Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 september 2008, 11:31   #6321
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door novak Bekijk bericht
allez
We zullen eens een ander voorbeeld geven, met een aangepast niveau
Gij gaat binnen voor een operatie aan uw knie, en de chirurg in kwestie maakt een fout en zet uw been af.
Vindt ge't nu nog altijd normaal dat er fouten gemaakt worden, en moet die niet 'gestraft' worden ?
Of alleen als hij 't met opzet doet ?
Ten eerste is dat een belachelijke vergelijking en maak je de verkeerde vergelijking.

Als een chirurg onder stress zit en niet verder kan moet hij stoppen met wat hij bezig is, dus niet mijn been afzetten. Doet hij dat wel, dan is dat met opzet en moet hij idd gestraft worden.

Probleem met 9/11 was dat mensen in paniek waren omdat het een stuatie was die nooit is voorgekomen en waar je niet op voorbereid kunt worden. Een operatie wel.

Je vergelijking is gewoonweg verkeerd. Trouwens je moet geen vergelijking maken, je kan 9/11 nergens mee vergelijken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 11:39   #6322
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Hoezo mijn beste,als er in de VS iets ernstig gebeurd worden de uiteindelijke schuldigen steeds vervolgd....

En nu is er zelfs géén enkele verantwoordelijke,noch bij de FAA,noch bij NORAD zelfs maar openbaar terechtgewezen voor hun falen....

En zeker géén enkele gestraft,wat toch de normale procedure is bij militairen die falen in urgente stresssituaties waarvoor zij uiteindelijk zijn opgeleid....

Dat feit alléén al is op zich al méér dan voldoende bewijs....
Openbaar terechtwijzen? Waarvoor? Moeten 1 of 2 personen op de schandpaal genageld worden voor een samenhang van gebeurtenissen die ervoor zorgden dat het slecht is afgelopen waar niemand op voorbereid kon zijn?
Wat ben jij voor een mens?

Ik zal ook eens een vergelijking maken. In een luchthaven valt een server uit. Indien op een luchthaven een server uitligt voor 24h, is het falliet. De kosten die een luchthaven heeft kan het nooit meer te boven geraken. Is trouwens een feit en geen verzinsel. De stress die hier dus op de schouders komt te liggen van de verantwoordelijken en degene onder hen is enorm. De tijd dringt, probleem is onbekent... Stel dat het dan niet lukt. De verantwoordelijken aan de schandpaal hangen? Of nee, beschuldigen dat ze het met opzet hebben gedaan. komaan e kerel. Iedereen is getrained voor bekende voorvallen en problemen, in de praktijk is het meestal iets heel anders en vooral een heel andere sfeer om in te werken. En dit heeft niets te maken met wat procedures die op papier staan.

Brandweermannen zijn opgeleid om mensen te redden uit branden. Lukt altijd bij trainingen, hoeveel mensen zijn er gestorven op 9/11 omdat ze ze niet uit de torens hebben kunnen halen? Deze brandweermannen maar aan de schandpaal hangen dan?

Agenten die een crimineel laten ontsnappen, openbaar aan de schandpaal hangen en beschuldigen dat het opzet was?

Chirurgen die tijdens de operatie een patient verliezen, aan de schandpaal hangen en beschuldigen dat het opzet was?

Leerkrachten die een leerling hebben die niet slagen, aan de schandpaal hangen en beschuldigen dat het opzet was?

Ze zijn er nochtans allemaal stuk voor stuk voor opgeleid.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 10 september 2008 om 11:44.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 11:43   #6323
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Welke andere kant is er eigenlijk?
vermoeiend zenne jullie kennen toch maar een zijde v/d medaille NEWSFLASH er zijn er 2!!
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 11:44   #6324
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Als een chirurg onder stress zit en niet verder kan moet hij stoppen met wat hij bezig is, dus niet mijn been afzetten. Doet hij dat wel, dan is dat met opzet en moet hij idd gestraft worden.
Je beseft toch dat dit ten eerste nergens op slaat? En ten tweede, je kan net hetzelfde zeggen over die verkeersleider. Het gaat niet over de reden van de fout, maar het feit dat er fouten gemaakt zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Probleem met 9/11 was dat mensen in paniek waren omdat het een stuatie was die nooit is voorgekomen en waar je niet op voorbereid kunt worden. Een operatie wel.
Ahnee, en die oefeningen dan die ze gedaan hadden voor gekaapte vliegtuigen met als doel pentagon / WTC torens?

En zelfs dat deed er niet toe, er moest ingegrepen zijn wanneer de situatie nog een "normale" kaping was. Vrijwel routine dus, en niets om in paniek te geraken. Waar jij en anderen in de fout gaan is denken dat de crashes in de gebouwen enigzins de situatie veranderen. Weeral achterwaartse "logica".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
vermoeiend zenne jullie kennen toch maar een zijde v/d medaille NEWSFLASH er zijn er 2!!
U weet het met andere woorden zelf niet, waarvoor dank

Laatst gewijzigd door Akufen : 10 september 2008 om 11:45.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 11:45   #6325
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Als een chirurg onder stress zit en niet verder kan moet hij stoppen met wat hij bezig is, dus niet mijn been afzetten. Doet hij dat wel, dan is dat met opzet en moet hij idd gestraft worden.
Als een verkeersleider of militaire radaroperator onder de stress zit en niet verder kan moet hij zich ook laten vervangen mijn beste..
Doet hij dat niet, brengt hij persoonlijk het hem toegewezen luchtruim en de veiligheid van iederéén die daar onder vallen hoogstpersoonlijk in gevaar....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Probleem met 9/11 was dat mensen in paniek waren omdat het een stuatie was die nooit is voorgekomen en waar je niet op voorbereid kunt worden. Een operatie wel.
Die mensen worden voortdurend getraind op stresssituaties en noodgevallen mijn beste....
En zéker het militaire personeel van NORAD....
en wie niet voldoet vliegt er onverbiddelijk uit....

En nu falen ze deerlijk en daarom rest de vraag konden ze niet of mochten ze niet ingrijpen....

En sterker nog, géén enkele van de verantwoordelijken wordt op het matje geroepen en of gestraft....

Deze personen en hun falen zou van regeringswege uit dé ideale slachtoffers zijn om de schuld van het falen van die beroemde luchtverdediging op af te schuiven...
En toch doen ze dit niet,erg vreemd.....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 11:53   #6326
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Vond ze niet echt goed, yellow journalism gemengd met whitewash. Perfect om mensen te overhalen die er weinig van afweten. Zij die wel hun huiswerk gemaakt hebben hebben natuurlijk onmiddelijk door dat ze met een grote boog rond de feiten gaan of net de belangrijke dingen achterwege laten. Achja, het is niet echt een wonder dat zij die de eerste keer voor de schijn vallen er steeds voor blijven vallen.. is het niet uit onwetendheid dan is het wel uit angst om hun vorige fouten toe te geven.
Nu je het toch hebt over een grote boog maken...in het verhaal over het gebied dat bestrooid was met brokstukken wat volgens de believers een te grote afstand was en dat de brokstukken enkel over die afstand kon verspreid worden indien het toestel vanuit de lucht al neergehaald werd met raketten...wie was er hier met een grote boog bezig?

Idd de believers, wat deden ze, ze gaven op hun GPS de plaats in waar het toestel was neergekomen en ze gaven de plaats in waar het verste brokstuk werd gevonden. Die afstand namen ze en plakten er dus dat verhaal op. De believers vragen altijd om duidelijk onderzoek en beweren zelf dat ze dit doen. Of toch niet? Wat bleek nu, hun GPS leidde hen rond een meer waardoor idd de afstand enorm werd. Probleem...de brokstukken volgen natuurlijk niet mooi de autoweg rond het meer e, tuurlijk niet, deze vliegen volgens de richting dat het vliegtuig vloog natuurlijk, rechtdoor. Indien ze een landkaart hadden gebruikt en dus ECHT grondig onderzoek hadden gedaan hadden ze deze FLATER nooit gemaakt. Of, zouden ze het wel geweten hebben maar erover gelogen hebben?

Kortom, believers...onzin,... officiele verklaring klopte.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 11:59   #6327
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Openbaar terechtwijzen? Waarvoor? Moeten 1 of 2 personen op de schandpaal genageld worden voor een samenhang van gebeurtenissen die ervoor zorgden dat het slecht is afgelopen waar niemand op voorbereid kon zijn?
Wat ben jij voor een mens?
Grappig, enne wat voor een mens ik ben?
Alvast eentje die kan nadenken,iets wat blijkbaar hier enkelen niet gegeven is....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ik zal ook eens een vergelijking maken. In een luchthaven valt een server uit. Indien op een luchthaven een server uitligt voor 24h, is het falliet. De kosten die een luchthaven heeft kan het nooit meer te boven geraken. Is trouwens een feit en geen verzinsel. De stress die hier dus op de schouders komt te liggen van de verantwoordelijken en degene onder hen is enorm. De tijd dringt, probleem is onbekent... Stel dat het dan niet lukt. De verantwoordelijken aan de schandpaal hangen? Of nee, beschuldigen dat ze het met opzet hebben gedaan. komaan e kerel. Iedereen is getrained voor bekende voorvallen en problemen, in de praktijk is het meestal iets heel anders en vooral een heel andere sfeer om in te werken. En dit heeft niets te maken met wat procedures die op papier staan.

Brandweermannen zijn opgeleid om mensen te redden uit branden. Lukt altijd bij trainingen, hoeveel mensen zijn er gestorven op 9/11 omdat ze ze niet uit de torens hebben kunnen halen? Deze brandweermannen maar aan de schandpaal hangen dan?

Agenten die een crimineel laten ontsnappen, openbaar aan de schandpaal hangen en beschuldigen dat het opzet was?

Chirurgen die tijdens de operatie een patient verliezen, aan de schandpaal hangen en beschuldigen dat het opzet was?

Leerkrachten die een leerling hebben die niet slagen, aan de schandpaal hangen en beschuldigen dat het opzet was?

Ze zijn er nochtans allemaal stuk voor stuk voor opgeleid.

Slecht vergelijkingen mijn beste,kan je niet beter....

En trouwens hoeveel brandweermannen zijn daar destijds omgekomen bij het uitvoeren van hun taak....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 12:00   #6328
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Als een verkeersleider of militaire radaroperator onder de stress zit en niet verder kan moet hij zich ook laten vervangen mijn beste..
Doet hij dat niet, brengt hij persoonlijk het hem toegewezen luchtruim en de veiligheid van iederéén die daar onder vallen hoogstpersoonlijk in gevaar....



Die mensen worden voortdurend getraind op stresssituaties en noodgevallen mijn beste....
En zéker het militaire personeel van NORAD....
en wie niet voldoet vliegt er onverbiddelijk uit....

En nu falen ze deerlijk en daarom rest de vraag konden ze niet of mochten ze niet ingrijpen....

En sterker nog, géén enkele van de verantwoordelijken wordt op het matje geroepen en of gestraft....

Deze personen en hun falen zou van regeringswege uit dé ideale slachtoffers zijn om de schuld van het falen van die beroemde luchtverdediging op af te schuiven...
En toch doen ze dit niet,erg vreemd.....
Tja, kijk. Heel simpel, jij blijft beweren dat er mensen zijn die in elke stress situatie perfect werken...mij goed. We zijn geen machines en het is gewoon menselijk om fouten te maken in stress situaties.

Beweer jij maar dat we perfect zijn, in denk dat het andere geval door meer mensen geloofd kan worden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 12:02   #6329
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Grappig, enne wat voor een mens ik ben?
Alvast eentje die kan nadenken,iets wat blijkbaar hier enkelen niet gegeven is....




Slecht vergelijkingen mijn beste,kan je niet beter....

En trouwens hoeveel brandweermannen zijn daar destijds omgekomen bij het uitvoeren van hun taak....
Idd, velen zijn omgekomen...fouten maken kan e...dan maar iemand aan de schandpaal nagelen of zeggen dat het met opzet was? Je hebt nog altijd iemand aan het hoofd zitten van een korps e. Opzet?

Kan ik niet beter? ik zie je niet echt veel inbrengen tegen mijn vergelijkingen. Ik maak dezelfde vergelijking als jij...blijkbaar geld deze nu niet meer.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 10 september 2008 om 12:03.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 12:06   #6330
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Tja, kijk. Heel simpel, jij blijft beweren dat er mensen zijn die in elke stress situatie perfect werken...mij goed. We zijn geen machines en het is gewoon menselijk om fouten te maken in stress situaties.

Beweer jij maar dat we perfect zijn, in denk dat het andere geval door meer mensen geloofd kan worden. [/b]
Toch door mensen zoals jij,die kun je namelijk alles wijsmaken zolang er maar een officieel stempeltje op het rapport staat en die het zichzelf verbieden om erover te durven nadenken...
Uit angst waarvoor....U beschadigd daar Uw hersens heus niet mee...

Hoe goed de VS legerinstanties hun best kunnen doen om zich er proberen met leugens uit te redden hebben we destijds bij het neerschieten van dat iraanse passagiersvliegtuig kunnen vaststellen....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 12:14   #6331
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Idd, velen zijn omgekomen...fouten maken kan e...dan maar iemand aan de schandpaal nagelen of zeggen dat het met opzet was? Je hebt nog altijd iemand aan het hoofd zitten van een korps e. Opzet?

Kan ik niet beter? ik zie je niet echt veel inbrengen tegen mijn vergelijkingen. Ik maak dezelfde vergelijking als jij...blijkbaar geld deze nu niet meer.
En mijn beste een verkeersleider die door een stomme fout twee vliegtuigen laat crashen zal zich van dan af heus wel ex-verkeersleider mogen noemen .
En die zal door de media wel degelijk aan de schandpaal worden genageld om het feit dat zijn onvergeeflijke blunders zoveel mensenlevens gekost hebben....

Of dacht je dat zoiets nog nooit gebeurd is....

Wat is er met de verantwoordelijken voor de exxon-scheepsramp gebeurd mijn beste,en met diegene die verantwoordelijk waren voor de ramp in bophal ,en voor al die piloten door wiens persoonlijke fout een vliegtuig uit de lucht valt...
Juist ,ja ,die eindigen allemaal aan de schandpaal...

Laatst gewijzigd door Svennies : 10 september 2008 om 12:16.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 12:20   #6332
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Die mensen worden voortdurend getraind op stresssituaties en noodgevallen mijn beste....
En zéker het militaire personeel van NORAD....
en wie niet voldoet vliegt er onverbiddelijk uit....

En nu falen ze deerlijk en daarom rest de vraag konden ze niet of mochten ze niet ingrijpen....
Zij hebben niet gefaald, het SYSTEEM heeft gefaald, omdat het onvoldoende voorzien was op dergelijke gecombineerde aanval.
Lees het 9/11-commission report er maar op na.

HEt alternatief is ALWEER een gignatische uitbreiding van het complot, waar nu al duizenden mensen in betrokken moeten geweest zijn.
Zeer realistisch, mijn beste.

Het wordt stilaan de vraag wie er op 911 NIET in het complot zat.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
En sterker nog, géén enkele van de verantwoordelijken wordt op het matje geroepen en of gestraft....
Als er verantwoordelijken waren die gestraft dienden te worden, dan waren dat mensen bij de CIA en FBI.
Dat dat niet gebeurd is, is inderdaad niet goed te praten.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 12:31   #6333
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Zij hebben niet gefaald, het SYSTEEM heeft gefaald, omdat het onvoldoende voorzien was op dergelijke gecombineerde aanval.
Lees het 9/11-commission report er maar op na..
Bent U daar weer met Uw rapport dat vol met fouten staat,ach ja er staat een officiële stempel op en dat is voor U blijkbaar ruim voldoende....

Het systeem,kijk eens het pave paws radarsysteem van NORAD wat zelfs op geringe hoogte snelvliegende missiles kan opsporen en volgen slaagt er dus in om bijna een half uur een traag log verkeerstoestel uit het oog te verliezen....

Sterker nog ze slagen er zelfs niet in om hun luchtmacht tijdig te mobiliseren....:roll
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 12:41   #6334
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Het systeem,kijk eens het pave paws radarsysteem van NORAD wat zelfs op geringe hoogte snelvliegende missiles kan opsporen en volgen slaagt er dus in om bijna een half uur een traag log verkeerstoestel uit het oog te verliezen.... l
Je begrijpt echt niet wat ik bedoel hé.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 12:59   #6335
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
U weet het met andere woorden zelf niet, waarvoor dank
maw je blijft in je kleinzielige conspiracy wereldje tans pis sommige evenwel kijken verder dan hun neus lang is (maar ik had eigenlijk niets anders verwacht van jullie kant)
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 13:24   #6336
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Je begrijpt echt niet wat ik bedoel hé.
Jawel ,toch wel, maar het radarsysteem maakt op zijn beurt deel uit van het héle systeem waarover U het hebt.....

En verklaar dan maar eens hoe de radarsystemen van de luchthavens, van de FAA én NORAD er gezamelijk in slagen om een toestel uit het oog te verliezen dat zichzelf al verraadt door het feit dat het zonder transponder vliegt....

En mijn beste, na 2 aanslagen met vliegtuigen op de twin towers zelf had de hele luchtmacht al paraat moeten staan om op te stijgen als blijkt dat er wéér een vliegtuig zonder transponder en radiocontact wordt gesignaleerd...
Die procedures alweer....

zo'n klein 100 maal jaarlijks passen ze diezelfde procedures volkomen foutloos toe

Ze maken ze,oefenen zich erin tot en met gefingeerde aanslagen met vliegtuigen op de twin towers toe....

En dan als de oefening een praktische ervaring dreigt te worden laten ze het volkomen afweten...
Erg geloofwaardig allemaal....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 13:45   #6337
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Zij hebben niet gefaald, het SYSTEEM heeft gefaald, omdat het onvoldoende voorzien was op dergelijke gecombineerde aanval.
Op het moment dat ze moesten ingrijpen was er geen "gecombineerde aanval", enkel verschillende kapingen, zo'n relatief kleine problemen worden normaal volgens standaard procedures afgehandeld.

U redeneert weeral achterstevoren en wil op één of ander manier de gebeurtenissen na de kapingen (de inslag in de gebouwen) in uw argument wringen om van dit voorval zogezegd iets totaal nieuws te maken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
maw je blijft in je kleinzielige conspiracy wereldje tans pis sommige evenwel kijken verder dan hun neus lang is (maar ik had eigenlijk niets anders verwacht van jullie kant)
Ik vraag het u nogmaals, welke andere kant? Vergeet niet dat het over WTC7 ging.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Zij hebben niet gefaald, het SYSTEEM heeft gefaald, omdat het onvoldoende voorzien was op dergelijke gecombineerde aanval.
Lees het 9/11-commission report er maar op na.
Je bedoelt het rapport dat door de commissieleden zelf als farce omschreven is? Doomed to fail?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
HEt alternatief is ALWEER een gignatische uitbreiding van het complot, waar nu al duizenden mensen in betrokken moeten geweest zijn.
Maak jij jezelf vaak van die dingen wijs om beter te kunnen slapen? Of geloof je echt wat je zegt?

Laatst gewijzigd door Akufen : 10 september 2008 om 13:50.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 13:51   #6338
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Nu je het toch hebt over een grote boog maken...in het verhaal over het gebied dat bestrooid was met brokstukken wat volgens de believers een te grote afstand was en dat de brokstukken enkel over die afstand kon verspreid worden indien het toestel vanuit de lucht al neergehaald werd met raketten...wie was er hier met een grote boog bezig?

Idd de believers, wat deden ze, ze gaven op hun GPS de plaats in waar het toestel was neergekomen en ze gaven de plaats in waar het verste brokstuk werd gevonden. Die afstand namen ze en plakten er dus dat verhaal op. De believers vragen altijd om duidelijk onderzoek en beweren zelf dat ze dit doen. Of toch niet? Wat bleek nu, hun GPS leidde hen rond een meer waardoor idd de afstand enorm werd. Probleem...de brokstukken volgen natuurlijk niet mooi de autoweg rond het meer e, tuurlijk niet, deze vliegen volgens de richting dat het vliegtuig vloog natuurlijk, rechtdoor. Indien ze een landkaart hadden gebruikt en dus ECHT grondig onderzoek hadden gedaan hadden ze deze FLATER nooit gemaakt. Of, zouden ze het wel geweten hebben maar erover gelogen hebben?

Kortom, believers...onzin,... officiele verklaring klopte
.
er niets dan onzin uit de monden van de conspircybelievers eerst was het nukes in de basement wtc of vliegtuigen die raketten afschoten tot vrachtvliegtuig dat in de toren ramde ipv 747 ... een voor een werd alles gedebunked dit moet wel heel pijnlijk zijn voor hen zo hun fabeltje te zien opossen. Feit dat er vele er geld aan verdienen is hun enige drijfveer nog ... zoals beloofd de interviews met het personeel flight tower op 9/11 http://nl.youtube.com/watch?v=_wt7f-...eature=related
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 13:59   #6339
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Op het moment dat ze moesten ingrijpen was er geen "gecombineerde aanval", enkel verschillende kapingen, zo'n relatief kleine problemen worden normaal volgens standaard procedures afgehandeld.

U redeneert weeral achterstevoren en wil op één of ander manier de gebeurtenissen na de kapingen (de inslag in de gebouwen) in uw argument wringen om van dit voorval zogezegd iets totaal nieuws te maken.



Ik vraag het u nogmaals, welke andere kant? Vergeet niet dat het over WTC7 ging.


Je bedoelt het rapport dat door de commissieleden zelf als farce omschreven is? Doomed to fail?



Maak jij jezelf vaak van die dingen wijs om beter te kunnen slapen? Of geloof je echt wat je zegt?
zie dan docu http://nl.youtube.com/watch?v=gbIr7Ln4fXY klein stukje maar ... wel bekijken
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2008, 14:12   #6340
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
zie dan docu http://nl.youtube.com/watch?v=gbIr7Ln4fXY klein stukje maar ... wel bekijken
Bekijk deze ook eens: een van de beste docu's die gewoon de informatie presenteert en de kijker zijn eigen conclusies laat trekken:

http://video.google.com/videoplay?do...33190875239407
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be