![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we nu eens chinezen, russen én amerikanen buiten gooien.
Europa moet zichzelf besturen. Laatst gewijzigd door Pelgrim : 11 september 2008 om 12:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Of gewoon 9/11 relativeren, want eigenlijk stelt het niet veel voor he, als we naar de andere grote conflicten kijken in de geschiedenis van de mensheid.
Als in congo een half miljoen mensen omkomen door genocide is het nauwelijks een item op het nieuws, terwijl als er in NY twee vliegers tegen een WTC aanknallen, is het bijna wereldoorlog 3. Ik relativeer de zaken liever. Het is erg voor die 3000 mensen en nu nabestaanden, maar meer als een voetnoot in de geschiedenis hoort het niet te zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Ja, maar Bush zijn wanbeleid zorgde voor een acceleratie... Enerzijds gaf hij de kans op om de Taliban en Al Qaida de doodsteek te geven in Afganistan om een oorlog te starten tegen een dictator die niets met 9/11 te maken had, en anderzijds opende hij daardoor juist een nieuw front tegen de VS in Irak. Het aggressieve beleid van Bush was de beste rekruteringsposter die Al Qaida en co maar konden krijgen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() De les die ik uit 9/11 en al de andere recente grote aanslagen trek is dat we ons geen zorgen hoeven te maken voor moslim extremisten want ze kunnen hun slag toch niet thuishalen zolang de 'plaatselijke' overheid geen handje toesteekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
plus moslims zijn in het kader van die "strijd" makkelijkere doelwitten dan westerlingen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uw timing zou wel eens kunnen kloppen, ja...
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 11 september 2008 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
waarmee ik niet gezegd wil hebben dat ik denk of geloof dat bush er achter zat maar wél dat er een aantal zaken zijn die toch aan het denken zetten... Maar da's een heel andere discussie en daar loopt al een andere topic over
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() Onvindbaar?? Je weet toch dat ze Bin Laden aangeboden hebben aan de Amerikanen maar dat ze hem niet moesten hebben? Dat de Amerikanen hem verschillende keren hebben laten ontsnappen? Dat ze verschillende keren hebben geweigerd het bevel te geven hem neer te schieten wanneer scherpschutters hem in het vizier hadden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
naajn eleven is al zeven jaar gepasseerd. Er zijn sindsdien veel belangrijker dingen gebeurd.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Veel sterkte aan de familieleden van de slachtoffers.
Ik bemoei me nooit in de 9/11 topic,ik vind het gewoon belachelijk.Vandaag maak ik een uitzondering. Een identieke actie buiten Israel en Amerika en niemand begint met zijn complottheorieën.Ik vraag me waarom ? Kan men niet geloven dat Moslims onschuldige mensen vermoorden ? Is de haat bij sommigen op Amerika zo groot dat ze Amerika nooit meer als slachtoffer kunnen zien.Kan de Linkse wereld(vooral) gewoon niet aanvaarden dat het een wraak- haatactie was van extremistische Moslims. Zijn de aanslaggen in Londen,Madrid,Bali,Taba enz ook door Amerikanen of Joden gepleegd ?Of zijn de aanslaggen buiten Israel/Amerika wel gepleegd door Arabieren die de Koran misbruiken en is het in Amerika/Israel anders ?De complottheorieën overtreffen alles.Op Hln beweert zelfs ene slimmerik dat Bush een Jood is en dan heb je nog die theorieën dat Joden niet gestorven zijn op die dag.Theorie nummer 1 is dat Bush tijdens zijn klasbezoek niet abnomaal reageerde wanneer ze hem het nieuws vertelden,dat zou een bewijs zijn dat Bush de terrorist zelf was.Ten eerste leek hij wel geschokt op de foto's,ten 2de wat moest hij doen ;springen en brullen voor al die kindjes.Ten 3de kan/mag men uberhaupt conclusies trekken over 1 foto ! Ik weet niet of mensen het weten maar het zijn Moslims die de vliegtuigen gekaapt hebben en lieten neerstorten. Het waren 'mensen' die in naam van hun God en in opdracht van Moslimse leiders zelfmoord pleegden om zoveel mogelijk Amerikanen(de kwade Satan) te vermoorden. De Mossad zelf waarschuwde(en bracht duidelijke aanwijzingen) over eventuele aanslaggen. Er zijn jammer genoeg een paar honderd Joden gestorven deze dag. Maar laten we de spel meespelen met de roddelaars.Er zijn dus geen Joden gestorven en wie waarschuwde ze,de Mossad zeker ! Denk je echt dat de Mossad aan elk Jood die in de omgeving van de Wtc torens werken(dat zijn veel) ging waarschuwen ![]() Een geheim zou niet lang gebleven zijn. Wat mensen ook niet weten(of weten en willen vergeten) dat de aanslaggen voor Rosh Hashana(Joods nieuwjaar) werden gepleegd. In de Joods maand Elul(valt meestal september) bidden de Joden wereldwijd elke morgen een +-45 minuten langer,een extra gebed van vergiffenis voor Rosh Hashana.Daardoor waren 1000den Joden later op werk.(ook de dagen daarvoor he) Ga maar gerust verder met jullie theorieën,ver zal me mee geraken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door BenIsaac : 11 september 2008 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |