gelden voor uw rechtsen-bashend gezeik.
Aha? Terug uit kongee?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 13:13   #104
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Ja ja, en ik ga direct mijn leven beteren, zie.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 13:22   #105
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jawel. Ik geniet mateloos van circe's bashend gezeik.
En 'sommigen' kunnen me niks schelen.

PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 13:33   #106
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Integendeel , haar haatzaaiende praktijken werken zelfs contraproductief. Hoe meer ik die bekrompen etterige visie lees , hoe sympathieker ik moslims begin te vinden. Zo gehaat en gestigmatiseerd worden en zelden ook maar 1 islamiet zien die op dezelfde manier terug reageert op dit forum , die mensen zijn imo 10 keer meer waard.
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 14:23   #107
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
natuurlijk! die mensen reageren dan ook niet.
Mag ik nu eens weten waarom je mijn voorkeur voor Hans Teeuwen nu ook al moslimgezeik noemt?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 14:24   #108
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Integendeel , haar haatzaaiende praktijken werken zelfs contraproductief. Hoe meer ik die bekrompen etterige visie lees , hoe sympathieker ik moslims begin te vinden. Zo gehaat en gestigmatiseerd worden en zelden ook maar 1 islamiet zien die op dezelfde manier terug reageert op dit forum , die mensen zijn imo 10 keer meer waard.
ho leuk! nog eentje die het niet kan schelen! Ik krijg groupies!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 5 september 2008, 14:25   #109
LastMohican
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
zelden ook maar 1 islamiet zien die op dezelfde manier terug reageert op dit forum ,
Kunnen niet schrijven en weten niet hoe een computer werkt.
LastMohican is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 14:25   #110
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Jawel. Ik geniet mateloos van circe's bashend gezeik.
En 'sommigen' kunnen me niks schelen.

gelukkig heb ik nog échte fans die niet gebanned zijn!

Oud 5 september 2008, 14:25   #111
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LastMohican Bekijk bericht
naughty
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 14:29   #112
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LastMohican Bekijk bericht
ThePiano negeert wil op hypocriete manier de gebruiker Hakiminho die hier zowaar komt dwepen met moslimfundementalistisch geweld en zelfs een avatar waar gemaskerde terroristen machinegeweren zitten te pronken.

Ze zijn toch zo lief, meneer!

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 14:43   #113
Groentje-18

Standaard

Moslims behoren omdat ze meestal geen goederen hebben als ze naar hier komen en omdat hun diploma's gedevalueerd worden meestal tot de laagste sociale klassen (bij aanvang van hun immigratie tenminste).
Ze vorm(d)en dus een bedreiging voor de autochtone bevolking uit de laagste sociale klasse. Daarom dat deze mensen massaal op het VB te stemmen.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 5 september 2008 om 14:43.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 14:44   #114
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Moslims behoren omdat ze meestal geen goederen hebben als ze naar hier komen en omdat hun diploma's gedevalueerd worden meestal tot de laagste sociale klassen (bij aanvang van hun immigratie tenminste).
Ze vorm(d)en dus een bedreiging voor de autochtone bevolking uit de laagste sociale klasse. Daarom dat deze mensen massaal op het VB te stemmen.
ik zou denken dat 90% van de moslims in dit land hier geboren zijn hoor ... uwen uitleg is me iets te easy ...

edit : alsof ge 24% vd stemmen zou kunnen halen uit vnl de laagste sociale klassen

Laatst gewijzigd door Anna List : 5 september 2008 om 14:46.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 14:45   #115
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Ik heb geen diploma, en ook geen enkele dag gedopt

Citaat:
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 15:00   #116
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

en dat allemaal in K&K!
Oud 5 september 2008, 15:04   #117
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
natuurlijk! die mensen reageren dan ook niet.
Mag ik nu eens weten waarom je mijn voorkeur voor Hans Teeuwen nu ook al moslimgezeik noemt?
Het ging niet over Hans Teeuwen als zodanig. Ik heb daar ook dvd's van thuis hoor.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 15:05   #118
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik zou denken dat 90% van de moslims in dit land hier geboren zijn hoor ... uwen uitleg is me iets te easy ...

edit : alsof ge 24% vd stemmen zou kunnen halen uit vnl de laagste sociale klassen
Aanvankelijk wel.
VB heeft bv slogans gelanceerd met 'werk voor eigen volk eerst'. Gezien de SES van migranten in het begin laag was, moesten managers en anderen niet vrezen dat hun zitjes werden bezet door allochtonen. 'Gewone' arbeiders echter wel. Het VB was de partij van het patronaat indertijd.
Maar uiteidelijk is het hele economische programma vooral gericht op werkgevers en draait men deze mensen (werknemers) een rad voor de ogen. Herinner je vroegere slogans �* la "staken schaadt, werken baat"... Bedrijfsleiders en anderen zullen dat wel gemerkt en gesnopen hebben, en zo kan het meer stemmen veroveren.
Nochtans verzette FDW in de tijd zich tegen de uitspraken dat zijn partij op economisch vlak ultraliberaal was.
Tevens komen haatzaaiende berichten over allochtonen zonder duiding ieders huiskamer binnen. Men 'vergeet' te vermelden dat het met autochtonen met een gelijke SES niet veel beter gesteld is. Mensen die een wetenschappelijke opleiding hebben gehad, weten dit meestal echter wel.

Ondertussen is er een nieuwe partij opgestaan die twee groepen tegelijk met onverenigbare belangen aan haar borst probeert te klampen. Het werkvolk maakt ze wijs dat het van gezond verstand getuigt om voor haar te stemmen, wetende dat mensen met een lage SES verder toch veelal niet meer op zoek gaan naar info, en paait ze met wat gratuit-terminologie. Voor de werkgevers heeft ze een werkelijk liberaal beleid...

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 5 september 2008 om 15:08.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 15:52   #119
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

"Txiki heeft net het vervolg van deze draad gelezen..." Gevolg:

Amai mijn voeten. Gewoon omdat ik daarstraks schreef dat ik dat meisje een knappe vind, ontstaat hier een gezwets over moslims...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.

Laatst gewijzigd door Txiki : 5 september 2008 om 15:54.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2008, 16:05   #120
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
"Txiki heeft net het vervolg van deze draad gelezen..." Gevolg:

Amai mijn voeten. Gewoon omdat ik daarstraks schreef dat ik dat meisje een knappe vind, ontstaat hier een gezwets over moslims...
erg hé!

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be