Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 mei 2008, 15:08   #981
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...-vliegen.dhtml

Opnieuw UFO time. Enlighten us Pindar, exodus en Bronto. Wie/wat is het?
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2008, 15:12   #982
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brontosaurus Bekijk bericht
Doe maar geen moeite exodus.Over een paar maanden praat iedereen anders.
Dat is van 23 januari. Hoe lang nog? Wanneer wordt de hele wereld nu overtuigd?
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 11:54   #983
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...-vliegen.dhtml

Opnieuw UFO time. Enlighten us Pindar, exodus en Bronto. Wie/wat is het?

Geen idee, ik meen echter da de huidige UFO's aards zijn.
Daarmee zeg ik niet dat er geen niet aardse UFO's zijn, maar de illuminati hebben
het gebied rond de aarde afgesloten voor buitenaardse UFO's.
Via een zeg maar soort electromagnetisch rooster.

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 12:03   #984
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

UFO's bestaan wel degelijk! Hoe denkte dat Geert Wilders hier anders geraakt is
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2008, 15:10   #985
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
UFO's bestaan wel degelijk! Hoe denkte dat Geert Wilders hier anders geraakt is
De kans dat iemand door een UFO geraakt wordt lijkt mij onbestaande.
Oud 7 juli 2008, 09:40   #986
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Larry King spendeert weeral eens aandacht in zijn show aan het UFO fenomeen. Dit is al de zoveelste keer in een korte periode. Het valt op dat er in de mainstream media meer en meer aandacht wordt gegeven aan UFO's.

Citaat:
Larry King - Panel alleges UFO coverup

CNN's Larry King talks to guests who believe the U.S. military has been covering up the Roswell UFO for years.
Video:
http://www.youtube.com/watch?v=CEG5y2llsEo

Laatst gewijzigd door exodus : 7 juli 2008 om 09:41.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2008, 12:28   #987
exodus

Standaard

En weeral spendeert Larry King aandacht aan het UFO fenomeen.

Op onderstaande link kan je een video bekijken waarin een voormalige legerman (Capt. Robert Salas) uitlegt hoe UFO's boven ondergrondse nucleaire silo's kwamen zweven en de raketten uischakelden.

In de andere link kan je ook een Nederlandstalige uitleg van het incident vinden.

Een stukje:

Citaat:
Het gebied rond Great Falls, Montana, USA, heeft sinds de jaren ’50 een hoge verschijningsgraad van UFO’s gekend. Wat er echter op 16 maart 1967 nabij de luchtmachtbasis Malmstrom, net buiten Great Falls gebeurde, gaat wel iets verder dan een gewone waarneming. Op die morgen bevonden crew commander kapitein Eric Carlson en waarnemend crew commander eerste luitenant Walt Figel zich onder de grond in een silo van het E-flight Launch Control Center (waar de minuteman kernraketten staan) nabij de luchtmachtbasis Malmstrom.

Great Falls, Montana

Een ploeg onderhoudsmensen voor de raketten en beveiligingsteams bevonden zich nog op twee van de lanceerinrichtingen, nadat zij er de vorige dag hadden gewerkt. Gedurende de vroege uren in de morgen rapporteerden de mannen dat ze verschillende opgloeiende, schijfvormige UFO’s hadden gezien. Een enkeling was daardoor behoorlijk bezorgd geraakt en één bewaker van het beveiligingsteam was volgens zeggen zo aangedaan door het incident, dat hij nooit meer terugkeerde voor een dienst op de raketbasis.

Rond 08:30 die morgen ging de alarmhoorn af, daarmee aangevend dat één van de Minuteman Intercontinentale Ballistische Raketten (ICBM’s) die onder de supervisie van Figel en Carlson stonden, inactief was, wat wil zeggen dat hij onbruikbaar werd. Figel werd, zoals te voorspellen was, boos. Hij dacht dat het onderhoudspersoneel vergeten was hem op de hoogte te brengen van het feit dat men met onderhoudswerk aan een raket was begonnen, waarvoor ze die op een inactieve status zouden moeten brengen. Omdat een dergelijke mededeling vanwege zeer strenge regels is verplicht, het waren tenslotte nucleaire wapens, belde Figel onmiddellijk de raketlocatie, klaar om iemand een behoorlijke reprimande te geven.

Ondergrondse ICBM silo's in Montana

Toen Figel sprak met de beveiligingsman ter plaatse, hoorde hij dat er die morgen geen onderhoudswerk werd uitgevoerd. De beveiliger bracht Figel ervan op de hoogte dat er UFO’s waren waargenomen die direct boven de lanceerinrichting hadden gehangen. In eerste instantie dacht Figel dat de wachtsman naast koffie nog iets anders in zijn thermoskan had gedaan… totdat één voor één op het controlepaneel alle raketten in een snelle opeenvolging op non-actief gingen. Binnen seconden was de gehele vlucht van 10 raketten uitgeschakeld, ze gaven allemaal een ‘No Go’ conditie aan.
Lees verder:
http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/UFOsBovenICBMs.htm

Video:
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=17585
Oud 16 juli 2008, 12:46   #988
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
En weeral spendeert Larry King aandacht aan het UFO fenomeen.

volgens illumi. insiders wordt de 'staged alien invasion' verwacht rond augustus 2008.Ben benieuwd.

Wat we zien op de media wordt ook gestuurd door ge-mind-controlde mensen, middels, ik heb het geloof ik wel eens genoemd hier, prohect Greenstar.

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2008, 22:24   #989
Ramon djv
Lokaal Raadslid

Ramon djv's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brontosaurus Bekijk bericht
Ufo,s tonen zich wereldwijd maar doorvoor moet je wel in de lucht kijken.Doe dat vooral eens met een camera met nightvision en je kan voldoende bewijs vinden in ons eigen luchtruim.Of neem eens contact op met een UFO meldpunt en vraag hun eens naar de grote hoeveelheid aan verklaringen die dagelijks binnenstromen.Neem eens een kijkje op www.niburu.nl
Ik had eigenlijk verwacht dat ik in het filmpje dat je bij je eerste post voegde meer deskundigen zou te zien krijgen met een stijve nek.
Oud 17 juli 2008, 00:01   #990
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
volgens illumi. insiders wordt de 'staged alien invasion' verwacht rond augustus 2008.Ben benieuwd.

Wat we zien op de media wordt ook gestuurd door ge-mind-controlde mensen, middels, ik heb het geloof ik wel eens genoemd hier, prohect Greenstar.

Pin d"Ar
Allez, als er dus tegen begin september geen merkbare 'staged alien invasion' geweest is, kunnen we normaal gezien uw excuses verwachten?

Alhoewel bij nader inzien heb je daar wellicht de ballen niet voor.
Het zal zoals gewoonlijk wel weer blijven bij goedkope uitvluchten: illuminati die plots beinvloed werden door oostwaarts trekkende vogelmigraties of subliminale boodschappen op TV die nog niet voldoende 'ingedrongen' waren of zoiets dergelijks.

Ach, why bother?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2008, 07:48   #991
exodus

Standaard

Op onderstaande link kan je ene getuigenis zien van Clifford Stone die nog voor het US leger heeft gewerkt, en die zegt dat er reeds in 1989 al kennis was van 57 verschillende soorten (humanoïde) alien rassen.

http://www.niburu.nl/index.php?articleID=14195
Oud 18 augustus 2008, 15:25   #992
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Op onderstaande link kan je ene getuigenis zien van Clifford Stone die nog voor het US leger heeft gewerkt, en die zegt dat er reeds in 1989 al kennis was van 57 verschillende soorten (humanoïde) alien rassen.

http://www.niburu.nl/index.php?articleID=14195
Zeer interessant. En de moeite waard. Zeker deze:

http://www.netro.ca/disclosure/npccmenu.htm

Laatst gewijzigd door system : 18 augustus 2008 om 15:30.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2008, 17:43   #993
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Prachtig
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2008, 14:43   #994
willem1940NLD

Standaard

Zouden ze zich ook soms weleens vermommen? Vreselijk idee toch,
Citaat:
Teletubby attacked me in Welsh nightclub, claims tourist
Aug 31 2008 by Our Correspondent, Wales On Sunday

A TOURIST claims he was attacked by a giant Teletubby.
The 35-year-old IT worker from London says he was punched on the head by Po, the red Teletubby, in Porthcawl’s Streets Nightclub.
He followed the man but could only find two other Teletubbies. Laa-Laa – a man from Pyle – told police he did not know Po, while Dipsy refused to give any details.
Detective Sergeant Richard Jones said: “Police are treating this matter seriously.”
The incident happened last Sunday at 1am.

http://www.walesonline.co.uk/news/wa...1466-21639670/
Een oud lied, anno ca. 1948, met misschien wel voorspellende kracht, komt mij in gedachten en ja hoor, Internet heeft het nog:

Citaat:
Deuren dicht

(tekst: Bart Ekkers / muziek: Freb Ebb en Paul Klein)

(met dank aan Ingrid Ouwerkerk voor het sturen van de tekst)

'k Zat rustig voor mijn venster, ineens gaf ik een gil,

Want dáár zag ik ze komen, mijn hart stond bijna stil.

Het waren er wel duizend, ik brulde: "dat's niet pluis !

Dáár komen ze, dáár komen ze ! Pas op, blijf binnenshuis !"

Refrein:

Deuren dicht ! Ze komen door het venster.

Deuren dicht ! Ze zijn al in de hal.

Deuren dicht ! Daar gaan ze al de trap op !

Die brrrrrrr zijn overal !

Ik rende naar de gangkast en greep een eindje hout,

En als er eentje langs kwam, dan tikte 'k hem knock-out.

Ik sloeg er per seconde gemiddeld twintig neer.

Ik gaf ze flink van Jetje, maar er kwamen er steeds meer.

Refrein

Ze kwamen in de keuken, ze kropen in mijn bed.

Ze drongen in de kelder, ik staakte mijn verzet.

Ze waren niet te stuiten, mijn weerstand had geen zin,

Ik zat er in een ommezien tot aan m'n knieën in.

Refrein

Ze zetten 't huis op stelten en gingen bar tekeer.

Toen zijn ze weer verdwenen, 'k vergeet het nimmer meer.

Ik hoop, dat die-je-weet-wel voorgoed zijn weggegaan.

(Wat hoor ik daar ? Wat hoor ik daar ?) Dáár komen ze weer aan !

Refrein
http://www.seniorplaza.nl/Liedjes_gr...derD4esm_z.htm

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 7 september 2008 om 14:53.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2008, 14:59   #995
FDM
Banneling

Standaard

ga naast een ufo-club wonen in de usa , daar zijn ze er echt gek van

waarom is dat niet vanzelfsprekend ?
omdat er daar geen bijstandshangmat is zoals hier
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2008, 11:53   #996
exodus

Standaard

Er gaan verschillende stemmen op data NASA de foto's van mars die het aan het publiek altijd manipuleert om het er minder aards te doen uitzien. Dit werd geopperd aan de hand van kleurenfoto's met een bepaalde filter om de echte kleuren eruit te halen.

Nu zijn er foto's opgedoken uit de archiven van NASA gelabeld als "ware kleur" die ook een heel ander mars laten zien dan dat NASA normaal laat zien. Blauwe lucht zoals op de aarde ipv rode lucht.

http://www.youtube.com/watch?v=vtHoX...rticleID=18652
Oud 8 september 2008, 14:36   #997
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Er gaan verschillende stemmen op data NASA de foto's van mars die het aan het publiek altijd manipuleert om het er minder aards te doen uitzien. Dit werd geopperd aan de hand van kleurenfoto's met een bepaalde filter om de echte kleuren eruit te halen.

Nu zijn er foto's opgedoken uit de archiven van NASA gelabeld als "ware kleur" die ook een heel ander mars laten zien dan dat NASA normaal laat zien. Blauwe lucht zoals op de aarde ipv rode lucht.

http://www.youtube.com/watch?v=vtHoX...rticleID=18652
Kan zijn, maar nu lijkt het op die foto net alsof daar een zee of groot meer is en een eilandje. Trouwens, welke zekerheid heb je dat die kleuren ècht de ware kleuren zijn en niet alleen maar anders gemanipuleerd? Ons kan alles worden voorgetoverd.
Oud 8 september 2008, 14:54   #998
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Kan zijn, maar nu lijkt het op die foto net alsof daar een zee of groot meer is en een eilandje. Trouwens, welke zekerheid heb je dat die kleuren ècht de ware kleuren zijn en niet alleen maar anders gemanipuleerd? Ons kan alles worden voorgetoverd.
Ik heb ergens gelezen dat ze dit konden achterhalen door bepaalde kleuren op de mars lander die in de gemanipuleerde foto's anders eruit zagen door de filter. Ze konden dit doen door foto's van de lander te bekijken voordat hij gelanceerd was. Daar waar het bijvoorbeeld groen was op de lander, was in de foto's van mars met de lander op rood. Door die foto's aan te passen naar de origenele kleur dat de lander toonde op aarde komt men aan hetzelfde resultaat als de foto hierboven.

Laatst gewijzigd door exodus : 8 september 2008 om 14:57.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2008, 15:21   #999
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Ik heb ergens gelezen dat ze dit konden achterhalen door bepaalde kleuren op de mars lander die in de gemanipuleerde foto's anders eruit zagen door de filter. Ze konden dit doen door foto's van de lander te bekijken voordat hij gelanceerd was. Daar waar het bijvoorbeeld groen was, was in de foto's van mars met de lander op rood. Door die foto's aan te passen naar de origenele kleur dat de lander toonde op aarde komt men aan hetzelfde resultaat als de foto hierboven.
Ik begrijp best wat je bedoelt en ook, dat het technisch heel goed KAN zijn gedaan zoals jij het voorstelt maar ..... alle mogelijkheden blijven open want de belazering kan ook juist andersom zijn opgezet; wij weten gewoon niet wat we zien.

Het zou kunnen zijn dat men van begin af aan foto's en overige info heeft "griezelig" gehouden om te voorkomen dat ijveraars voortijdig gaan aandringen op versnelde emigratie-faciliteiten.

Andersom echter kan het ook zijn dat die nieuwe plaatjes valselijk aantrekkelijk zijn gemaakt, bijvoorbeeld omdat men te weinig sollicitanten krijgt voor ruimtepersoneel.

Of, rommelig: een dealtje met de Media om van tijd tot tijd voor Nieuws te zorgen en met name in komkommerperiodes.

Veel maakt het overvloedig en misschien wel dwangmatig gelieg (ik ken de aanstellingseisen voor nieuwsvoorzieners niet en getrainde psychologen kunnen vast wel substromen creëren) mij niet uit want ik wil helemaal niet ergens anders heen en zeker niet in vliegdingen, voel mij veel te lekker thuis op het aardoppervlak.

Degenen die dat youtube-filmpje hebben gemonteerd gaan in ieder geval al de fout in met hun "voorbeeld" van koude/bevroren grond want grondmateriaal van losse structuur zoals zand bevriest alleen maar zo stijf als er noemenswaardig water in zit en dat zou op Mars best veel minder kunnen zijn. Ik denk trouwens ook niet dat in een koude Sahara-nacht het zand noemenswaardig minder rul wordt.

Lekker suggestieve achtergrondmuziek ook, vooral in de zanderige passages denk je meteen aan Marsarabieren.
Oud 11 september 2008, 07:29   #1000
Goldband
Parlementslid

Goldband's schermafbeelding

Standaard

Theo Maassen over aliens: "Er zijn maar 2 mogelijkheden: of ze slimmer dan wij, of ze zijn dommer dan wij. Als ze dommer zijn hoef ik er niks mee te maken te hebben, en als ze slimmer zijn dan vinden zij ons eerder dan wij hen!"

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be