![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Om dan nog maar te zwijgen van het recht van niet onder en poco-moslim dictatuur te leven, gesteund door een zwerm negrofiele wijven die onder de plak WILLEN liggen omdat ze geen eigen cultuur en eigen karakter hebben meegekregen van hun linkse ouders.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Heb je dat over iemand in het bijzonder Preuße ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() De figuren uit de "wereldwinkels", met hun rasta-haar en Hamas-sjaaltjes, en die pubers met greenpeace-vragenlijsten op Brusselse kruispunten komen spontaan bij me op. Maar het staat U vrij om de lijst verder aan te vullen met personen die U acht in aanmerking te komen als uitverkoper van het eigen land in ruil voor persoonlijke lastenverschuiving door zich bij islamofiele, linkse subcultuur aan te sluiten.
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hei Preusse, je mag je prijs gaan afhalen aan de dichtbijzijnde wereldwinkel
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Een vrouw "rammen" heeft niets met de schapenbok, een ram, te maken. Je madam "rammen" betekend gewoon haar eens goed n....ken dat ze alle planeten en sterren ziet. Of mag een moslimvrouw niet "geramd" worden? Is genieten van sex dan taboe bij jullie? Veel liefs, je kapten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Fijne ramadan, merci. Wat ik me herinner van Indonesiers tijdens ramadan is dat ze ongelooflijk stonken uit hun bek. Mag tandenpoetsen wel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() Een smakelijke ramadam toegewenst.
Ik zal eens aan jullie denken als ik van mijne kebab aant genieten ben lol
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik heb wel te doen met de moslimmadammen! Iedereen zit maar bezig over het "vasten" maar zij moeten wèl terwijl ze rammelen van de honger het eten voor hun man en kinderen klaarmaken en 's morgens voor dag en dauw (een pak voor zonsopgang) opstaan om hun uitgebreid ontbijt klaar te maken! Anderzijds zullen ze in de loop van de dag wel een paar uurtjes slaap inhalen zeker? Verleden jaar zag ik tijdens de ramadan (ram me dan?) een hoofddoek in de supermarkt stiekem snel een potje yoghourt opdrinken. Ik denk dat ze zich niet meer kon inhouden! niet dat ze de bedoeling had het te pikken, want de drie andere potjes lagen netjes in haar karretje. Ze was gewoon stilletjes in "overtreding".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() U focust wel op onsmakelijke details. Het zou kunnen- maar ik ben er niet zeker van- dat islamitische rechtsgeleerden een antwoord kunnen bedenken op deze prangende vraag met duidelijke hygiënische dimensies.
Laatst gewijzigd door system : 5 september 2008 om 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() In de islam is het zelfs verboden voor vrouwen om hun snor af te scheren als ze daar last van hebben, want ijdelheid brengt je naar de hel.
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou de dag niet doorkomen zonder eten. Ik zou zelfs durven stellen dat mijn prestaties op het werk sterk achteruit zouden gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb dus wel een probleem ivm veiligheid in sommige beroepen; Maar waarschijnlijk overtreed ik de AD/AR wet als ik zou durven opperen dat ik in deze periode liever niét met een islamitische bus- of treinbestuurder meerijd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 september 2008 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Poco heeft zijn roots in het Chistendom.
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Politieke correctheid heeft zijn wortels in het marxisme.
http://video.google.com/videoplay?do...95797236&hl=en In 22 minuten zie je in deze documentaire uitgelegd hoe het gekomen is. Was ooit voor mij een eye-opener. |
![]() |
![]() |