![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry maar dit is kort door de bocht; natuurlijk zijn er evengoed moslims die hun zonen wel opvoeden!
Wat niet wegneemt dat er een veel te grote groep blijft die opvoeding slechts primair invult en dus beperkt tot basisbehoeften. Maar voor mij verklaart dit niet (volledig) waarom jongeren die hier geboren zijn geen identiteit ontwikkelen als burger van dat land! Het lijkt alsof ze Nederland en waar dit land voor staat minachten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mogen Marokkanen dan geen mening hebben?
Ik zou het daar nu niet moeilijk mee hebben zé ...
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Shaddy allemaal goed en wel maar ik ben het niet met je eens.
Er is zonder meer een probleem binnen heel wat traditionele Berbergezinnen met opvoeding maar daarom nog niet in ALLE Berbergezinnen! Ik voel best iets voor een discussie over het gebrek aan identiteit van Marokkaanse jongeren in Nederland maar excuseer;contant gehamer in negatieve zin waarbij steeds dezelfde slogantaal wordt gehanteerd helpt dit forum ook niet vooruit! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De koran wil geen integratie Urbain Vermeulen
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 8 september 2008 om 16:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Dat klopt. Zij minachten dit niet-moslimland. Net zoals die moslimadvocaat die weigerde voor de rechter op te staan http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=69 Hun identiteit is immers 'moslim'. Die identiteit kunnen zij dus onmogelijk met een niet-moslimland linken een land trouwens dat zij ooit hopen te kunnen omvormen tot een molsimland (kalifaat met sharia) waar niet-moslims tot 2de rangsbugers in eigen land zijn gedegradeerd. Zij zien alle moslims in de wereld aan als hun broeders, niet hun medekafirlandgenoten maar die in het verre afghanistan. Vandaar dat zij meejuichen als een kafirnederlander omkomt. Er is sprake van hier in ons land de legerdienst terug in te voeren. Ik zie dit niet zitten, de loyalitiet van moslim'jongeren' kan men gerust in vraag stellen. Die loyaliteit ligt veeleer bij 'de ummah' en niet bij hun kafirlandgenoten. Het is niet voor niets dat ik steeds zit te wijzen dat de oorzak van de problemen niet bij armoede achterstelling of wat de 'progressieven' nog maar uit hun duim kunnen zuigen om het toch maar niet op islam te hoeven steken (moslims zelf zullen het daar n,atuurlijk ook niet op steken zij steken het altijd op de autochtonen en onze samenleving en de 'progressieven zijn daarmee weg). Dat de oorzaak van de problemen bij ISLAM ligt. Niets meer en niets minder. En dat merk je in alle landen die ooit zo dom geweest zijn massaal moslimimmigranten op hun grondgebied toe te laten. U mag nog zoveel buurtwerkers (dat de gemeenschap handenvol geld kost) enz inschakelen nog een 2de cgkr oprichten om de 'autochtoon' nog meer te demoniseren en stigmatiseren ten voordele van de knuffelgroep. Zolang men de ware oorzaak van de problemen niet aanpakt (islam) zal er niks veranderen. Het stomste dat men kan doen is alle nukken en eisen van moslims in te willigen. Als men een vinger geeft pakt men een hand. Heeft men de hand dan eist men de arm tot het hele land naar de islamverdommenis is. Hoe groter de moslimgemeenschap hoe groter de problemen worden. De islam stelt een probleem dat radikaal verschilt van de wrijvingen die al eens kunnen optreden bij de inplanting van uitheemse groepen mensen in een bestaande samenleving. Bij zeer vele moslims stellen we met het voortschrijdend tijdsverloop een versterking van de "wij tegen hen"-ingesteldheid vast. De mate waarin de islam zijn vijandschap jegens ongelovigen en zijn aanspraken op de politieke macht ernstig neemt, is ruwweg evenredig met de betrekkelijke sterkte van de moslimgemeenschap in een gegeven regio. Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is. Er bestaat geen enkele land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid der burgers ongeacht hun religie heerst. http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 8 september 2008 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik postte er vroeger regelmatig, sinds enkele doodsbedreiging per pm en mail was de fun er voor mij direct af. Het gerucht ging ook dat Mohammed B daar regelmatig berichtjes plaatste. Nuja niet de eerste keer dat ze daar Triomf zingen. Ook aanslagen in Iraq, Thailand en Israël worden er regelmatig toegejuicht. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zouden die marokaantjes op dat forum licht racistisch zijn?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja in Nederland misschien...... Hier in Vlaanderen mag men zo geintegreerd zijn als men wil..... als men het verkeerde kleurtje heeft..... Nee vergelijk Vlamingen (ik heb het niet over Belgen hé) met Nederlanders!!! Dit is voor de doorsnee militante Vlaming net wat hoog gegrepen.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar dit is een kleine minderheid zeker??? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daar gaat Alvin weer....inhoudelijk weer niets mee te delen? Aandacht te kort thuis of zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De islam moet gestopt worden!!!!! Of ben jij zo'n niggerlover??? Laatst gewijzigd door alvinvdv : 8 september 2008 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Ben ik nu de enigste hier die vind dat Alvindv zo'n schoon mooi rood diehoekske heeft onderaan zijn nutteloze posts hier? Zo verleidelijk om er op te klikken...
Alvindv er zijn moslims die hun kinderen fatsoenlijk opvoeden, evenwel zijn er veel die vinden dat hun opvoeding eindigt bij de deur en dan het daarna de taak is van de school en de omgeving. Velen ervan vinden vooral het belangrijkste dat de familieeer niet geschaad wod, dat men de koran blindelings volgt en dan men het ouderlijk gezag aanbid. Als je zulke sites volgt zou je ook al gemerkt hebben dat (over de omvang spreek ik me neit uit) een bepaalde groep zieke moslims elke keer victorie kraait als er een "dhimmi" sterft. Als jij dat nu normaal gedrag vind zeker als ze hier onderdak etc krijgen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ff kjlikken zou ik zeggen.... |
|
![]() |
![]() |