![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vreselijk. ik doel dus niet op typo's maar op spellingsfouten. wat me frappeert is dat mijn eigen kinderen (nu 28 en 24 )me reeds in de lagere school kwamen melden dat zij de enigen waren die geen problemen hadden met spellen. (iets waar ik dus geen aandacht aan schonk). Raar genoeg leer je dus thuis spellen of zo? ik heb me dat steeds afgevraagd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wad is er mies met speelfauten ???
Neit iedereen heevt evenfeel geleert ... Geev spelvouten een cans ![]() Lefe de DT fauten ook ![]()
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ik begrijp dus niet HOE. Niet dat ik met mijn kinderen dagelijks "dt" oefeningetjes deden voor ze naar het eerste studiejaar gingen of zo. WEL dat we een correct taalgebruik beoogden. En indien je een correcte spreektaal gebruikt is het ook een pak duidelijker wat "werk"woord, en "voltooid deelwoord" etc. betekent. Alvast voor mijn dochters bleek dat overduidelijk.... maar het heeft dus ook met alertheid te maken: sinds ik na zes/zeven jaar forummen zie dat er geen onderscheid gemaakt wordt tussen "wijgeren" en "weigeren" of tussen "gebeurt" en "gebeurd" én het bovendien NETIQUETTE is om daar niks aan te veranderen (wat volgens mij dus dé grote fout is - ook kwestie van misverstanden) is mijn niveau zèlf onder nul gedaald. Moest ik nu kleinkinderen hebben, ik zou ze nooit meer automatisch dezelfde taalvaardigheid kunnen aanbieden. triest. gelukkig zijn er verrijkers (zodat we nu ook prinsesseboontjes mèt stukjes tomaten én -saus kunnen eten: staat namelijk onder MULTICULTURELE RECEPTEN op bepaalde sites! ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 september 2008 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Europees Commissaris
|
![]() Wacht ik doe mee , ik heb er ook 1, wie o wie ??:
"ik geloof dat jij thepiano bent !" "Leuk , piano" "Jij bent echt piano !!" "Dat klinkt nogal pianissimo!" "Jij lijkt thepiano wel?!" enzov... drie maal daags , 4 maand aan een stuk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN